• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جریان سازی منافقین در لهستان

  • کد خبر : 19195
  • 17 ژانویه 2019 - 10:09

«روشن است که خط اصلی این اخبار که ایران آنها را بارها رد کرده، از سوی فرقه رجوی دنبال می شود.»

گروه های تروریستی یک بار دیگر باهم متحد شده و این بار ثمره این اتحاد، یارگیری از میان دولتهایی است که ماهیت واقعی خود در دفاع از تروریسم را به نمایش می گذارند.

وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا که به کشورهای متحد واشنگتن در خاورمیانه سفر کرده است، اعلام کرده که به زودی در لهستان اجلاسی علیه ایران برگزار شده و در این اجلاس تلاش می شود تا وحدتی میان همه مخالفان تهران ایجاد شود.مراد او از وحدت علیه ایران، ائتلاف میان گروه های تروریستی و دولتهایی است که از شکست تروریست ها به خشم آمده و می کوشند تا با ایجاد فضاسازی های رسانه ای، عامل اصلی این شکست ها یعنی ایران را منزوی کنند.

سناریوی اخیر ایجاد جبهه ای مشترک علیه تهران پس از آن عملیاتی شد که برخی دولتهای اروپایی تهران را متهم کردند که در خاک اروپا عملیاتی علیه مخالفان خود به اجرا می گذارد.

روشن است که خط اصلی این اخبار که ایران آنها را بارها رد کرده، از سوی سازمان منافقین دنبال می شود. همان سازمانی که دستش به خون هزاران شهروند ایرانی و عراقی آلوده است و حالا در مقام مشاور سیاسی و حقوق بشری آمریکا و اروپا می کوشد تا با دروغ پراکنی، ائتلافی را علیه نظام جمهوری اسلامی شکل دهد.

راهبرد ایران در برابر هجمه های اخیر سیاسی و تبلیغاتی می تواند ابعاد مختلف داشته باشد. سکوت، افشاگری و مقابله به مثل سیاسی، ازجمله راهکارهای تهران در برابر این شوی آمریکایی – تروریستی است.

طبیعی است که سکوت، جز به جری تر شدن تروریست ها و افزایش فشارهای تبلیغاتی منتهی نخواهد شد. مقابله به مثل و رفتار تند سیاسی و دیپلماتیک در برابر برگزارکنندگان این نشست و مثلا قطع رابطه با کشور لهستان در اعتراض به میزبانی چنین نشستی، نمی تواند به خوبی مظلومیت ایران در برابر این نمایش خیمه شب بازی را اثبات کند.

بنابراین به نظر می رسد که تهران باید با افشاگری و استفاده فعالانه از دیپلماسی عمومی، به جهان نشان بدهد که پشت پرده این تبلیغات جدید، چیزی به جز حمایت از تروریست هایی نیست که شکست کامل آنها در سوریه به رسمیت شناخته شده و آمریکا با بی آبرویی و شرمساری در حال ترک سوریه است.

پمپئو و ترامپ خوب می دانند که چطور در سوریه شکست خورده و با وجود میلیاردها دلار سرمایه گذاری، نتوانستند بر جبهه مقاومت پیروز شود. حالا که آنها در سوگ داعش نشسته اند، می خواهند با ایجاد یک جنگ تبلیغاتی علیه تهران، مانع از آن شوند که تهران موفقیت های خود را در سایر نقاط منطقه تثبیت کند.

در همین راستا از کشورهای اروپایی که داعیه حمایت از ایران در چارچوب برجام را دارند تا آمریکا و متحدان عربش که نگران قدرت روزافزون کشورمان هستند، قصد آن را دارند که در جبهه ای واحد علیه تهران بایستند.

با این حال استقلال ایران چنان برای مردم منطقه جذابیت دارند که آنها با وجود همه این تلاشها، تهران را الگوی مقاومت در برابر تروریسم قرار داده و این فشارها نه فقط محبوبیت کشورمان در سطح منطقه را کاهش نمی دهد، بلکه می تواند به افزایش آن کمک کند.

یادداشت از: دکتر مصطفی انتظاری هروی

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19195

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی