• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مریم عضدانلو با این تلاش های بی فایده نمی تواند از موج روز افزون ریزش نیرو جلوگیری کند

  • کد خبر : 10200
  • 28 آگوست 2017 - 11:52

در پی سفر برنامه ریزی شده و از قبل تعیین شده چند سناتور آمریکایی به کشور آلبانی جهت معاملات تسلیحاتی ؛ سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی یعنی مریم عضدانلو که خودش را رئیس جمهور مادام العمر هم می داند از این فرصت استفاده کرده و این هیئت چند نفره از سناتوعلی جهانیرهای آمریکایی را به کمپ تیرانا کشانده و طی پذیرایی و سور دادن مفصل به آنان خواست بدین وسیله به نیروهای وارفته و روحیه باخته و مسئله دار کمی روحیه تزریق نموده و از ریزش نیرویی کمی جلوگیری کند. و به همین خاطر بر طبق اخبار رسیده از کمپ تیرانا مریم عضدانلو طی نشستی به نیروها گفته است که این سفر هیات سناتورهای آمریکایی یک پیروزی بزرگ برای مقاومت ایران بوده و در راستای سرنگونی بوده است.
البته در مناسبات فرقه تروریستی رجوی کسی برای مریم عضدانلو تره خرد نمی کند و برای حرف های مضحک و وعده های دروغین و تکراری سرنگونی هیچ ارزشی قائل نیستند و به او می خندند. و ایشان با این تلاش های بی فایده نمی تواند از موج روز افزون ریزش نیرویی جلوگیری کند.
چون که زمان فریب کاری و گول زدن نیروهای سازمان با تکرار وعده دروغین سرنگونی بسر آمده و نمی توان با وعده دروغین سرنگونی سر نیروهای به شدت مسئله دار را شیره مالید. و گذشت آن زمانی که مسعود رجوی به عنوان رهبر عقیدتی؛ تحت حمایت های همه جانبه صدام حسین نیروهای نگون بخت سازمان را در بی خبری مطلق نگه داشته و با اهرم سرکوب انقلاب کذایی نیروها را سرکوب کرده و معترضین را با زدن مارک مخالف سرنگونی به شدت سرکوب می کرد .

بنابراین اکنون دیگر نه تنها هیچ آدم عاقلی این وعده های دروغین و تکراری تان را باور نمی کند بلکه نیروهای سازمان هم دیگر خام نمی شوند و از سران فرقه و بطور خاص سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی یعنی مریم عضدانلو سئوال می کنند که شما در زمان صدام حسین با آن همه امکانات نتوانستید سرنگونی را محقق کنید؛ حال در شرایط اسف بار کنونی تشکیلات زوار در رفته سازمان چگونه می خواهید سرنگونی را محقق کنید؟ لذا تکرار وعده دروغین سرنگونی و اینکه دیدار چند سناتور ورشکسته سیاسی آمریکایی پیروزی بزرگ برای مقاومت هست و در راستای سرنگونی بوده است؛ دروغ بزرگ ببش نیست و سر کسی را نمی توان با وعده دروغین سرنگونی شیره مالید و دردی از درد های بی درمان فرقه تروریستی رجوی با اینگونه وعده های دروغین و تکراری دوا نخواهد شد.

علی جهانی ـ کانون آوا

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10200

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود