• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

«حسن داعی» تحلیل گر مسائل ایران یا مزدور فرقه رجوی؟

  • کد خبر : 19184
  • 16 ژانویه 2019 - 10:47

«حسن داعی» یکی ازعوامل پشت پرده فرقه رجوی است که در پوشش محقق و کارشناس سیاسی مسائل ایران در شبکه های بی بی سی و صدای آمریکا با هدفی مشخص به کارگرفته می شود.

وی درجدیدترین مصاحبه با بنگاه خبر پراکنی بی.بی.سی مدعی شد در سال ۲۰۱۹ ایران سرنگون خواهد شد. حسن داعی برادر حسین داعی الاسلام با اسم مستعارعلی قادری است که از مسولین روابط خارجی فرقه رجوی در بغداد بود.

وی نقش عمده ای در انتقال اطلاعات نظامی و زیرساخت های اقتصادی شهرهای ایران به رژیم صدام حسین، دیکتاتور مخلوع عراق به منظور تجاوز به خاک ایران و بمباران شهرهای ایران داشت.

حسن داعی در اروپا ابتدا از اعضای فرقه رجوی بود ولی در ادامه پیشنهاد داد که به عنوان یک هوادار در حاشیه باشد.

وی یک بار در جریان نشست های شورا درسالن بهارستان بغداد به همراه اعضای شورا و البته به منظور سفر تفریحی به عراق مسافرت کرد و چند روزی در پایگاه جلال زاده به همراه خانواده اش مستقرشده بود و مسؤولین فرقه وی را به همراه خانواده برادرش حسین به کربلا ، نجف و شهرتاریخی بابل فرستادند.

درجریان نشست های معروف به دیگ حسین داعی الاسلام به خاطر اینکه گفته بود برادرش حسن  داعی از امکانات سازمان جهت منافع خودش سواستفاده کرده به شدت مورد انتقاد قرارگرفت و محبوبه جمشیدی از فرماندهان فرقه به شدت حسین را مورد انتقاد قرار داد. جمشیدی در جمع اعضای شرکت کننده گفت: برادر بریده ات در اروپا مشغول کثافت کاری است او یک  فرد بریده است، چقدر پول ریختیم توحلقومش ولی هیچ خیری از او ندیده ایم، فوق العاده انسان ترسو وبزدلی است.

حسن داعی  مستمرا از اروپا و آمریکا با برادرش ومسؤولین فرقه در عراق تماس داشت و به عنوان یک هوادار در حاشیه فعالیت می کرد.

اکنون این فرد با آن سابقه مشعشع دراروپا و آمریکا به عنوان  یک محقق و تحلیل گرسیاسی مستقل سعی در فریب افکار عمومی  و تبلیغ برای فرقه مخرب رجوی دارد.

واقعیت این است که فرقه رجوی به خاطر عملکردهای ضدانسانی اش وخیانت هایی که در حق منافع ملی مردم ایران مرتکب شده آن قدر منفور و مطرود است که حتی اشخاصی مانند حسن داعی حاضر نیستند خود را به آن منتسب کنند و به دنبال هویتی جعلی برای حضور در صحنه اجتماعی وسیاسی هستند ولی امثال حسن داعی هر چقدرهم تلاش کنند نمی توانند خود را از گنداب و بوی متعفن جریان رجوی مبرا سازند.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19184