• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ضربه ای هولناک که «برایان هوک» بر مریم رجوی وارد کرد: آمریکا از هیچ گروه ضد حاکمیت ایران حمایت نمی کند / «جولیانی» عضو دولت نیست / رویای مریم قجر در سفر به آمریکا ناکام می ماند

  • کد خبر : 19655
  • 17 فوریه 2019 - 11:26

«برایان هوک» مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه ای که با خبرنگار تلوزیون بی بی سی داشت گفت: هدف دولت ترامپ براندازی حکومت ایران نیست و از هیچ گروه مخالف ایران حمایت نخواهد کرد.کسری ناجی خبرنگار تلوزیون بی بی سی از هوک پرسید که آیا سخنرانی جولیانی، وکیل ترامپ به نشانه حمایت دولت آمریکا از این گروه می باشد و او در پاسخ به این پرسش گفت: جولیانی عضو دولت نیست و ما از هیچ گروه ضد حاکمیت ایران حمایت نمی کنیم چرا که هدف ما تغییر رفتار ایران است و به دنبال تغییر نظام نیستیم.
شاید همین جمله برایان هوک، سخت ترین جمله ای باشد که در چند مدت گذشته مریم رجوی شنیده است. در شرایطی که او پول زیادی را خرج افراد مختلف برای کشاندنشان به میتینگ های فرقه می کند، در افکار خود این را می پرورانده که حتما مورد توجه دولت آمریکا قرار گرفته است.

اما وقتی از یک عضو دولت آمریکا می شنود که هیچ گروهی و مشخصا فرقه مجاهدین مورد حمایت دولت آمریکا نیستند، بمانند کسی است که هرچه تاکنون کاشته را از دست داده است.

مریم رجوی که این روزها از یکسو تحت فشار شدید نیروهای ناراضی فرقه قرار دارد و سرفصل ۲۲ بهمن هم فرا رسید و بایستی فکری به حال قول هزار باره ای که به آنها داده است و عمل نکرده بکند ، از سوی دیگر وزیر خارجه آمریکا مایک پمپئو از مسیح علی نژاد، خبرنگار ایرانی در خارج از کشور دعوت می کند که به ساختمان وزارت خارجه آمریکا برود و با او دیداری رو در رو ترتیب می دهد ، از سوی دیگر برایان هوک رسما اعلام می کند که از هیچ گروهی حمایت نمی کنند، اینها همه همانند ضربه های هولناک است که بر مریم رجوی و البته بر تشکیلات پوسیده آنها وارد می شود. مریم رجوی که آرزوی رفتن به آمریکا را دارد و در رویای خود ملاقات با مقامات آمریکایی را در خاک آمریکا می پروراند، وقتی میبیند که رویاهایش یکی پس از دیگری خراب می شود و چیزی دیگر اتفاق می افتد، تنها چیزی که می تواند او را کمی آرام کند این است که دوباره نشست های تشکیلاتی و ایدئولوژیکی تشکیل دهد و نیروهای بیچاره و مشخصا مسئولین رده بالای سازمان را زیر فحش و ناسزا ببرد و بگوید همه اینها تقصیر شماست که خوب عملیات جاری و غسل هفتگی نمی کنید!
اما واقعیت سر سخت و انکار ناپذیر این است که اگر مریم رجوی بر فرض محال در داخل کاخ سفید با شخص ترامپ ملاقات کند و ترامپ شخصا اعلام کند که حمایت تمام عیار از این فرقه می کند، باز چیزی در اصل ماجرا تغییر نخواهد کرد . آنچه که مسلم است این است که مردم ایران بالای ۹۹ درصد با افکار این فرقه، با پیشینه این فرقه، با مزدوری های این فرقه برای تمام دشمنان مردم ایران، با رفتار این فرقه با نیروهای خود و با همه چیز این فرقه مشکل دارند و هرگز کوچکترین جایگاهی در بین مردم نداشته و نخواهند داشت! فرقه ای که از شهدای مردم ایران در جنگ تحمیلی با عراق بعنوان خائنین به ایران یاد می کند و می گوید اگر به قدرت برسند به مقبره این شهدا هم رحم نخواهند کرد، چطور می تواند در بین مردم ایران جایگاهی داشته باشند و مورد قبول مردم ایران واقع شوند؟

یادداشت از: الف عباسی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز فارس

 

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19655