• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اعتراض جدا شده ها، ریشه فرقه رجوی را می سوزاند

  • کد خبر : 19901
  • 09 مارس 2019 - 11:58

با سلام و خسته نباشید به دوستانی که در آلبانی جهت احقاق حقوق حقه خویش دست به تحصن اعتراضی زده اند. درود بر شما ، همانطوری که رجوی می گفت حق گرفتنی است، دادنی نیست. کسی نمی آید توی سینی طلا حق شما را به شما بدهد باید حق خودتان را از دماغ سازمان بیرون بکشید .البته در این کارزار نهایتاً پیروزی از آن شماست. شک ندارم اگر انسجام داشته باشید و متعهد باشید یک بار دیگر مسئولین فرقه مجبور می شوند از مواضع خودشان که با زد و بند همراه است عقب بنشینند و حق شما را به رسمیت بشناسند .
باید یادآور شوم از آنجائی که سالیان در داخل تشکیلات بودید و سختی های زیادی را تحمل کردید مردان آبدیده ای هستید و می توانید در مقابل هر فشاری بایستید و بجنگید و پیروز شوید .
به عنوان یک دوست و برادر کوچکتر اگر جسارت نشود توصیه ام به شما این است فریب سازمان را نخورید تا آخر ادامه دهید ممکن است فرقه رجوی در لباس دوست به جمع شما نفوذ کند و شما را به کم ، متقاعد کند. باید حواستان را جمع کنید که رودست نخورید و چه بسا حیله ها و ترفندهای دیگری که برای من و شما ناشناخته باشد بکار بگیرند در نتیجه هوشیار باشید و مقاومت کنید .
اگر تحصن شما نتیجه بدهد راه خیلی های دیگر هم باز می شود که به جمع شما بپیوندند. ضمن این که افرادی که هنوز در درون فرقه هستند وقتی ببینند می توانند بدون کمک فرقه در آلبانی زندگی کنند و مستقل باشند امیدوار می شوند و از زندان اشرف ۳ خودشان را نجات داده و به دنیای آزاد وصل می شوند . نتیجه کار شما ریش و ریشه فرقه رجوی را می سوزاند. موفق و پیروز باشید .

یادداشت از: گلی
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19901

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی