• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

سرگرمی سالمندان آلبانی / امسال سال آخر است!

  • کد خبر : 19085
  • 08 ژانویه 2019 - 11:24

این از عادت های قدیمی فرقه رجوی است که هر وقت کمرش زیر فشار ناراضیان خم می شود برای منحرف کردن اذهان عمومی و در رفتن از زیر بار پاسخگویی، همه ساله یک تاریخ سرنگونی برای جمهوری اسلامی تعیین می کند و جالب تر اینکه آن را نیز در بوق و کرنا و دستگاه تبلیغاتی خودش صدها بار تکرار می کند و هنوز چند وقت مانده که تاریخ این تعیین تکلیف اعلام شده به پایان برسد مورد دیگر و تاریخ دیگری را اعلام می کند.

فرقۀ شیاد و دروغگو هیچ شرم و حیایی هم ندارد چون این وعدۀ باند رجوی و اعلام سرنگونی امسال که ماه دیگر فرا می رسد با دیگر وعده های آن که از ۳۰ سال پیش هر ساله به مناسبتی آن را اعلام می کرد که امسال سال آخر است و همه زبان بسته های مستقر در اشرف را تا سال دیگر سر می دوانید هرچند تکرار همان سناریوها و فریبکاریها می باشد ولی با قبلی ها کمی فرق می کند.

قبلا رجوی خودش شخصا اعلام سرنگونی می کرد ولی این بار با دادن صدها هزار دلار به جان بولتون نوشته ای را به او می دهند با این مضمون که جمهوری اسلامی به ۴۰ سالگی خود نمی رسد البته برای جان بولتون تنهای چیزی که مهم است همان پول است و نه چیزی دیگر.

ولی فرقه رجوی پول را که از کیسۀ خودش خرج نمی کند بلکه پول کشورهای عربی است که این طوری با دست باز خرج می کند و فرقه رجوی با این پول مفت با یک تیر دو نشان را می خواهد بزند اول اینکه کهنه سربازان و سالمندان آلبانی را تا این تاریخ ولو با هر شیادی هم که شده سرگرم کند و فکر فرار و جدا شدن را از سر آنها خارج کند. دوم اینکه بگوید تنها ما نیستیم که می گوییم جمهوری اسلامی سرنگون می شود و این آمریکا هم همین حرف را می زند چرا که مهم برای فرقه رجوی نگه داشتن همان سالمندان درآلبانی است و لاغیر.

ناگفته نماند که بسیاری هم از این ناراضیان و اسیران بعد از مدتی پی به این دروغگویی و شیادی رجوی برده بودند ولی جرأت بیان و مخالفت با دیوی همچون رجوی را نداشتند زیرا در آن زمان زندان و شکنجه و سر به نیست کردن و از این موارد بسیار بود.

رجوی و باقی مانده سران خائن فرقه چشم به کاخ سفید دوخته اند که کی جمهوری اسلامی را سرنگون می کند و آن موقع آمریکا ملکه مریم قجر را تا تهران اسکورت می کند و او را به تخت ریاست جمهوری می نشاند! این تنها امید و آرزو و خط فرقه رجوی است که روی آن سوار شده است.

خود فرقه رجوی هم خوب می داند که این خط به سرانجام نمی رسد ولی چاره و دلخوشی ندارد. از این رو به این خط چسبیده که شاید فرجی حاصل بشود.

الان تا چند روز دیگر هم بهمن سر می رسد و تمام هم می شود در حالیکه دراین اوضاع و احوال هم آمریکا از سوریه دارد خارج می شود و خود ترامپ هم گفته ما نمی خواهیم  پلیس خاورمیانه باشیم و دارد نیروهایش را به آمریکا برمی گرداند.

از این طرف هم مریم رجوی به سالخوردگان کمپ آلبانی که با انواع بیماری ها دست و پنجه نرم می کنند و بسیاری هم نمی توانند ادرار و مدفوع خود را نگه دارند پیام می دهد که آمریکا با خروج نیروهای خود از سوریه آنها را به عراق می برد برای حمله به ایران! بعد هم آن زبان بسته های مستقر در اشرف سه در آلبانی برایش و برای ترامپ کف می زنند و شعار می دهند که امسال سال آخر است.

حال این زنیکه شیاد به جای اینکه اینها را آزاد کند و بگذارد چند ماه آخر زندگی شان طعم زندگی بیرون را بچشند آنها را با دروغ و دغل می خواهد در این زندانش در آلبانی همچنان نگهدارد.

غفور فتاحیان

عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=19085

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی