• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

علت وقفه در کار سایت سحر

  • کد خبر : 10373
  • 03 سپتامبر 2017 - 12:30

همانطور که قطعا متوجه شده اید سایت بنیاد خانواده سحر به مدت چند روز دچار مشکل شد و قابل دسترسی نبود. علت امر این بود که شکایاتی حقوقی به مؤسسه اداره کننده سرور سایت در آمریکا ارسال شده و اعلام گردیده بود که این سایت متعلق به نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی و نقض کننده تحریم ها بوده و هویت اصلی گردانندگان آن نیز آشکار نمی باشد.

یک روند حقوقی گسترده با کمک دوستان سایت سحر در آمریکا برای احراز هویت و مشخص شدن مسئولین و گردانندگان سایت که فرقه رجوی به شدت به دنبال کسب اطلاع از آنان می باشد صورت گرفت تا همه چیز روشن شود و سایت به حالت اولیه خود باز گردد.

اگر چه فرقه رجوی توانست با صرف هزینه و طرح دعوی حقوقی چند روزی در کار سایت سحر مزاحمت فراهم نماید، اما این ترفندها هرگز این فرقه را از گرداب مرگی که در آن افتاده است نجات نخواهد داد و راه به جایی نخواهد برد.

سران این فرقه بهتر است بجای گذاشتن انرژی و صرف پول در این نوع فعالیت ها تلاش کنند تا قدری از مشکلات عدیده درونی خود بکاهند و قبل از هر کاری آدم شوند، و این ممکن نیست مگر با به رسمیت شناختن اولیه ترین حقوق انسانی اعضای گرفتار در داخل فرقه، که شامل ارتباط با دنیای بیرون و خانواده هایشان نیز می شود.

اگر رجوی ذره ای در دعاوی دموکراسی خواهی خود صادق بود آنرا در درون تشکیلات خود و در برابر منتقدین و مخالفین طی بیش از سه دهه فعالیت و به اصطلاح مبارزه علیه جمهوری اسلامی نشان می داد، اما مسعود رجوی و دیگر سران فرقه در عمل به اثبات رساندند که شعارهای آزادی خواهی آنان درست مانند شعارهای ضد امپریالیستی در گذشته صرفا برای فریب و جذب نیروست و این فرقه هرگز به هیچ شعاری پایبند نیست.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10373

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی