• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

به دنبال افشاگری یک نشریه آلمانی: فرقه رجوی نشریه اشپیگل آلمان را به ترور تهدید کرد

  • کد خبر : 19747
  • 23 فوریه 2019 - 9:24

شورای به اصلاح ملی مقاومت وابسته به فرقه رجوی، نشریه آلمانی اشپیگل را به ترور تهدید کرد.به گزارش پایگاه خبری-‌تحلیلی فراق، اوایل هفته گذشته نشریه آلمانی اشپیگل در گزارشی به کمپ استقرار منافقین در آلبانی پرداخت و به شرایط زندگی و فعالیت‌های روزانۀ اعضای این فرقه اشاره کرد. از جمله فعالیت‌های روزانه‌ای که این نشریه به آن پرداخته بود، تمرین بریدن گلو با چاقو، شکستن دست، درآوردن چشم از حدقه و پاره کردن دهان بود. انتشار این گزارش در رسانه‌های داخلی و بین‌المللی بازتاب فراوانی داشت و بسیاری از مسئولین و تحلیل‌گران به این گزارش واکنش نشان دادند.
به نوشته هابیلیان، چند روز پس از انتشار این گزارش، شورای به اصطلاح ملی مقاومت وابسته به فرقه رجوی در بیانیه‌ای به این گزارش واکنش نشان داد و در بند ۷ آن با تهدید این نشریه معروف آلمانی، آنها را به برخوردهایی همچون برخوردهایی که در دهۀ ۶۰ در ایران با مخالفینشان انجام می‌داد، تهدید کرد!
گفتنی است این فرقه تروریستی به دلیل ماهیت فرقه‌گونه و تمامیت‌خواهش هیچ گونه مخالفتی را برنمی‌تابد. تا جایی که در طول حیات ننگین خود حتی به برخی مخالفت‌های درونی نیز رحم نکرده و بسیاری از اعضای خود را نیز حذف کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19747