• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

وقتی رجوی ها ادعای دارایی از حکومت عراق می کنند

  • کد خبر : 19724
  • 21 فوریه 2019 - 9:18

مریم قجر که همراه ، همگام و هم کاسه با تروریست هایی است که در سیستان و بلوچستان تعدادی از مرزبانان ایرانی را شهید کردند ، به زمینه سازی برای چنین اقدامات تروریستی ادامه می دهد و برای خوشنود کردن پمپئو و نتانیاهوی کودک کش در خیابان های ورشو خیمه شب بازی ضد ایرانی راه انداخته است .او در پیامی برای شرکت کنندگان در این خیمه شب بازی ، کاسه گدایی و دریوزگی را نزد پمپئو و نتانیاهو دراز کرده و در ازای لیس زدن به چکمه های خونین نتانیاهوی کودک کش و بوسه زدن بر دست های پمپئو که یکی از عوامل اصلی قطعنامه های بستن فرات بر روی مردم ایران است ، خواسته هایی را در چند محور از این اربابان مطرح نمود. یکی از این محورها چنین است :
«واداشتن حکومت عراق به پرداخت مابه ازای دارایی‌ها، تجهیزات و تسلیحات و قرارگاه های سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران»
واقعاً که مریم قجرهمچون شوهر گور به گور شده اش مرزی را در دریدگی و وقاحت باقی نگذاشته است. از او می پرسم :
آیا پادگان های عراق که صدام برای جنایت علیه ایران در اختیار شما گذاشت متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما؟
آیا زمین های اطراف قرارگاه اشرف که صدام دیکتاتور با زور از روستائیان و کشاورزان آن منطقه گرفته و در اختیار فرقه تروریستی شما گذاشت متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما؟
آیا سلاح هایی که بعد از هربار دیدار رجوی با اربابش صدام یا با رؤسای سازمان اطلاعات عراق  به دستور صدام در ازای جاسوسی فرقه از ایران یا دادن گزارش ترور و کشتار در ایران ، در اختیار فرقه تروریستی رجوی گذاشته می شد متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟
آیا مهماتی که با پول مردم عراق خریده شده بود و دولت صدام برای انجام عملیات علیه ایران در اختیار فرقه تروریستی رجوی شما می گذاشت متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟
آیا عینک ها و دوربین های دید در شب که با پول مردم عراق خریده شده بود و صدام برای جاسوسی علیه سربازان ایرانی و به عنوان جایزه برای کشتن مرزبانان ایران به شما داد متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟
آیا هزینه تانک های تی ۵۵ ، چیفتن و تانک های تی ۷۲ به خصوص دو تی ۷۲ که دوربین لیزری داشتند و قیمت شان طبق گفته خود رجوی با پول آن زمان بسیار زیاد بود و صدام در اختیار شما گذاشته بود متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟
میلیون ها دینار از پول بیت المال مردم عراق که سازمان امنیت عراق در ازای جاسوسی های شما به رجوی ملعون تحویل داد و فیلم های آن نیز موجود است متعلق به مردم عراق است یا متعلق به شما ؟
راستی چرا از آمریکایی ها سلاح ها ، مهمات و تجهیزاتی که دو دستی و با ذلت تحویل شان دادید تا آنها را نابود کنند طلب نمی کنید ؟ ذلت و خواری بیش از این ، که سلاحهایی که رجوی «ناموس مجاهد خلق» می نامید را دو دستی به آمریکایی ها تحویل داده و برای ادامه حیات خفیف و خائنانه خود برای تحویل «ناموس مجاهد خلق» به آمریکایی ها جشن ها برپا کردید و طومار ها پرکرده و امضا زدید که دیگر شکر نخورده و دست به کار مسلحانه نخواهید زد در حالیکه تا قبل از آن شعارتان این بود «تنها ره رهایی جنگ مسلحانه» ؟
اگر جرات دارید بروید از آمریکایی هایی که ناموس تان را به تارج بردند ادعای شکایت کنید نه از ملت عراق و دولت منتخب شان که سال ها اموال و دارایی هایشان را به یغما برده و با پول نفت آنها برای خودت و شوهر بالهوست کاخ ها ساختی و در آنها به عیاشی هایی پرداختی که یک نمونه ی افشا شده آن برنامه ی مستهجن «رقص رهایی» است .
اگر کسی طلبکار است این ملت عراق است که باید از شما طلبکار بوده و شما را به پای میز محاکمه بکشاند چرا که ده درصد از پول نفت در برابر غذا را که باید صرف تغذیه مردم گرسنه عراق می شد را از صدام گرفته و در ازای آن نه تنها به کشتار مردم و مرزبانان ایرانی پرداختید بلکه کردها و شیعیان عراق را نیز کشتار و سرکوب کردید و قیام آنها که در آستانه پیروزی بود را با این کشتارها به شکست کشاندید .
خانم مریم قجر بی حیایی هم حدی دارد . حتی دزدها و اراذل و اوباش هم برای خود اصولی دارند اما شما به هیچ اصلی حتی اصولی که خودتان می گذارید پایبند نیستید و به همین دلیل تا این حد وقیح و بی حیا شده اید .

صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19724