• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اعتراض شدید خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل به دولت جدید فرانسه:چرا به فرقه تروریستی رجوی اجازه برگزاری جشن می دهید؟

  • کد خبر : 9073
  • 25 ژوئن 2017 - 13:12

خانواده های عضو انجمن نجات استان اردبیل با انتشار پیامی به حمایت دولت فرانسه از فرقه تروریستی رجوی اعتراض نمودند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق ، ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۶ برابر با اول ژوئیه ۲۰۱۷ قرار است مریم رجوی به پاسداشت سالگرد پیوند با آمریکائی ها جشن بادکنکیِ «ویلپنت» را برگزار نماید.

مریم رجویِ از هم اکنون خود را برای این مراسم آرایش می کند تا از نظر مریدانش جذاب به نظر برسد اما نکته مهم اینجا است که چرا امانوئل مکرون، نامزد پیروز انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز که به ۶ دهه سلطه مطلق جریان های سیاسی راستگرا و چپگرا در فرانسه پایان داد، به چنین فرقه تروریستی اجازه خودنمائی می دهد.

در نامه اعتراضی این خانواده ها  آمده است:

سال های زیادی است عده ای جنایت کار ، خائن و تروریست در کشور فرانسه به عنوان پناهنده سیاسی و به اصطلاح مخالف نظام ایران جا خوش کردند . آنها هرجنایتی که می خواهند مرتکب می شوند وتعجب آور است که دولت فرانسه با توجه به سابقه این فرقه تروریستی ، از آنها به نحو شایسته حمایت می کند.

مریم قجر عضدانلو (رجوی)، یکی از تهدیدات بزرگ کشور و ملت فرانسه است . جداشدگان از فرقه تروریستی منافقین چندین بار با ارائه مدرک این موضوع را خدمت دولت مردان این کشور ارائه دادند و خطرهای حضور منافقین را در فرانسه اعلام کردند.

وی  و نیروهای وابسته به این زن در  فرانسه از مربیان ترور و کشتار در جهان هستند . این زن  پرورش دهنده جانوران آدمخواری همچون داعش است که درس آدم سوزی را به اعضایش آموزش می دهد.

در ادامه این نامه آمده است : ما خانواده های اسیران فرقه وحشی و خونخوار رجوی هستیم که این گونه فرزندان بی گناه ما به آتش کشیده می شود و  متاسفانه در این میان  مجامع بین المللی و حقوق بشری نیز سکوت کرده اند .

فرقه رجوی بیشترین حجم ترور را در کشور ایران داشت که آمار آن ۱۷ هزار نفر آن هم به طور رسمی می‌باشد. این فرقه در حالی با بی شرمی تمام این آمار را به طور رسمی بر عهده گرفته‌ که به گزارش وزارت خارجه آمریکا در سال ۱۹۹۷، این فرقه به شدت مورد نفرت مردم است و رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و هزاران نفر از مردم ایران به دست آنها به شهادت رسیدند.

در عین حال جای تاسف دارد که دولت فرانسه  از سرکردگان این فرقه  حمایت می کند و اجازه می دهد تا با اجاره ژنرال های بازنشسته و متکدیان دوره گرد جشن حمایت از مریم قجر راه اندازی کنند.

سوال خانواده های اسیران فرقه رجوی از دولت فرانسه این است که چرا این افراد با خوی حیوانی و درندگی در کشور شما حمایت می شوند؟  آیا خود سوزی در کشور فرانسه رایج است که شما هیچگونه عکس العملی در مقابل آنها از خود نشان ندادید ؟ نباید از این اسیران دفاع و حقوق آنها گرفته شود ؟ نباید مسببین اصلی این جنایات را به پشت میز محاکمه کشاند که چرا و به چه دلیل دستور خود سوزی آن هم در کشور مهد عدالت همچون فرانسه صورت بگیرید ؟ نباید مریم رجوی که الان با ژست مدافع حقوق بشر در جلسات و نمایشهای مترسکی ظاهر می شود به رفتارهای غیر انسانی خود جوابگو باشد ؟

چرا در جشن های ساختگی این فرقه  از ملت ایران ، یا جداشدگان از فرقه و حتی از خانواده ها دعوت نمی شود ؟ چرا اعضای این فرقه  از  آلبانی در این جشنها شرکت نمی کنند ؟

به گزارش فراق، چندی پیش علی رغم اعتراض شدید خانواده های اسیران فرقه رجوی به نشست منافقین در پاریس، وزارت خارجه فرانسه دراظهاراتی متناقض اعلام کرده بود که این کشور هیچ ارتباطی با فرقه مذکور ندارد.

وزارت خارجه فرانسه در حالی اعلام کرد این کشور هیچ ارتباطی با منافقین برقرار نکرده و این فرقه را سازمانی «غیر دموکراتیک» و «طرفدار خشونت» می‌داند که سال گذشته هم پاریس پایتخت فرانسه میزبان جشن تعدادی از اعضای فرقه رجوی بود و به دنبال آن در روز جشن ملی فرانسه حادثه تروریستی نیس اتفاق افتاد.

سایت فراق پیشتر نیز به برگزاری این تجمع توسط کسانی که دست‌شان به خون مردم ایران آغشته است، با صحنه گردانی پدر و پایه گذار گروهک‌های تروریستی همچون طالبان القاعده ، داعش و شریک صهیونیست‌ها در خاک فرانسه هشدار داده بود اما در عین حال حمله تروریستی با کامیون مملو از اسلحه و نارنجک به مردم در شهر نیس در فرانسه با ۸۰ کشته در سالروز جشن ملی فرانسویان نشان داد که فرانسه نیازمند آگاهی و بیداری است.

خانواده های انجمن نجات استان اردبیل ، تروریست و خشونت طلب خواندن فرقه تروریستی رجوی را توسط دولت فرانسه به تنهایی کافی ندانسته و خواهان برچیده شدن ریشه آنها هستند.

در پایان از رئیس جمهور جدید فرانسه درخواست می کنیم که وطن فروشانی روباه صفت چون مریم رجوی و مسعود رجوی را که در ظاهر به درک واصل شده ، از کشور فرانسه اخراج  شود تا دامن کشور فرانسه بیش از این آلوده حوادث تروریستی نگردد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=9073