• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

مادر چشم انتظار«حمید محمد آق آتابای» خطاب به فرزند خود: قلبم در فراق تو می سوزد + فیلم

  • کد خبر : 19668
  • 18 فوریه 2019 - 10:00

سلام پسرم، حالت چطوره، حمید محمد جان پسرم با تو هستم. همه دوستانت آمدن ولی از تو خبری نشد پسرم حمیدمحمدجان . پسرم برگرد پیشم تا دامادیت را ببینم، خیلی دلم برات تنگ شده است. الان بیشتر از ۳۰ سال هست که ندیدمت. پسرعزیزم بیا تا تو را آغوش بگیرم و صورتت را ببوسم.قلبم در فراق تو می سوزد ( همراه با بغض ) . پسرم تمام دوستانت اکنون زن و بچه دارند، تو هم بیا به سوی من تا عروسی برای تو بگیرم . بیا پسرم که دلتنگتم . پسر عزیزم تا تو برگردی من که مانند کوهی بودم از درد و ناراحتی ذوب شدم ولی همچنان منتظرت هستم پسرم . پسر عزیزم حمیدمحمدجان آق آتابای من منتظرت هستم پسرم، برگرد .
حمیدمحمد آق آتابای در مهرماه سال ۱۳۶۶ به دست نیروهای بعثی به اسارت برده شد و سپس تحت شکنجه های فراوان آنها گرفتار حیله های منافقین گردید و مدت ۳۰ سال است در این فرقه ضد مردمی گرفتار می باشد.
پدر مرحوم حمیدمحمد بارها به مجامع بین المللی نامه نگاری نمود تا بتواند قبل از فوت، او را حتی به مدت یک ساعت ملاقات نماید ولی افسوس ارگانهای بین المللی نیز این خواسته انسانی آن مرحوم را نادیده گرفتند و وی با چشمانی منتظر چشم از جهان فرو بست.
خانواده حمیدمحمد آق آتابای در راستای نجات او ۱۱ بار به کشور عراق سفر نمودند تا بتوانند وی را ملاقات نمایند ولی متاسفانه سران دجال فرقه رجوی به آنها چنین اجازه انسانی ندادند . حتی خواهر بزرگ حمیدمحمد آق آتابای نیز در چند مرحله به اتفاق خانواده راهی پادگان اشرف شد ولی با رفتارهای غیر انسانی سران فرقه رجوی روبرو شد که همین عوامل باعث غم و اندوه فراوان وی شد که نهایتا منجر به فوت وی نیز شد.
زندان گوانتاناموی رجوی آنقدر تحت حمایت ارگانهای مثلا حقوق بشری است که حتی به خانواده زندانی در آن نیز اجازه ملاقات داده نمی شود و سرکرده خائن آن خانواده را کانون فساد معرفی می نماید. این در حالیست که خود این مفسد در کشورهای اروپایی به دنبال عیش و نوش و خوشگذرانی خود است.
سئوال من از تمامی حامیان صلح و مجامع حقوق بشر این است شماها که ادعای حقوق مساوی انسانها و حمایت از آزادی آنها را دارید چرا به خانواده های اسیران فرقه رجوی اجازه یک ساعت ملاقات آزاد با فرزندانشان را نمی دهید؟
چرا سازمان ضد مردمی مجاهدین از آزادی اسیران دربندش آنقدر واهمه دارد که تمامی آنها را در نقطه ایی دور دست به اسارت گرفته است ؟ و بلاخره نهادهای مدعی حقوق بشری چرا در برابر فرقه تروریستی رجوی که ۱۷۰۰۰ هزار انسان بی گناه را به قتل رسانده همچنان سکوت نموده اند ؟

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19668