• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یادداشتی از مدیرعامل انجمن نجات:مرگ های مشکوک در انتظار اعضای فرقه رجوی

  • کد خبر : 19194
  • 17 ژانویه 2019 - 10:09

مطلع شدم که بهزاد مسعودی فرزند عبدالحسین متولد تهران از اعضای فرقه رجوی مستقر در آلبانی دار فانی را وداع گفت. بنا بر اطلاعیه فرقه او گرفتار بیماری بوده و در بیمارستانی در تیرانا فوت نموده است. مجاهدین خلق در خصوص او گفته اند که وی به مدت ۴۴ سال در قبل و بعد از انقلاب اسلامی عضو این سازمان بوده است.
خبرهای رسیده از جانب دوستان جداشده در آلبانی که با متوفی رابطه نزدیک در درون فرقه داشتند حاکی است که وی در سال ۱۳۶۰ در ترکیب تیم های عملیاتی در داخل کشور سازماندهی شد و پس از انتقال به عراق به لحاظ ساختار تشکیلاتی با فرقه مشکل داشت.
او همچنین در قرارگاه اشرف قبل از تهاجم آمریکا مدتی توسط شخص مسعود رجوی به دلیل تمرد از دستورات و عدم شرکت در نشست ها بایکوت و منزوی گردید. او بارها به خاطر مسئله دار بودن تحت فشارهای فیزیکی و روانی قرار گرفت.
بسیاری در جریان هستند که وی در آلبانی مسئله دار و به همین دلیل بر اساس یک ترفند قدیمی تشکیلاتی متهم به ارتباط با جمهوری اسلامی بود و هرگز اجازه خروج از مقرهای مجاهدین خلق به وی تحت هیچ شرایطی داده نمی شد.
برخی اطلاع دارند که حتی مسئولین می گفتند که اگر او پایش به بیرون از مقر برسد حتما فورا سر از سفارت ایران در می آورد و علیه سازمان موضعگیری می کند.
همچنین گفته می شود که اگر چه او درگیر بیماری بود ولی علت مرگ مسمومیت گزارش شده است و چه بسا از آنجا که مجبور بودند او را برای معالجه به خارج از مقر بفرستند او را مسموم کرده باشند که دیگر امکان افشاگری نداشته باشد.
لازم به ذکر است که مرگ های مشکوک، که آشکارترین آنها غرق شدن مالک شراعی قهرمان شنا و غریق نجات در یک مخزن آب reservoir کم عمق و کوچک مصنوعی بود، این مدت در آلبانی زیاد اتفاق افتاده است. تا امروز هم مقامات آلبانی برای سرپوش گذاشتن بر روی چنین قتل هایی همکاری نشان داده اند.
متأسفانه چنین سرنوشتی می تواند در انتظار بسیاری دیگر هم باشد. سازمان مجاهدین خلق به رهبری مسعود و مریم رجوی، مانند خلف خود تقی شهرام، از ارتکاب به هیچ جنایت و خیانتی با توجیه مصالح سازمانی رویگردان نیستند. از نظر آنان کشتن یک عضو اگر به نفع تشکیلات ارزیابی شود واجب بوده و جای درنگ ندارد.

یادداشت از: ابراهیم خدابنده
مدیرعامل انجمن نجات
انتهای پیام / انجمن نجات مرکز تهران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19194

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی