• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

یک مادر دردمند خوزستانی خطاب به فرزند اسیر خود در فرقه رجوی: هرلحظه از دوریت می سوزم / مگر می شود مهر فرزندی را از مادرگرفت؟

  • کد خبر : 10485
  • 06 سپتامبر 2017 - 11:16
سلام به فرزند اسیرم

سالیان زیادی سات که حسرت دیدارت به دلم نشسته. فکر می کنم بیشتر از ۳۰سال باشد که من چشم براهتم‌ تا شاید از تو خبری برسد. هرلحظه از دوریت می سوزم اما دستم به تو نمی رسد میدانم در لانه مریم رجوی این جغد شوم اسیری! جغد پرنده ای است که بر بام هرخانه ای بنشیند نکبت و سیاهی برآن وارد می شود مریم رجوی بی شباهت به این پرنده زشت وشوم نیست. او فرزندان صادق و ساده دل ما را با دروغ و نیرنگ شکار کرد و به لانه خود برد و به اسارت درآورد.چه بگویم ازاین همه رنج و دردی که تو و من و تمامی خانواده مان متحمل شدیم .سالیان است چشمم به جاده هاست تا گذر زمان تورا به من برگرداند و خدا میداند من برای این لحظه دیدار با تو چه شوقها در سر دارم .اما این فرقه که به ظاهر دم از آزادی و آزادگی می زند زندگی و آزادی را از فرزندم سلب و او را به اسارت خود درآورده است. درحال حاضر آرزوی من چیزی به جز یک تماس با تو نیست یا فقط یک لحظه دیدار.
بارها با قلبی مریض و بیمار راهی عراق شدم و از پشت دیوارهای بتنی تو را صدا کردم و با التماس و ریختن اشک خواستم فقط در حد چند دقیقه ببینمت اما متاسفانه با فحش، ناسزا و بارانی ازسنگ سران فرقه مواجه شدم.مگر می شود مهرفرزندی را از مادرگرفت و یا بلعکس ؟ ای کاش این کابوس هرچه زودتر تمام شود وتشکیلات دروغ و ریاکار برچیده گردد تا همه عزیزان ما از این فرقه لعنتی رها شوند در واپسین لحظات عمرم وبا قلبی مریض ازهمه انسانهای آزادیخواه دست یاری می طلبم و از عزیزان جداشده میخواهم پیام من ودیگر مادران را به گوش عزیزانمان برسانند به امید آزادی عزیزانمان ازبند اسارت فرقه ضد انسانی رجوی .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10485

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم