• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

زنان نگونبخت فرقه رجوی

  • کد خبر : 3880
  • 26 سپتامبر 2015 - 9:17

زنان نگونبخت فرقه رجوی

به تازگی و در سالگرد پنجاهمین تأسیس سازمان مجاهدین خلق، یک فیل تبلیغاتی دیگری توسط این سازمان هوا شده است و آنهم تشکیل شورای مرکزی مجاهدین با هزار زن قهرمان، شعاری عوام فریبانه که کسی را نخواهد فریب داد.

واقعیت این است که سازمان مجاهدین خلق با شامه ضد انقلابی خود سالهاست که دریافته است، از مسئله زنان و تبعیضی که در رابطه با حقوق این جنس در جامعه بشری وجود داد می توان سوءِ استفاده های زیاد نمود.
تبعیض علیه زنان و نادیده گرفتن حقوق اجتماعی این قشر از جامعه بشری چیزی نیست که خاص جامعه ایران یا کشورهای اسلامی باشد، موضوعی است که ریشه در اعماق تاریخ دارد، از زمانیکه جوامع بشری از حالت کمون های اولیه (از درون قارها) پا را فراتر گذاشته و تشکیل روستاها و شهرها را دادند و وارد دوران برده داری شدند، جنگ ها برای افزایش قلمرو و بدست آوردن امکانات و زمین های دیگران شروع شد و از آنجا که انسان در دوران بربریت و جاهلیت فرو رفته بود همه چیز برگرفته از نیروی جسمانی و قدرت شمشیر زدن و جنگاوری بود، برای همین نقش زنان رفته رفته کمرنگ شده و آنان را مایه ضعف خود می دانستند و در هنگام تولد فرزندان اگر فرزند متولد شده دختر بود پدر و مادر فرزند از فرط خجالت خود را مخفی می کردند.

اما امروز که عصر آگاهی و عصر فناوری و تکنولوژی است، زن استثمار شده و تحقیر شده بر آن است که محدودیت ها و غبار و زنگار طبقاتی را از چهره خود پاک کرده و نقش آفرینی همگام با مردان داشته باشد، برای همین هم بسیاری سازمان ها و ایدئولوژی های اپورتونیست سعی دارند از این خیزش تاریخی سوءِ استفاده نمایند.

سازمان مجاهدین از همین اهرم در تشکیلات قرون وسطایی خود استفاده نموده و موفق شد مردان باسابقه این سازمان را سرکوب کرده و به کرنش در مقابل رهبری بی چون و چرای سازمان وادار کند و آنها را که از کرنش سر باز زدند سر به نیست کند.

اما واقعیت این است که ایدئولوژی اسلام در بطن خود و با آموزه های برگرفته از کتاب مقدس قرآن حقوق ویژه و مساوی برای زنان قائل است که نمونه آن را در تاریخ اسلام می توان از زندگی خدیجه همسر پیامبر اسلام و دختر آن پیامبر استخراج نمود و همچنین آیات متعددی که درباره حقوق زنان گفته شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3880

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی