• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

فروپاشی فرقه رجوی نزدیک است

  • کد خبر : 10214
  • 29 آگوست 2017 - 11:21

در قلعۀ اشرف هر وقت که وضعیت اعضای نگون بخت تیره و تار می شد و مشکلات و مسائل تشکیلاتی به نقطه قرمز می رسید بطوری که شورای به اصلاح رهبری کاری از دستاشان برنمی آمد بلافاصله خود رجوی یا مریم به بهانه های محتلف یا با آوردن یک بند از انقلاب ساختگی یا یک چیز دست ساز دیگر به صحنه می آمدند و برای در نطفه خفه کردن و گرفتن تعهدات اجباری شروع به برگزاری نشست های طولانی می کردند.
حالا هم وضعیت از دست در رفتۀ فرقه در آلبانی و جدا شدن نفرات باعث شده که مریم بار دیگر شخصا برای کنترل امور به آلبانی برود تا بلکه این دفعه بتواند با آوردن چند نماینده به سالمندان فرقه در آلبانی برای چند صباحی روحیه بدهد.
غافل از اینکه خود مریم و شوهر مرحومش بهتر از هر کسی می داند که این نماینده ها هیچ کاری برای این فرقه نمی توانند انجام بدهند و نه تنها بازدید آنان از داخل تشکیلات فرقه فایده ای برای آن ندارد و آبی را برای مریم قجر گرم نمی کند بلکه این نماینده ها که اساسا برای تحقیق در مورد گروههای تروریستی و نزدیک به داعش در شبه جزیرۀ بالکان به آلبانی رفته بودند با دیدن وضعیت داخل تشکیلات این فرقه بهتر به ماهیت ضد انسانی آن پی می برند و حتما هم در آنجا حرفهایی زده اند که باب میل مریم قجر و سران فرقه نبوده و به همین علت فیلمهای پخش شده در سایتهای فرقۀ رجوی از این دیدار چند سناتور آمریکایی از مقر فرقه در آلبانی بدون صدای این نمایندگان می باشند.
همگان می دادند که دستگاه تبلیغات رجوی در سیاه بازی و دروغگویی حرف اول را در دنیا می زند.
سران فرقۀ رجوی همان ریل و تجربه عراق را دقیقا در آلبانی دارند پیاده می کنند و این بار با آوردن نماینده های امریکای و تبلیغات داخلی روی این موضوع.
حال بگذریم که امریکا اینها را به عنوان مزدور دست چندم هم حساب نمی کند. اگر اینها واقعا وزنه ای بودند قابل اتکا و حداقل حمایت داخلی در داخل ایران می داشتند شک نکنید که آمریکا اینها را در عراق برای استفادۀ خودش نگه می داشت ولی آمریکاییها بخوبی می دانستند که اینها نه تنها هیچ وزنۀ سیاسی نیستند بلکه نزد ایرانیان بشدت منفور می باشند.
به همین خاطر آمریکا تمام سلاحهایشان را که صدام به آنها هدیه داد بود گرفت و منهدم کرد.
اکنون فرقۀ رجوی یک بیزنس اطلاعاتی است که به طرق مختلف تخلیه اطلاعاتی می شود.
مریم و سران فرقه رجوی فقط برای تبلیغات و روحیه دادن به افراد وامانده شان در آلبانی و اینکه بگویند ما هنوز هستیم به هر خس و خاشاکی چنگ می زنند چون سالیان سال است که این فرقه مرده است و اینگونه بازیها و تبلیعات دروغین، آنها را به جایی نخواهد برد جز فروپاشی. البته تنها مزیت این تبلیغات فریب اعضای نگون بخت در آلبانی است ولی آنها هم اکنون بخوبی فهمیده اند که این کارهای فرقه همه اش فریب و کلاهبرداری است و به همین دلیل اکنون به طور روزانه از این فرقه جدا می شوند.
یادداشت از غفور فتاحیان عضو قدیمی جدا شده از فرقه رجوی
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10214