• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تحلیلی به بهانه سالروز عملیات مرصاد: مرصاد، کمینگاهی برای خیانت پیشه‌‌گان / خدمت به بیگانگان در اردوگاه مرگ

  • کد خبر : 21540
  • 29 جولای 2019 - 11:37

۶ روز پس از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ شورای امنیت سازمان ملل متحد و آتش‌بس جنگ میان رژیم بعثی عراق که آغازگر جنگ بود و ایران که از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی خود برای بیرون کردن متجاوزان دفاع می‌کرد، منافقین این فرقه وابسته به بیگانگان و مزدوران صدام در سوم مرداد ۱۳۶۷ در عملیات از پیش شکست خورده‌ای به نام فروغ جاویدان با شعار از مهران تا تهران با هدف فتح تهران و سقوط جمهوری اسلامی با حمایت همه‌جانبه رژیم بعث عراق به مرزهای ایران اسلامی حمله‌ور شدند.

به نوشته صبح نو، در ابتدای تجاوز به‌دلیل بی‌پناه‌بودن مردم و غیرنظامیان، زنان و کودکان زیادی را قتل عام کردند و مسیر خود را به سمت اسلام‌آباد غرب ادامه دادند اما با فراخوان عمومی امام‌خمینی (ره) و ورود نیروهای مسلح در کمتر از ۴۸ ساعت یعنی در پنجم مرداد طومار منافقین در هم پیچیده شد و بسیاری از آنان به دست مردم و نیروهای مسلح کشته شدند. ۵ مرداد هر سال یادآور عملیات غرور‌انگیز مرصاد، نقش‌آفرینی مردم و نیروهای مسلح به ویژه شهید سرلشکر علی صیاد شیرازی قهرمان این عملیات است.

بازخوانی عملیات مرصاد چند نکته برای امروزمان دارد؛

اول) اخیراً پس از ۱۷ سال از مرگ رئیس نگون‌بخت این فرقه وابسته و خائن پرده‌برداری شده است و این فرقه تروریستی پس از سالیان سال آوارگی و جنایت علیه مردم ایران و خدمت به بیگانگان در اردوگاهی در آلبانی مرگ تدریجی را می‌گذراند.

بهترین نمودار از کارنامه یک عمر خیانت، جنایت، مزدوری ترور یک «گروه نفاق» بوده که درس عبرتی برای خائنان است.

دوم) جمهوری اسلامی امروزه پرقدرت‌تر و مقتدرتر در عرصه بین‌الملل نقش‌آفرینی می‌کند. به‌رغم تلاش‌های استکبار، مفهوم جلاد و شهید در نزد مردم ایران جابه‌جا نشده است و منفورترین گروهک‌ها «منافقین» و محبوب‌ترین اشخاص و چهره‌ها «مجاهدان واقعی» و «شهیدان» چون صیاد شیرازی هستند.

سوم) از رژیم بعثی عراق صدام خبری نیست. عراق کشوری همسایه، برادر و متحد ایران اسلامی و هر دو قدرت بزرگ شیعی در خدمت به اسلام و مسلمانان و در صف واحد در جبهه مقاومت علیه متجاوزان و دشمنان هستند.

چهارم)عجایب روزگار اما از ذات استکبار به‌دور نیست به طوری‌که آمریکایی‌ها حزب‌الله لبنان را که حامی مردم لبنان و خادمان کشور خود هستند، در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده‌اند و نام فرقه منافقین را از گروه‌های تروریستی به‌رغم این همه جنایات خارج کرده‌اند.

پنجم) آمریکا و اروپا حامی درجه یک تروریست‌ها هستند. آنان یک روز از «طالبان»، روزی دیگر از «داعش» و روزی هم از «منافقین» به‌عنوان گروه‌های مردمی حمایت کردنده‌اند! همچنین بودجه، سلاح و امکانات و حمایت‌های مادی و غیرمادی تا جایی بوده که اعضای مؤثر کابینه ترامپ چون «جان بولتون» و برخی نمایندگان پارلمان اروپا رسماً اعلام کرده‌اند که بابت حمایت از منافقین «حقوق» از آنان می‌گیرند!

ششم) اعتراضات دی ۱۳۹۶ در برخی نقاط ایران موجب شد که منافقین، رژیم اشغالگر قدس، سران آمریکا و اروپا را به این فکر بیندازد که سال ۱۳۹۷ مردم ایران قادر به برگزاری جشن چهل‌سالگی انقلاب نخواهند بود! زمستان رفت و روسیاهی به زغال ماند و ملت ایران باشکوه و اقتدار جشن چهل‌سالگی انقلاب و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن را در سراسر کشور و حتی برخی نقاط جهان پرشکوه‌تر برگزار کردند و رسوایی منافقان و مخالفان بیش از گذشته نزد افکار عمومی جهانیان نمایان شد.

هفتم) نفاق (دورویی)، التقاط (دستچین کردن عقاید مخالف و موافق)، انحراف (عدول از آرمان‌ها و ایدئولوژی انقلاب)، نفوذ (رخنه فرصت‌طلبان و عناصر بیگانه در صفوف انقلابیون)، رادیکالیسم (افراطی‌گرایی و تندروی)، محافظه‌کاری (فقدان روحیه انقلابی و جهادی)، براندازی و… در انقلاب اسلامی جایگاهی ندارد.  

انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورده است. اگرچه ساختار کارگزاری‌ در جمهوری اسلامی چالش‌ها و آسیب‌هایی در عرصه خدمت بهتر و بیشتر به مردم دارد اما با افتخار به گذشته و امید به آینده مسیر خود را طی می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=21540