• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رسوایی شعار انسانیت و آزادیِ فرقه رجوی در رسانه های آمریکا

  • کد خبر : 10259
  • 29 آگوست 2017 - 11:39

گویا اخیراً در صدای آمریکا برنامه ای پخش شده که شرکت کنندگان در آن برنامه نسبت به فرقه رجوی انتقاداتی داشته اند. همین کافی بود تا سران فرقه که در غرب خود را پشت شعارهای حمایت از آزادی پنهان می‌کنند، پرده از چهره کشیده و خوی خشن خویش را عیان نمایند.
رجوی ها که کوچکترین انتقادی را بر نمی تابند، به اسم حامیان خود نامه ای به رئیس جمهور آمریکا نوشته و خواهان شناسایی، تصفیه و اخراج کارمندان رسانه های آمریکایی شدند!!! آنها که با شروع ریاست جمهوری ترامپ، برای ممانعت از ریزش نیرو، ترفند جدیدی به نام پایان دوران مماشات را علم کردند تا از این طریق اعضای از دنیا بی خبر فرقه را بیشتر فریفته و آنان را چند صباحی دیگر همراه خود داشته و به سوء استفاده ابزاری از آنان ادامه بدهند. آنچنان از این انتقادات به خشم آمدند که تمام ادعاهای خود را فراموش کرده و حتی وزیر خارجه جدید آمریکا را با تمسخر «معتدل» خوانده و گردانندگان رسانه های وابسته به وزارت خارجه آمریکا را همسو با اوباما و جان کری و در خط به اصطلاح مماشات نامیده و خواهان برداشته شدن مصونیت رسانه ها در آمریکا شدند!!!
بخش هایی از این نامه را در زیر ملاحظه می کنید:
«به اعتقاد ما وقت آن رسیده است که شما به یک تصفیه در این دو رسانه‌ [صدای آمریکا و رادیو فردا] مبادرت کنید . ما بر این باور هستیم که در زمان مدیریت شما باید عناصر نفوذی ایران شناسایی و اخراج شوند . ما همچنین امیدواریم که در حیطه ی مسئولیت شما افرادی همچون ، علیرضا نامور حقیقی‌ ، اکبر گنجی ، ابراهیم نبوی ، محسن سازگارا ، فاطمه حقیقت جو ، محسن کدیور , تریتا پارسی هوشنگ امیر احمدی» و حسین موسویان مجال عرض اندام را پیدا نکنند . ما همچین خواهان یک باز بینی‌ دقیق در پرونده ورودی کارمندان این دو رسانه به آمریکا و نیز بررسی‌ دقیق عملکرد آنها در مدت خدمتشان هستیم»
«اما متاسفانه گمان می‌‌رود که در زمان شما هم این رسانه‌ها از مصونیت خاصی‌ بر خوردار هستند. تاسف بیشتر اینکه وزیر امور خارجه شما آقای تیلر سون بعلت مواضع معتدلی که دارد بر همه این جریانات با دیده اغماض نگاه میکند و گردانندگان این دو رسانه‌ نیز با اطمینان خاطر همان مسیری که آقایان اوباما و جان کری ترسیم کرده اند را ادامه می‌‌دهند»
فراموش نکنیم که این تازه موضع رجوی ها نسبت به رسانه ها و کارمندان دولت آمریکاست، حال خوانندگان خود بهتر متوجه خواهند شد که رجوی ها در داخل فرقه و تحت چتر حمایت صدام دیکتاتور یا در محیط های بسته ای همچون اشرف، لیبرتی و یا مقرشان در آلبانی چه بر سر اعضا می آوردند و با چه روش هایی فرقه را کنترل می کنند.
این همان فرقه ای است که ادعای آزادی دارد اما:
اعضای معترض را به زندان ابوغریب می فرستاد.
یک سال پس از انتقال کامل فرقه به آلبانی هنوز هیچ خبرنگاری نتوانسته به داخل مقر این فرقه برود.
هنوز اعضای فرقه با آن که در اروپا هستند، نمی توانند با خانواده های خود دیدار کنند.
سران فرقه برای جلوگیری از ریزش نیرو، اعضا را تهدید می کنند که حقوقی که از کمیساریا می گیرند را در صورت جدایی قطع خواهند کرد.
هنوز اعضای آن اجازه ارتباط آزادنه با دنیای بیرون را ندارند.
هنوز اعضا نمی توانند برای خودشان بدون اجازه تشکیلات تصمیم بگیرند.
سران فرقه چون در َآلبانی نمی توانند مانند عراق خانواده هایی که خواهان ملاقات هستند را سنگ باران کنند، به دسیسه چینی علیه آنان اقدام می کنند.
هنوز اعضای فرقه امکان داشتن موبایل و یا وسایل ارتباطی بصورت مستقل و خارج از کنترل سران فرقه را ندارند.
هنوز اعضای فرقه باید روزانه در نشست های مغزشویی شرکت کنند.
هنوز اعضای آن باید یک جور فکر کنند، یک جور حرف بزنند، یک جور لباس بپوشند و …. خلاصه همه چیزشان همانی باشد که رجوی ها می خواهند.
هنوز خانواده در این فرقه کانون فساد بوده و اعضای آن اجازه ازدواج و تشکیل خانواده را ندارند.
و ….
اینها نشانه دشمنی رجوی ها با انسانیت و آزادی است.
با امید به اینکه اعضای گرفتار در این فرقه هر چه زودتر از چنگال دشمنان انسانیت و آزادی نجات یابند.

یادداشت از صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10259

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی