• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نگاهی به گزارش اخیر دولت آلمان در مورد فرقه تروریستی رجوی: گزارشی که تمام خوش رقصی های مریم قجر را نقش بر آب کرد

  • کد خبر : 19279
  • 23 ژانویه 2019 - 10:24

دولت آلمان اخیرا در یک ارزیابی نکاتی درباره فرقه تروریستی رجوی منتشر کرده که در نوع خود خیلی جالب است.این گزارش اگر چه خیلی سوالات را مبهم گذاشته و پاسخی نداده ولی همین که تا این اندازه به جنایت های فرقه اشاره نموده دارای ارزش است.
واقعیت این است که فرقه رجوی برای خودش خوابهایی دیده بود و حتی یک زمان در فرقه می گفتند که جایگاه مریم قجر آنقدر بالاست که خانم آنگلا مرکل هم نامه دادند و تمایل به دیدار مریم قجر آن هم در اورسورواز فرانسه دارند.
البته همان موقع هم این موضوع موجب مسخره و جوک شده بود.
من قصد ندارم پاراگراف به پاراگراف را توضیح بدهم چون از حوصله خوانندگان به دور است.
در این گزارش درباره مناسبات درونی فرقه کم گفته شده و آنها اگر می‌خواستند یک گزارش جامع و کامل از مناسبات درونی فرقه تنظیم کنند باید با نفراتی که سال ها اسیر چنگال رجوی بودند مصاحبه می‌کردند که واقعیت فرقه و قدرت پرستی رجوی به طور کامل مشخص شود.

روی این گزارش کار زیادی انجام شده به خصوص آنجایی که می گوید: «شورای ملی مقاومت، نه در بین ایرانیان در آلمان و نه در بین ایرانیان در دیگر کشورها قابل مشاهده نیست. این موضوع با اشاره به گذشته تروریستی سازمان مجاهدین و نیز همکاری‌های سیاسی و نظامی‌ آنها با صدام حسین در زمان جنگ ایران و عراق  در دهه ۸۰ میلادی قابل توضیح است. در مورد دیگر بخش های ایرانیان با باورهای مختلف یا آنانکه مواضع انتقادی نسبت به حکومت دارند نیز رد می شوند.»
این پاسخ، تمام حرف ها و خوش رقصی های مریم قجر را نقش بر آب می کند.

به واقع هم، فرقه رجوی جایی در آینده ایران ندارد چون ایران و ایرانی کارهای تروریستی فرقه و همکاری های سیاسی نظامی آنها با صدام حسین در زمان جنگ را فراموش نخواهند کرد.
کشتن جوانان ایرانی آن هم با پشتیبانی کامل نظامی دولت عراق چیزی نیست که مردم و تاریخ ایران فراموش کنند. واقعا اوج بی شرمی است که هم، خون جوانان وطن پرست ایرانی را بریزند و هم ادعای اینکه در ایران پایگاه اجتماعی و کلی هوادار دارند را داشته باشند .
می شود در بند به بند این گزارش مقاله نوشت و روشنگری کرد.
به هر حال دولت آلمان اگر طبق گزارش خودش بخواهد عمل کند در حالی که نوشته اند این فرقه سابقه کارهای تروریستی و خشونت داشته پس باید که زیر نظر گرفته بشوند و محدود تر باشند.

در مقاله های بعدی درباره منابع مالی این فرقه که یکی از سوالات این گزارش بوده و درباره رشوه دادن فرقه به راستگرایان اسپانیا توضیحات بیشتری می دهم.

کیومرث آزاد

اسیر آزاد شده از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19279