• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی و توسل به آمریکا و اروپا جهت جلوگیری از مراجعه خانواده ها! (حمایت از رجوی منت بر اسرا!!)

  • کد خبر : 3893
  • 26 سپتامبر 2015 - 10:25

فرقه رجوی و توسل به آمریکا و اروپا جهت جلوگیری از مراجعه خانواده ها!

11695937_717145081745645_3106833666949567462_n

اینکه یک سایت فلسطینی با مردمی اسیر وسرگردان چرا باید غم؟! ساکنان لیبرتی عراق را داشته باشد ، قابل تامل ومحل شک وشبهه است ودرج خبری در سایت فلسطینی ” دنیا الوطن ” درمورد اسرای رجوی وموضع گیری اش بنفع رجوی – ونه این اسرا – نشانگر ماهیت این سایت باصطلاح فلسطینی است!

مطلب این سایت ” دشمنی رژیم ایران از قدیم بر علیه ساکنان لیبرتی ” نام دارد که سایت رجوی آنرا بازانتشار نموده ودرآن میخوانیم:

” هم زمان با بالاگرفتن فراخوان ها و خواسته های جهانی که دولت عراق را تشویق کرده و از آن میخواهند اوضاع وخامت بار ساکنان کمپ لیبرتی را بهبود بخشد و محاصره ظالمانه از آنها را برداشته و به عنوان پناهندگان سیاسی که ملل متحد آنان را به رسمیت شناخته دولت عراق هم آنان را به رسمیت بشناسد، رژیم ایران به نوبه خود و طبق عادتش از سال ۲۰۰۳، مطلقا دست از طرحهای مختلف علیه این مخالفان ایرانی برنداشته و حتی تحت تاثیر فضا و شرایط و عوامل جدید نفوذش در عراق گسترش یافته و حتی آنها را علیه این مخالفان به کار گرفته است. طی روزهای گذشته، و از طریق یک طرح جدید که البته ادامه طرحهای قبلی محسوب میشود که این رژیم علیه این مخالفان در زمانیکه در قرارگاه اشرف بودند اجرا میکرد، بیش از ۲۰ نفر از داخل ایران که با اطلاعات ایران و نیروی قدس در ارتباط هستند تحت پوش خانواده ساکنان از سوی سفارت ایران و کمیته اشرف- به ریاست فالح فیاض مشاور امنیت ملی عراق که به دشمنی شدید با این مخالفان شناخته میشود و از سوی مقاومت ایران متهم به شرکت در بسیاری از جنایتها و قتل عامها و حملاتی که در حق ساکنان مرتکب شدند گردید- به لیبرتی آورده شدند. این طرح جدید که از قدیم هم بوده با هدف گل آلود کردن آب و زمینه سازی به منظور اجرای یک توطئه دیگر علیه ساکنان صورت میگیرد، زیرا در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ گروهی مشابه همین گروه در کنار اشرف- با پوش خانواده ساکنان- مستقر شده و دست به شکنجه روانی طی ۲۳ ماه در حق این ساکنان با بیان تهدید و ناسزا با ۳۲۰ بلندگو و بطور شبانه روزی زدند، در پی آن حملات و قتل عام های خونباری در حق آنها انجام شد که مهمترین آن قتل عام ۸ آوریل ۲۰۱۱ بود که منجر به قربانی شدن ۳۶ تن و مجروح شدن ۵۰۰ تن دیگر شد، ….این تحول جدید ادامه طرحهای قبلی است، مهم این است که طرفهای ذیربط و بویژه سازمان ملل متحد و آمریکا و اتحادیه اروپا به این امر توجه داشته باشند و برای ممانعت از این توطئه مشکوک دست به عمل بزنند “.

اینکه دولت عراق چگونه این کمپ را محاصره کرده ، برخواننده روشن نیست !

اگر صحیح است که این پلیس عراق است که سبب زندانی شدن این افراد شده ونمیگذارد که اینها مثلا از کانکس های خود خارج شده وبه ملاقات خانواده های دردمندشان بروند ، درآن صورت اطلاع رسانی مستندی بکنید تا ما اعضای خانواده ها طرف حساب خود را شناخته وازکانال های قانونی به آنها فشار آورده ومسئله را حل کنیم!

آیا گماشتگان مخصوص رجوی این علاقه را دارند که تمامی این اعضا برای گردش وتفریح به شهر بروند ودرعوض دولت عراق مانع آنهاست؟!

اگر جواب مثبت است ، اعلام کنید که آیا شما آزادی این تردد را برای تمامی اسرا میخواهید ویا میل دارید که پلیس عراق از حوالی لیبرتی بیرون رود و نیروهای آمریکائی و… امر محافظت را بعهده بگیرند تا شما درحالی که اکثریت این افراد را تحت سیطره ی تمام وکمال قرار داشته باشید، به دسته ای اندک اجازه داده شود که برای ارتباط گیری وانجام ماموریت ها از لیبرتی خارج شده ودخالت درامور عراق کرده وروابط تشکیلاتی را درخارج از لیبرتی سروسامان بیشتری دهند؟!

البته حسن دیگر این کار برای رجوی آنست که ازبرخورد خشن نیروهای آمریکائی با مراجعین ایرانی ( خانواده ها) هم استفاده کرده و مانع جمع شدنشان دراطراف لیبرتی ودرخواست ملاقات که میرود به جام زهری برای رجوی تبدیل شود، گردند؟!

دیگر اینکه چه کارزاری برای اقامت دائمی این اسرا در لیبرتی وجود دارد که ما ازاین موضوع بیخبریم؟

آیا جز این است که این کارزار ؟! درحد چند سناتور و وکیل مجلس بازنشسته که مامورند ومعذور وطمع ورز؟؟

غم مردم جهان هرچه که باشد، درد اسرای لیبرتی نیست که اگر بود دراین چند دهه نمودی داشت که نداشته است!

تازه، اگر مردم تمامی جهان بفرض محال آنقدر دیوانه شده باشند که ازدولت عراق بخواهند که حق حاکمیت خود را برقسمتی ازسرزمین خود ، ازخود ساقط نماید، هیچ تعهد الزام آور را برای این دولت بوجود نمیآورد!

چرا که قرار بوده که این اسرای رجوی برای مدت کوتاهی درکمپ لیبرتی بمانند تا به کشورهای دیگر جهان انتقال یابند و دولت عراق هرگز قول پذیرش این نوع پناهنده ها که طی آن اجازه بدهد قوانین آن کشور دراین کمپ نادیده گرفته شده واداره ی امور حقوقی، قضائی و… آن بعهده ی رجوی باشد ، نداده و نمیتوانسته است بدهد!

پس هردست وپایی که شما بعنوان گروه مافیایی رجوی میزنید، نهایتا باین ختم میشود که جلوی حضور خانواده های درخواست کننده ی ملاقات را که با مدارک معتبر نشان میدهند که واقعا هم اعضای خانواده ی ساکنین مفلوک لیبرتی هستند، بگیرید که این یکی را کور خوانده اید وباید بدانید که اگر عراق برای مدت زمانی مثلا یکساله تعهد داشت که اجازه ی حضور خانواده ها در مقابل کمپ را ندهد وما باین تصمیم احترام قایل بودیم ، با منقضی شدن مدت این قول وقرارها و کش دادن رجوی برای اقامت بلند مدت وحتی بصورت مسلح!!، این مشکل ما رفع شده ومراجعات ما خانواده ها تداوم وشدت بیشتری خواهد یافت ودراین راه از شنیدن هرتهمت و افترائی خسته نشده وبخاطر کمک به حفظ جان عزیزان مان ، این توهین ها را بجان ودل میخریم!

دیگر اینکه شما هرچقدر هم تلاش کنید تا با کشیدن پای آمریکا واروپا یارگیری کرده وفرزندان ما را کماکان دراسارت داشته باشید ، ما نیز بنوبه ی خود دشواری کار خود را ملاحظه کرده وبا اراده ای قوی تر دنبال ملاقات فرزندان خود ونجات جان آنها که درعراق ودرمناسبات رجوی درخطر است ، خواهیم بود!

گروهی از اعضای خانواده اسرای رجوی درکمپ لیبرتی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3893