• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تنگنای فرقه رو به زوال رجوی در آستانه پانزده شهریور ، سال روز تأسیس فرقه

  • کد خبر : 10371
  • 03 سپتامبر 2017 - 12:21

 

سوره مبارکه ابراهیم آیه ۲۴

أَلَم تَرَ کَیفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا کَلِمَهً طَیِّبَهً کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصلُها ثابِتٌ وَفَرعُها فِی السَّماءِ﴿۲۴﴾

آیا ندیدی چگونه خداوند «کلمه طیبه» (و گفتار پاکیزه) را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرده که ریشه آن (در زمین) ثابت، و شاخه آن در آسمان است؟!

روز گذشته تعدادی از نجات یافتگان از فرقه رجوی به محل دفتر فرقه برای گرفتن مستمری پناهندگی خود مراجعه نمودند که مزدور پیشانی سیاه فرقه بنام مرتضی اسماعیلی معروف به جواد خراسان شخصا به صحنه آمده و به افراد اعلام نمود که این ماه آخرین ماهی است که آنان حقوق پناهندگی خود را دریافت می کنند و از ماه دیگر هیچ پولی به کسی پرداخت نخواهد شد.

در برابر اعتراض به این عمل غیرقانونی و ضد انسانی از جانب کسانی که برای دریافت حقوق پناهندگی خود مراجعه کرده بودند جواد خراسان گفت که کمیساریا به سازمان گفته است که مهلت آپارتمانهای مقر مفید به پایان رسیده و بایستی آنجا را تخلیه نمایند. در این خصوص نفرات اعتراض کردند که این موضوع چه ربطی به آنان دارد چرا که نجات یافتگان در مقر مفید زندگی نمی کنند و تخلیه مقر هیچ ارتباطی با حقوق پناهندگی افراد ندارد. جواد خراسان هم طبق سیاق ثابت پاسخ های سربالا و غیر مسئولانه به نفرات داد. او در کمال وقاحت و دریدگی بیان نمود که نجات یافتگان میتوانند به کمیساریا شکایت نمایند. او گفته است که سازمان دیگر پول به جداشده ها نخواهد داد.

از ماه ها قبل در کشمکش هایی که بین جامعه نجات یافتگان با سران فرقه رجوی وجود داشت گفته بودم که فرقه وقتی دید که هنوز چند ماهی از آمدنش به آلبانی نگذشته که با این چنین موج معترضین و مخالفان رو افزایش مواجه است، در کارگاه مهندسی شده شخص مریم رجوی قرار بر این گذاشت که ابتدا حمله را در برابر آن چند نفری که بقول خودش گردن کلفتی می کنند و زیر بار حرف زور فرقه نمی روند شروع نماید و اینچنین بود که چند نفر نخست را با ترفندهای سوخته و صد بار نشخوار کرده شخص مریم رجوی و نسبت دادن آنان به دستگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی و غیره سعی نمود تا این حق خوری آشکار را توجیه نماید.

پر واضح بود که این اقدام ضد بشری تازه اول کار است و خبر از توطئه وسیع تر فرقه علیه تمامی جامعه نجات یافتگان دارد و این چند نفر تنها بهانه برای شروع کار بوده است. فرقه رجوی با آغاز اقدامات ضد انسانی خود علیه این چند نفر در صدد برآمد تا میزان واکنش جامعه بین المللی و مشخصا کمیساریا و وزارت کشور آلبانی را بسنجد که تا کجا با فرقه راه می آیند و تحمل می کنند.

از آنجایی که از آن تاریخ تا کنون حدود شش ماه میگذرد و متاسفانه کمیساریا و وزارت کشور آلبانی نیز هیچ اقدام عملی در برابر این اقدام ظالمانه فرقه انجام نداده اند، فرقه رجوی جری تر شده و نیات شوم و نهایی خود را به اجرا گذاشته است و اکنون پرده از همه حقایق برداشته شده و چهره واقعی ضد بشری مریم رجوی به عیان نمایان گشته است. بالطبع اگرچه این اقدام ظالمانه در هیچ کجای از دنیای امروزی قابل درک نیست و از هر نظر قویا محکوم است اما جای بسی خوشحالی و شعف سیاسی دارد. شاید بپرسید چرا؟

فرقه پوسیده و رو به زوال مسعود و مریم رجوی در آستانه پانزده شهریور یعنی سالروز تأسیس سازمان مجاهدین خلق آنچنان خود را ابتر و در بن بست و تنگنا می بیند و آنچنان در گرداب بحرانهایی که در این مدت جامعه نجات یافتگان بر آنان تحمیل نموده و روی سرش آوار کرده اند گرفتار است که به ناچار آخرین تیر ترکش خود را بسمت جامعه نجات یافتگان نشانه رفته است.

در این میان هر عنصر سیاسی که فقط کافیست اندکی به علم سیاست اشراف داشته باشد بخوبی در این بین ضعف و زبونی فرقه را درخواهد یافت که تا کجا در برابر جامعه نجات یافتگان در این مدت به زانو در آمده که اکنون نقاب از چهره کثیف و خائن خود برداشته است. فرقه ای که دم از منشور آزادی برای ملت ایران میزد، فرقه ای که دم از حقوق بشر میزد، اینچنین اکنون کوس رسوائی اش عالم گیر شده است.

به واقع هر انسان منصفی که مینیمم علم فلسفه و تکامل و انسان شناسی را داشته باشد در می یابد که کلمه طیبه چه کسانی هستند و شجره طیبه کدامین درخت تنومند است. همان درخت تنومندی که سالیان پشت دروازه های قرارگاه اشرف پایداری نمود تا جوانهای این مرز و بوم را به آگاهی و خود آگاهی برساند و  امروز برداشت محصولش را در آلبانی شاهد هستیم که فرقه را به حضیض ذلت کشانده است.

به سران فرقه باید گفت که هرچه می خواهید بکنید. تنها گور خود را می کنید. این نیز بگذرد. زمستان خواهد رفت و روسیاهی تنها به زغال خواهد ماند.

یادداشت از ایرج دادگر (تیرانا – آلبانی)
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10371

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی