• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه خانواده ها عضو انجمن نجات استان اردبیل به گزارشگر سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران: خانواده های اسیران فرقه رجوی انتظار دارند راه مسؤولان سلف خود را پیش نگیرید

  • کد خبر : 16580
  • 12 آگوست 2018 - 11:15

جمعی از خانواده های عضو انجمن نجات در استان اردبیل به گزارشگر جدید سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران نامه نوشتند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این نامه که به مناسبت سفر «جاوید رحمان» به ایران منتشر شده به شرح زیر است:

جناب آقای جاوید رحمان
گزارشگر محترم سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران

ضمن عرض تبریک به خاطر انتخاب در این مقام و مسؤولیت سنگین به استحضار می رساند:

خانواده های اسیران فرقه رجوی، بیش از ۳۰ سال است که برای ملاقات عزیزان اسیرشان تلاش می نمایند اما متاسفانه نتیجه ای نمی گیرند.

فرقه رجوی که فرماندهان آن مسعود رجوی و مریم رجوی می باشد سالیان سال با روش های غیرانسانی فرزندان ما را گمراه نموده است .

این فرقه خطرناک هم اکنون آزادانه در کشورهای آلبانی و فرانسه فعالیت نموده و به کمترین حقوق انسانی برای اعضای این گروه از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن، ارزشی قائل نیست.
البته سران فرقه رجوی با این عامل ضدانسانی در پی مخفی کردن زندانیان ، جنایت ها ، قتل ها و شکنجه های اسیران ناراضی هستند.
خانواده های اسیران فرقه رجوی ضمن اعتراض شدید به این موضوع، این ممانعت ها را در دنیای امروزی امری تعجب آور می دانند و سوال می کنند چطور می شود سازمان ملل متحد برای خصوصی ترین مشکلات حقوقی یک شخص در دنیا بیانیه می دهد اما در مقابل اینکه فرقه مانع ملاقات اعضا با خانواده هایشان می شود عکس العملی نشان نمی دهد؟

فرقه رجوی بیشترین حجم ترور را در کشور ایران داشت که آمار آن بیش از ۱۲ هزار نفر آن هم به طور رسمی می‌باشد. این فرقه در حالی با بی شرمی تمام این آمار را به طور رسمی بر عهده گرفته‌ که به گزارش مفصل وزارت خارجه آمریکا در سال ۱۹۹۷، این فرقه به شدت مورد نفرت مردم است و رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و هزاران نفر از مردم ایران به دست آنها به شهادت رسیدند.
امروز خانواده های اسیران فرقه رجوی از شما انتظار دارند راه مسؤولان سلف خود را پیش نگیرید و به حداقل خواسته قانونی ما که درخواست دیدار با اسیران است توسط سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی جامه عمل پوشانده شود.

ان شا الله که به زودی با عنایت خداوند منان و حضور فعال خانوادهها شاهد برچیده شدن این اردوگاه نفاق باشیم و حضور این اسیران را در آغوش گرم خانواده هایشان ببینیم .

جمعی از خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل

جاوید رحمان گزارشگر سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران در راستای جلب همکاری و گفت و گو با دولت ایران خواستار سفر به کشورمان شده است.

از آنجایی که گزارشگران سازمان ملل طی چند سال گذشته چهره واقعی از ایران نشان نداده و همواره حقوق بشر در ایران را زیر سوال برده اند مسئولان و مردم نگاه خوشبینانه ای به این گزارشگران نداشته اند اما این بار جاوید رحمان گزارشگری که چندی قبل از سوی سازمان ملل برای بررسی حقوق بشر در ایران منصوب شد در اطلاعیه ای خواستار سفر به ایران و جلب همکاری و گفت و گو با دولت جمهوری اسلامی ایران شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=16580

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد