• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

افشای ترفند و توطئه فرقه تروریستی رجوی تحت پوش نامه نگاری اعضا به خانواده هایشان / ۱

  • کد خبر : 9234
  • 03 جولای 2017 - 11:50

بخش اول

بعد از نامه هایی که درهفته های قبل از طرف منوچهرکوهکی ، عبدالرضا دلفی ، سمیرا بزازیان ، محمد جواد نوروزی نوشته و درسایت رجوی رسوا گر زده بود درتاریخ ۲۹خرداد نامه جدیدی را از قول آقای علیرضا زیبا خطاب به خانواده اش را درهمین سایت رسوا منتشر کرده است البته نامه نگاری از طرف اعضای نگون بخت که بصورت پراتیک تحت تاثیر مانیپولاسیون ذهن وشستسوی مغزی سالیان بوده اند برای ما اعضای جدا شده موضوع جدیدی نیست.

خانواده ها روبروی اشرف

همه داستان مقاله ، اسب کهر را بنگر را که سازمان ادعا داشت از طرف برخی از اعضای معترض وخواهان جدایی خطاب به توطئه های وزارت اطلاعات رژیم نوشته شده را بیاد دارند که بعداز رهایی برخی از همین اعضا افشاگری کردند که نامه تماما وخط به خط توسط محمدعلی توحیدی (فرید) از مسئولین بخش تبلیغات نوشته شده وآنها فقط مجبور به امضای متن شده بودند تا از شکنجه گران زندان مخوف ابوغریب که درجریان یک قرارداد امنیتی بین رجوی و صدام برای اعضای خواهان جدایی درنظرگرفته شده بود درامان بمانند..اما دم خروس این نامه نگاری ها ونحوه تنظیم آن بقدری آشکار است که لابد تاکنون عناصرکودن امنیتی رجوی که این شاهکاردست پخت آنهاست متوجه آن شده باشند.
آنچه درجریان خواندن این نامه ها درلحظه اول به ذوق هر خواننده ای می زند تناقض درسطرنامه ها وبکارگیری فرهنگ وانشا وعبارات یکسان است بطوریکه بخوبی می توان دریافت که بیاد دوران مدرسه نوعی تقلب از روی دست یکدیگر است یا تکرار مشق هایی است که معلم ها معمولا برای شاگردان بازیگوش که زیر بارمشق نوشتن نمی رفتند می نوشتند… اما براستی این اقدامات ناشیانه فرقه رجوی ناشی از چه واقعیتی است ؟ با مروری برآخرین نامه نگاریها که از جانب علیرضا زیبا منتشرشده بخوبی می توان به علت این میزان وحشت و تنفرسرکردگان فرقه نسبت به اعضای جدا شده پی برد.
درننگین نامه ای که به اسم علیرضا زیبا نوشته شده دقیقا به حضور پرشور و گسترده خانواده های اسیران دربند فرقه درجلسه افشا گرایانه آقای عباس محمد پور اشاره میکند درجلسه ای که آقای محمد پور که جز آخرین نفرات جدا شده از آلبانی است شیوه های فریب فرقه برای جلوگیری از جدایی اعضا را صادقانه و بی پرده افشا میکند و خانواده ها را هرچه بیشتر درجریان ماهیت وهویت سران فرقه قرار میدهد.
براستی سوزش ونفرت سرکردگان فرقه از حضور یک عضوجدا شده درجمع خانواده ها برای چیست؟
تمامی نفراتی که درآلبانی از این فرقه رهایی پیدا کرده اند درمصاحبه ها و مقالات خود به صراحت بیان کرده اند که به هنگام جدایی از آنها تعهد کتبی گرفته میشود که فرقه فقط در دو حالت مستمری ماهیانه آنها را پرداخت میکند..
۱ ) تعهد دهند که نسبت به سازمان افشاگری نکنند ودلیل جدایی را بریدن وعدم تحمل شرایط سخت مبارزه اعلام کنند.
۲ ) با ایران تماس نگیرند که منظورخانواده هاست! چرا که بشدت از آگاهی خانواده ها وحشت دارد.
علت تمامی کینه توزی های رجوی ها از اعضای جدا شده درهمین واقعیت نهفته است . آری جرم وگناه جدا شدگان این است. جرمش این بود که اسرار هویدا میکرد و این واقعیتی است که هیچگاه عناصرجدا شده منکرآن نبودند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9234