• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

دبیرکل بنیادهابیلیان مطرح کرد: گردآوری روزشمار عملیات‌های تروریستی منافقین / بیش از ۱۲ هزار امضا برای شکایت به سازمان های بین المللی جمع کرده ایم

  • کد خبر : 19533
  • 07 فوریه 2019 - 12:25

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: اگر جریان منافقین و ترورهای دهه ۶۰ بازخوانی نشود دشمن درصدد است از منافقین جنایتکار، مدعیان حقوق بشر بسازد.به گزارش فراق، محسن هاشمی‌نژاد دبیرکل بنیاد هابیلیان چهارشنبه ۱۷ بهمن ماه در نشست خبری آغاز به کار دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ گفت: اسناد زیادی از  کشتار و ترور ملت ایران توسط منافقین منتشر  شده است.

وی با نمایش این اسناد اظهار داشت: برخی از این اسناد در روزنامه ها به چاپ رسیده است و منافقین رسما مسئولیت بسیاری از ترورها را برعهده گرفتند.

هاشمی نژاد تصریح کرد: از ۱۳ منبع جنایات منافقین را استخراج کرده ایم و در حال تهیه روزشمار عملیات های تروریستی هستیم.

دبیرکل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه این ترورها در میان همه اقشار و گروه های مردم انجام شده است یادآور شد: ۱۷ هزار نفر از ملت ایران در دهه ۶۰ به دست منافقین به شهادت رسیدند.

به نوشته مهر، وی با بیان اینکه از خانواده های شهدای ترور بیش از ۱۲ هزار امضا برای شکایت به سازمان های بین المللی جمع کرده ایم، افزود: اگر این جریان بازخوانی نشود دشمن درصدد است از منافقین جنایتکار، مدعیان حقوق بشر بسازد.

هاشمی نژاد تاکید کرد: تیم فعلی کاخ سفید افرادی هستند که سالها در میتینگ های منافقین شرکت کرده اند.دبیرکل بنیاد هابیلیان از راه اندازی دبیرخانه بازخوانی دهه ۶۰ خبر داد و گفت: سازمان های زیادی در این امر دخیل هستند و می توانند به ما کمک کنند.

وی در پایان از حضور منتظری دادستان کل کشور در مراسم آغاز به کار این دبیرخانه تشکر کرد.

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19533