• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پشت پرده خیمه شب بازی دلقکی از جنس مریم

  • کد خبر : 2887
  • 09 ژوئن 2015 - 11:54

پشت پرده خیمه شب بازی دلقکی از جنس مریمDalghak-Maryam Ghajar

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

روز ۲۳ ژوئن ۲۰۱۵، فرقه عوامفریب رجوی در نظر دارد یک شوی تفریحی تبلیغاتی در حوالی پاریس برپا کند.
از آنجایی که بیشترین مشتری اینگونه تجمعات رجوی پناهندگان کشورهای مختلف می باشند بنابراین جمع آوری و گسیل متقاضیان پناهندگی از کشورهای مختلف اروپایی به پاریس امسال هم به همان روش سالهای قبل جریان دارد.
امسال نیز فرقه مجاهدین به هر قیمتی که شده می خواهد یک سالن چند هزار نفری را پر کرده و اعلام کند که بیش از صدهزار نفر(و شاید یک میلیون هفتصد هزار نفر) در آن شرکت داشتند و برای این مقصود از هیچ فریب و نیرنگی دست بردار نیست.
تیم های شکار و استخدام نیرو با مراجعه به پناهندگان کشورهای مختلف اظهارات مختلفی را بکار می برند، به عنوان مثال به کلیه پناهندگان افغانی گفته می شود که شرکت در تور تفریحی مریم شما را از زیر ضرب و ذره بین سیستم های امنیتی اروپا مصون می دارد و دیگر به شما شک القاعده و سلفی نخواهند کرد!

به عراقی های آواره به عنوان دلسوزی گوشزد می کنند که اگر بتوانی با یکی از حامیان بازنشسته و میهمانان آمریکایی عکس بگیری از طرف ما ساپورت می شوی.

در مورد پناهندگانی که در کشور آلمان متقاضی پناهندگی هستند نیرنگ خاصی بکار می برند، به این صورت که تمامی زنها و مردهایی که از برلین به شهرستانها گسیل داده شده اند با خود عکسهایی را به همراه دارند که از جریان سفر مریم رجوی به برلین و حضور مسئولین سابق آلمان می باشد که این افراد مجاهدین با تمامی مسئولین سابق کشور آلمان از قبیل ” زوسموت و فرهویگن و تلچیک” عکس گرفته اند و به افراد ساده لوح متقاضی پناهندگی می گویند که تو می توانی در پاریس با این اشخاص عکس بگیری و در جریان دادگاه پناهندگی به عنوان مدرک نشان قاضی بدهی و برای تو برگ برنده محسوب می شود.

در مورد هواداران سابق خود که چندان علاقه ای برای شرکت در این خیمه شب بازی ندارند با شور و هیجان اظهار می دارند که افراد جداشده برای همه شما دام پهن کرده اند و اگر شرکت نکنید، خواهند گفت که مرعوب ما شده اید و شرکت شما امسال به معنی پاسخ به جداشدگانی است که در پاریس و بیخ گوش ما فعالیت می کنند.

جمع آوری سیاهی لشگر در پاریس و اعلام ارقام دروغین و به هوا کردن بادبادک اگر قرار بود مشکلی از فرقه مجاهدین بگشاید تا کنون باید این عمل کمکی به این فرقه به گل نشسته کرده باشد.

جمع آوری پناهندگان و هنرپیشگان اجاره ای و دانشجویان لهستانی که هیچکدام فارسی نمی دانند و گرفتن عکسهای شلوغ و تار و اعلام آمار تقلبی از قول خبرگزاری ها و به صحنه آوردن مسئولین سابق و از کارافتاده تا کنون کمکی به این فرقه رو به زوال ننموده است.

پشت پرده گردهمایی منافقین در ویلپنت پاریس:
آداک نیوز: با انتشار تصاویری از جمعیت حاضر در گردهمایی منافقین در سالن ویلپنت پاریس، ماهیت این مراسم جعلی افشا شد.

خبرگزاری ایسنا: با انتشار فیلمی که فردی ناشناس از مراسم گردهمایی این گروهک در سالن ویلپنت گرفت واقعیت این شوی منافقین افشا شد.
در این فیلم به خوبی نشان داده می شود که اکثریت قریب به اتفاق شرکت کنندگان، ملیتی غیر ایرانی داشته و همانگونه که جدا شده های این فرقه می گویند گدایانی هستند که از برخی کشورهای آفریقایی، آسیایی و برخی کشورهای اروپایی جمع آوری شده اند و به وعده چند وعده غذای گرم و مقداری کمک مالی به این مراسم آمده اند.

هابیلیان: همانطور که این فیلم نشان می دهد، سیاهی لشکر شرکت کننده در این مراسم همچنین به دلیل ناآشنایی به زبان فارسی در حین سخنرانی مریم رجوی سرکرده منافقین به رفت و آمد در سالن، گفت‌وگو با هم، گرفتن عکس یادگاری و شوخی و خنده می پردازند.
– افراد فرقه رجوی با مراجعه به کمپهای پناهندگی در کشورهای مختلف به پناهجویان ایرانی؛ افغانی، عرب و… گفته اند می توانند با شرکت در این مراسم ۳ روز را در هتل و با غذای مجانی و پاریس گردی خوش بگذرانند و طبق معمول به پناهجوهای ایرانی وعده دادن تائیدیه برای گرفتن پناهندگی را داده اند و از این پناهجوها خواسته اند با شرکت در این مراسم از خودشان عکس و فیلم تهیه بکنند تا ثابت کنند آنها مخالف رژیم ایران هستند و فعالیت سیاسی می کنند !
– فرقه جنایتکار رجوی هر ساله با پرداخت دهها هزار دلار به جنگ طلبان امریکایی و گردآوری یک عده جیره خوار سعی می کنند از طریق این افراد سیاست حمله نظامی امریکا و اسرائیل به ایران را پیش ببرند.
– افراد فرقه مافیایی رجوی برای جلب افغانی ها به این مراسم علاوه بر پرداخت دستمزد و غذا؛ هتل وعده ۳ روز پاریس گردی به افغانی ها گفته اند مسعود رجوی اصلیت اش افغانی؛ وطندار (هموطن) شماست و باید برای شرکت در این مراسم هم خودتان بیایید و هم دوستان دیگرتان را همراه خود بیاورید!
– در چند سال گذشته سران فرقه با به اهتزاز در آوردن پرچم آمریکا روی سن این مدل شوها سعی کرده اند سر سپاری خود را به ارباب جدید بعد از سقط شدن صدام ملعون به اثبات برسانند؛ با آوردن بولتون، جولیانی، گینگریچ معلوم الحال که حتی زن سابق این فرد پرده از فساد اخلاقی اش برداشت را حلوا حلوا کنند تا دهانشان شیرین شود.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=2887