• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حمایت از رجوی جنایتکار و منت گذاشتن براسرای لیبرتی!

  • کد خبر : 3895
  • 26 سپتامبر 2015 - 10:30

حمایت از رجوی جنایتکار و منت گذاشتن براسرای لیبرتی!

مهمترین مشغله ی ذهنی رجوی ، پاک کردن این مسئله از ذهن مردم است که کمپ لیبرتی بعنوان یک کمپ ترانزیت شناخته شده وقابلیت تصرف واقامت دائمی ندارد!
تمام تلاش این شعبده باز این است که دراذهان فروکند که این کمپ یک مکان پناهندگی است وآنهم ازنوعی که دولت وملت صاحب این کمپ باید اجرای قوانین خود درآنجا را معطل بگذارد تا این کمپ برابر خواست ها، امیال وآرزوی رجوی اداره شود ودولت عراق حق کوچکترین دخالت درامور آنرا نداشته باشد!!
رجوی عملا میخواهد کشور حقیری را درداخل کشور عراق ایجاد کند که قوانین خاص خود را داشته و امور آن بدست خودش باشد وارتش آمریکا هم امنیت آنجا را تامین کند واسرای لیبرتی را کماکان دراختیار خودش داشته باشد و دولت عراق عملا نتواند درمورد قتل وتجاوزی که درآنجا اتفاق میافتد ، وارد عمل شود!
او هرگز نمونه ی دیگری ازاین کمپ پناهندگی را ارائه نداده تا بتوان بموجب وحدت رویه ی موجود!! حقی برای او قائل شد:
کمپی که شامل قوانین کشور مربوطه نباشد، دولت ذیحق ، صلاحیت رسیدگی درامورش را نداشته باشند ، سرپرستی حقه باز وخود تحمیلکرده بر سر امور باشد، اعضای کمپ همه یک نوع ایدئولوژی وآنهم ازنوع ” رجویسم = فاشیزم ، ماکیاولیزم ، مونارخیزم ” داشته باشند و…
بلی رجوی به تثبیت چنین اردوگاهی  با مشخصات محیر القول مشغول است و باعدم قناعت به نوشته های رسانه های متعدد خود ، سایت های غیر ایرانی وخارجی را هم تشویق به اتخاذ این رویه ی مرضیه!! میکند تا آنها هم با بلغور سخنان وی ، به نان ونوای اندک مادی ومعنوی؟! برسند ودر جنایت کشتار تدریجی اسرای کمپ لیبرتی که یکی ازاهداف شوم رجوی است ، شریک جرم باشند!!
درادامه ی این تلاش مذبوحانه است که رسانه های رجوی بیانیه ای با عنوان ” حمایت ۷ حزب سیاسی و۲۸ سازمان حقوق بشری از مقاومت ایران و ساکنان کمپ لیبرتی ” منتشر کرده که دراصل این حمایت بنفع شخص زجوی وبرضرر ساکنین لیبرتی است.
دراین بیانیه ، ازجمله آمده است :
” در همین راستا حزب تونس سبز، حزب صواب موریتانی، حزب توسعه و پیشرفت در مصر، حزب مصر الثوره، حزب جوانان مصر، حزب الاتحاد الشعبی الجمهوری تونس، حزب الشعب الدیمقراطی مصر، اتحادیه سراسری کارگران فلسطین و۲۸ سازمان حقوق بشری و مجتمع مدنی در کشورهای مختلف عربی طی بیانیه های مختلف حمایت خودشان از مقاومت ایران و ساکنان کمپ لیبرتی را اعلام کردند. ….در این بیانیه ها هم‌چنین تأکید شده است: وقت آن است که کلیه خلقها و کشورهای منطقه یکپارچگی و همبستگی خود را با مردم و مقاومت ایران اعلام کنند و نقطه پایانی بر فاجعه ای که تمامی منطقه را در برگرفته است بگذارند “.
این احزاب وجریانات از چه اندازه پایگاه اجتماعی در کشور خود برخوردارند؟
اقدامات اینها درمورد حل مشکلات کشورهای خودشان که بارها بیشتر ازایران است، چه میزان است ؟
مقاومت ایران که نام دیگر فرقه ی رجوی است ، چه ارتباطی با مردم ایران دارد وچرا بنام مقاومت ایران درخدمت جناح هارتر امپریالیزم وصهیونیزم قرار گرفته ونام مردم ایران را ملکوک میکند؟
چگونه است که این مظلومین لیبرتی نشین با ظالم کاخ نشین که رجوی ها باشد ، منافع مشترکی پیدا کرده و” آشتی طبقاتی” برقرار کرده اند!
هرگونه حمایت ازرجوی مستبد وبوالهوس ، دراصل جنایت برعلیه اهالی لیبرتی است وحمایت توامان ازاین دو جریان بشدت متضاد وماهیتا آشتی ناپذیر ( اکثریتی مظلوم وگرفتار ، اسیر وبرده درکنار معدود کاخ نشین ظالم وعیش پرور ) سالوسانه ودرحکم عدم توجه عمدی به ” مانعه الجمع بودن ” این دودسته – اسرای لیبرتی گرفتار درچنگال رجوی و اطرافیان کم تعداد وکاملا متنعم ومرفه رجوی – می باشد!
ضمنا این فجایع نامبرده شده ازطرف شما، به شکل وشمایلی که بیان کرده اید ، وجود خارجی ندارد و برای معرفی درست فجایع به سراغ سلطه گران ومتحدان مرتجع منطقه ای آن بروید و برادران عرب ما را دچار گمراهی نسازید!

وحید
منبع: انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3895