• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شناخت عمیق فرقه پوشکی از مسائل روز

  • کد خبر : 19135
  • 13 ژانویه 2019 - 12:50

بحث ما بر سر شیوه کثیف و موج سواری شرم آور مریم قجر رجوی نیست؛ اینکه او برای رخدادهای داخل کشور مثلا اینقدر دل بسوزاند و از بروز حوادث جاده‌ای و بلایای طبیعی گرفته تا شکستن یک شیشه و وزش یک باد را محملی برای عقده‌گشایی خود و فرقه زپرتی‌اش پیدا کرده و دائم بیانیه بدهد و یقه پاره کند نیز جای تعجب ندارد. باید سوزش او و فرقه پوشکی‌اش را درک کرد. آنها قرار بود سال‌ها قبل و چند ماه پس از فرار مسعود رجوی و در نهایت یک هفته بعد از جنگ با اجرای عملیات فروغ جاویدان (مرصاد)به ایران برگردند و تخت پادشاهی برپا کنند. از این منظر رجزخوانی کردن، بیانیه دادن،‌ توئیت کردن و ارائه آمار ساختگی به بازنشسته‌های اروپایی و آمریکایی و شیوخ شکم فربه عرب هم جای تعجب ندارد. اما شاید یکی از همان‌ها پیدا شود و به او بگوید که حتی فالوورها و دنبال کننده‌های او هم می‌دانند حرف‌های او نه از سر دلسوزی بلکه از سر عقده‌گشایی است و اثبات این مسئله که او همانند همسر دومش مفقود یا مرده نیست؛ به روایتی او بیانیه می‌دهد تا فقط اثبات کند که زنده است. از این که بگذریم با مرور آخرین پیام او که برای حادثه تأسف برانگیز واژگون شدن اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات دانشگاه آزاد است،‌ شاید ذکر برخی نکات به عنوان مشت نمونه خروار، خالی از لطف نیست.

  1. پیام‌هایی که به طور عمده خطاب به مریم رجوی اعلام شده حاکی از شناخت عمیق جایگاه فرقه پوشکی منافقین دارد. به عنوان نمونه فردی در زیر توئیت او می نویسد: «… دیشب خواب دیدم هفت تا فیصل لاغر از رختخواب در اومدن ۷ تا مسعود چاقو خوردن .. به گمونم دل تو جای دیگه …» این یعنی اینکه حضور منافقین برای مردم ایران جز بدبختی چیز دیگری نبوده است…
  2. حرف‌های منافقین و دنبالچه‌هایش سوژه خنده و مسخرگی بسیاری از فعالان فضای مجازی است. این مسخرگی گاه در مورد افاده‌ها و غلوهای رجوی و پیر و پاتال‌های پوشکی‌اش عنوان می‌شود و گاه حاکی از خشم کاربران از گستاخی و لئامت رجوی سرچشمه می‌گیرد. به این نمونه‌ها برای آخرین توئیتش دقت کنید: «قلبت را به درد آورد؟! موقع این بخش از توئیت چقدر خندیدی بلا؟! اگر نخندیدی، قطعا منظورت این بوده که چقدر حیف شد این جوون‌ها اینجوری کشته شدند و کاش خودت بودی و میتونستی یکی یکی با برش‌های حلبی‌های روغن جامد!! سرشون رو از پشت ببری؟؟؟ وگرنه تو کجا و بدرد آمدن قلب کجا؟» یا این نمونه «آخر اگه نگفتم درازهی بیاد جوابت و بده، خودت ببند!!» و یا «رفته خونه باباش دندوناشو ایمپلنت کرده، قراره کباب بخوره اونم کباب» و «قجرجون زیاد خودتو ناراحت نکن شیرت خشک می‌شه پیرمرد بنده خدا بدون غذا می‌مونه»
  3. مردم ایران نه تنها طرفدار منافقین نیستند بلکه کینه جنایت‌های آنها را تا ابد بر دل دارند. آنها به ظاهر شیک و دیپلماتیک امروز منافقین توجهی ندارند و می‌دانند رجوی‌ها گرگ در لباس میش هستند. گرگ در هر حال درنده است، حتی اگر پیر و پوشکی باشد. «میدونی پدر کشتگی یعنی چی بدکاره…. من باهات پدر کشتگی دارم آدمات قوم و خویشمو کشتن انداختن ته چاهی تو غرب حالا هر سال باید از شمال بکوبیم بریم آنجا سر قبرش … برای ملت من دل نسوزون اجنبی پرست.» و یا «چطور می‌شه، قاتل ۱۷ هزار ایرانی باشی، شریک صدام در قتل عام کردهای عراق و قسمت‌هایی از ایران باشی، نخست وزیر دولت یک کشور را با بمب گذاری به شهادت برسانی و آنوقت دم از وطن دوستی بزنی؟ عروس عجوزه! تو حواست به ترکی فیصل باشه!!! مریم_قجر»، «خفه شو. آشغال. قاتل بالفطره. حمال عوضی.»

مریم قجر رجوی ظاهرا فراموش کرده سوابق گذشته خود و فرقه پوشکی‌اش را. او که برای واژگون شدن اتوبوس دانشجویان توییت کرده و می‌گوید قلبش از این حادثه به دردآمده، آیا ماجرای فاطمه طالقانی دختر ۳ ساله را فراموش کرده است؛ دختر سه ساله‌ای که با مادر و پدر خود در بندر ماهشهر حضور داشت و خانواده‌اش در جهاد سازندگی فعالیت می‌کردند. دنبالچه‌های مریم قجر رجوی در حالی که فاطمه به تنهایی در کانکس بود وارد کانکس شدند و او را با آنچه در کانکس بود آتش زدند. حال برای انسان‌های سالم که رنج و درد را به درستی می‌فهمند و تاکنون دست به جنایت نزده‌اند،‌ کدام ماجرا دردناک‌تر و البته منزجرکننده تر است؟ ای کاش افاده‌های سیاسی مریم قجر رجوی حتی برای طرفدارانش شناخته شده نبود. بدبختی او این است که دست او برای همه رو شده است. بدبختی او این است که حتی آنها که با نظام زاویه دارند هم او را قبول ندارند و از ابراز شعارهایش تبری می‌جویند. «تو خفه شو! اگه کل کشور آتش بگیره و نابود بشه! تو و امثال تو باید خفه بشین! جنایات تو و امثال تو هیچگاه از خاطر این ملت نخواهد رفت. اینجا جایی برای شما و افکار پستتون نیست. «عروس_هزارداماد خوب میدونی مردم ایران اگه از گرسنکی هم بمیرن تو یکی رو کفششون هم حساب نمیکنن . بهتره همون ریزه خور عربستانیا باشی وگرنه از گرسنگی میمری . آی دی تو هم بزار #مریم_فیصل خیلی بهت میاد . فقط کفاره دادن یادم نره نگاه به چرندیاتت کردم.»

مریم قجر رجوی هر چقدر که بخواهد می‌تواند توئیت کند یا با همراهی فرقه پوشکی‌اش فالوئر قلابی برای خود ایجاد کند اما راه او حتی به ترکستان هم نخواهد رسید. آنها که ترکستان می‌روند فقط راه را به اشتباه خواهند رفت اما او هم راه را به اشتباه رفته هم شرفش را فروخته و هم خود را به ارزانی این و آن داده است. کوزه منافقین چیزی جز چرک و کثافت ندارد و همان هم از درونش می‌تراود و بس .

یادداشت از: مهدی عسکری فرسنگی

انتهای پیام / بنیاد هابیلیان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19135