• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه پیگیری خانواده ها به مسؤولان کمیساریای سازمان ملل در آلبانی

  • کد خبر : 10562
  • 12 سپتامبر 2017 - 13:23

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی طی نامه ای از وزیر کشور و مسوولین کمیساریا در آلبانی خواستار پیگیری وضعیت اسیران خود شدند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی فراق، در این نامه که از سوی انجمن نجات مرکز سمنان منتشر شده خطاب به مسوولین کمیساریا آمده است:این نامه از سوی خانواده های چشم انتظاری نوشته می شود که سالهاست منتظر یک ارتباط کوچک از جانب عزیزانشان می باشند و طی این سالیان تعدادی از مادران و پدران آنها به خاطر دوری و حسرت دیدار از این دنیا رفته اند. می خواهیم به ارگانها و مسئولین امر در کشور آلبانی بگوئیم که مسبب اصلی این حسرت ها رجوی است رجوی ظالمی است که طبیعی ترین حق اعضاء یعنی آزادی را سلب نموده است. خانواده هائی که انتظار داشتند فرزندانشان در پیری عصای دست و کمک حالشان باشند اما امروز فرزندشان در چهار دیواری کمپ های رجوی محبوس هستند و جای بسی  افسوس  دارد که در زندان رجوی جوانی و عمر خویش را پشت دیوارهای پوچ و آرزوهای بر باد رفته  به بطالت گذرانده اند.

نباید اجازه بدهید به رجوی که افراد را در تشکیلات  با تهدید و فشار وادار به تبعیت از فرقه کند تا کی باید اعضای گرفتار همچون بردگانی تابع باشند ما از ارگانهای مسئول و مسئولین کشور آلبانی در خواست داریم که مانع این اقدامات رجوی در کشورشان شوند و اجازه ندهند حقوق این افراد پایمال شود .عزیزان و دوستان ما این حق را دارند که یک زندگی به دور از خشونت و فرقه گرایی را داشته باشند .تا آنجا که می دانیم فرقه تلاش می کند این افراد را هر چه بیشتر محدود نماید و به خارج شهر تیرانا ببرد تا نیروها از انظار دور باشند تا هر گاه خواستند صدای هر کدام را خاموش کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10562