• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نگاهی به جریان مرگ های مشکوک در فرقه رجوی

  • کد خبر : 18920
  • 22 دسامبر 2018 - 12:38

وقتی خبر فوت آرش پورغلامی را شنیدم وعکس او را بعد از مدتها دیدم خیلی غمگین شدم و تعجب کردم . او را از زمان پذیرش در اشرف می شناختم که مدتی کوتاهی بعد ازمن به پذیرش آمده بود.

آنجا به اسم مستعار عادل معروف بود وچیزی که برایم تعجب انگیز بود علت فوتش بوده که فرقه آن را سکته اعلام کرده بود . بلافاصله یاد یک مرگ مشکوک سال ۷۹ در پذیرش فرقه افتادم که مسئولین آنجا مرگش را سکته اعلام کردند. او با اسم مستعار فرخ ، اهل خرم آباد و یک جوان کمتر از ۳۵ سال بود. گرچه وی در رابطه هایش با دیگران بسیارخوش برخورد و شوخ تب بود ولی همیشه در خود به نظر می رسید.

وی بارها اعلام کرده بود که قصد رفتن به ارتش را ندارد و می خواهد که برگردد و معلوم بود که فرقه او را مثل خیلی های دیگر از نفرات با فریب به عراق کشانده است.  از این رو تمایل به ماندن در اشرف و عراق را نداشت.  او مدتی  را به همین منوال با تناقض گذراند تا یک شب دیگر او را در سالن ندیدیم و  فردایش مسئولین فرقه به ما اعلام کردند که فرخ بر اثر سکته فوت کرده است. همگی خیلی ناراحت شدیم و تعجب کردیم که  چطور می شود که یک جوان یک شبه سکته و بلافاصله فوت کند و برایمان قابل هضم نبود واین مرگ یک  حادثه عادی نبود.

در پذیرش برای او یک مراسم نمایشی عزاداری گذاشتند و بعد نیروهای پذیرش را به قبرستان اشرف بردند ولی به کسی اجازه گریه کردن ندادند  و می گفتند که ما در اینجا برای مردگان گریه نمی کنیم . تا الان هم مرگ او براثرسکته برایم  قابل درک نیست ولی حتی اگر مرگ او به قول مسئولین بر اثر سکته بوده قطعا به دلیل فشارهای روحی وروانی که آنها بر فرخ به خاطر اینکه می خواسته از فرقه جدا شود وارد کردند بوده که باز می توان گفت فرقه مسئول مرگ اوست چون خودم به چشم دیده بودم که وقتی کسی در مناسبات فرقه قصد جدایی داشت چگونه مسئولین اورا تحت فشارمی گذاشتند تا ازخواسته خود دست بکشد .

متاسفانه سران فرقه برای تکمیل نیروی خود دام فریب  درکشورهای همسایه ایران پهن کرده بودند وافرادی که به منظور کار ویا به قصد رفتن به اروپا به آنجا سفر می کردند را با فریب و دادن وعده کار و فرستادن به اروپا به کمپ اشرف درعراق می کشاندند وموقع ورود تمامی مدارک آنها را به بهانه ایی می گرفتند اما اگر کسی تمایل به ماندن نداشت آن موقع وی را تهدید می کردند دراینصورت ما  شما را به دولت عراق تحویل می دهیم که عراق هم شما را به جرم ورود غیر قانونی به خاک عراق چند سال زندانی خواهند کرد تا فرد بترسد و ازدرخواست خود منصرف شود.

آری این چنین سران فرقه به خاطر منافع پست خود با سرنوشت آنها بازی می کردند متاسفانه خیلی ازاین افراد امثال فرخ بودند که وقتی متوجه می شدند که راه بازگشتی ندارند دست به خودکشی می زدند و بودند تعدادی ازآنها که در دوران جنگ آمریکا علیه عراق یا دردرگیری ها ویا دربمباران های هوایی آمریکا کشته شدند .

اما قطعا روزی فراخواهد رسید که روزی روشن خواهد شد که رجوی چه جنایاتی کرده وباید حساب همه جنایاتش را پس خواهد دهد و آن روزچندان دیرنیست.

تورج

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18920

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی