• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

دروغ بزرگ

  • کد خبر : 10120
  • 22 آگوست 2017 - 11:49

از آنجا که فرقه رجوی همه چیزش روی دروغ و استتار حقایق پیش می رود، اینبار بعد از ورود سناتورهای آمریکایی که برای ملاقات با مقامات آلبانیایی برنامه ریزی شده بود، در حاشیه این ملاقتها سرکرده فعلی این فرقه می خواست از آب گل آلود ماهی بگیرد.

دیدار سناتورها برای اطمینان از استقرار نفراتی که با فشار خانواده های اسیران این فرقه به آلبانی منتقل شده اند بوده است ولی چند روز پیش طبق اطلاعاتی که از داخل مناسبات بدستم رسید، سرکرده فعلی این فرقه یعنی مریم رجوی، در نشست با نفرات در تیرانا این دیدار را یک پیروزی بزرگ و در راستای سرنگونی نامیده است.

سرکرده این فرقه مدتهاست با موج نارضایتی و جریان ریزش نیرو روبرو شده و نفراتی که خواهان رهایی از اسارت در درون این فرقه هستند روز به روز بیشتر میشوند. مریم رجوی برای روحیه دادن به نفراتی که کمترین امیدی به وعده های پوچ و توخالی رجوی ها ندارند، و برای جلوگیری از ریزش بیشتر آنان، این ملاقات را علم کرده و آن را در راستای سرنگونی معرفی کرده است.

ما جدا شده ها که یک عمر در مناسبات بوده ایم خوب می دانیم که سرنگونی از اساس حرف مفت و وعده کشکی بیش نیست. رجوی هر ساله چماق سرنگونی را بالای سرمان می گذاشت و هر کس مخالف عملکرد او بود را به چوب لای چرخ سرنگونی گذاشتن متهم می نمود. ولی واقعیت این است که چون نفراتی که در داخل مناسبات گیر افتاده اند و از دنیای سیاست بیرون خبری ندارند و از دریافت اطلاعات از بیرون محروم شده اند و هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند، مریم به خیال اینکه میتواند مثل گذشته سر نفرات را شیره سرنگونی بمالد این حرفها را زده تا از ریزش نیرو جلوگیری کند.

طبق خبرهایی که از داخل مناسبات بدستم رسیده الان هیچکس برای سخنان مریم رجوی تره هم خورد نمیکند و حتی آنها را به تمسخر می گیرند. افراد عموما به دروغهای او پی برده اند. ریئس جمهور مادام العمر خودخوانده، یا بهتر است گفته شود شوهر خوانده، تمام انرژی خود را برای جلوگیری از ریزش نیروها بکارگرفته است ولی باید به وی گفت این تازه شروع کار است. با دروغ گفتن نمیتوان از ریزش نیرو جلوگیری کرد و قطعا ملاقات با چند سناتور جنگ طلب که در آلبانی تجارت اسلحه دارند و این قبیل کارها نمیتواند باعث جلو گیری از ریزش بشود.

سرکلاف قطعا باز شده است و در آینده باید شاهد شدت گرفتن جریان جدایی نیروها از این فرقه بود.

یادداشت یک جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا – محمد هاشمی 

توضیح: محمد هاشمی با حدود سی سال سابقه در فرقه رجوی، از جداشدگانی است که جدیدا به جمع ما پیوسته است. مقدم ایشان را گرامی می داریم و امیدواریم در آینده بیشتر از نوشته های ایشان استفاده نمائیم.

انتهای پیام / بنیاد خانواده سحر
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10120