• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

اسرار اطلاعاتی در فرقه رجوی / چرا رجوی سوخت؟ / هشتاد و پنج درصد اعضای فرقه بالای ۵۵ سال سن دارند

  • کد خبر : 19150
  • 14 ژانویه 2019 - 13:04

فرقه رجوی هیچ وقت آمار و ارقام نیروهایش را اعلام نمی کند و توجیه اش هم این است که آمار و آرقام برای هر سازمان سیاسی جزو اسرار اطلاعاتی می باشد.

آمار نیروها در فرقه  بعد از اطلاعات مربوط به رهبری فرقه جز طبقه بندی به کل سری محسوب می شد.

جالب است بعد از سرشماری آمریکایی ها در سال ۲۰۰۳ و اعلام عمومی و رسانه ای کردن تعداد  نیروهای فرقه در پادگان اشرف عراق که مجاهدین ۳۶۷۰ نفر هستند رهبری  فرقه خیلی سوخت و انتظار اعلام عمومی آمار را نداشت چون همواره به دستور رجوی آمار هزاران و دهها هزار برای نیروها اعلام می شد.

در آلبانی هم همین روال ادامه دارد .اما دیگر کفگیر به ته دیگ خورده است. دیگر نه با پرچم ، نه با سه برابر کردن فواصل صندلی ها ، نه با فتوشاپ و حقه های فیلم برداری نمی شود قابلمه ته سوخته رجوی را پر از آبگوشت نشان داد. در حال حاضر کمتر از دو هزار نفر در آلبانی حضور دارند که هشتاد و پنج درصد آنها بالای ۵۵ سال سن دارند و عملا فاقد توانایی یک نیروی کارآمد هستند.

۱۵ درصد دیگر هم که متوسط سنی شان ۳۸ سال است در صدد فرصتی برای خروج از فرقه هستند. با توجه به آمار خروجی فرقه در سال ۲۰۱۸ حتی بدون یک نفر ورودی، پیش بینی می شود که در سال ۲۰۱۹ بیش از بیست درصد نیروها از فرقه جدا شوند . در نهایت رجوی می ماند و ۱۵۰۰ عضو پیر و فرتوت که با کلکسیونی از بیماری ها نیاز به مددکار و پرستار دارند.

عیسی آزاده – پاریس

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19150