• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سرکردگان پوشک پوش فرقه رجوی در گورستان آلبانی دفن خواهند شد

  • کد خبر : 18918
  • 22 دسامبر 2018 - 12:38

امروزه کمتر کسی است که آشنایی به نیات سلطه گرایانه آمریکا نداشته باشد. در طول تاریخ  دولت هایی که دراین کشور بر سرکار آمدند با استفاده از ابزارهای مختلف و در واقع با زورگویی به دنبال استثمارکردن  دیگر کشورها بودند.

حال، ترامپِ کاسب کار یکی از احمق هایی است که  از وقتی برمسند ریاست جمهوری آمریکا نشسته همراه یارانش و با نشر اخبارهای ساختگی به دنبال جنگ طلبی در دنیا هستند تا منافع شرکت ها وسرمایه داران آمریکایی را تامین کنند.

درمورد کشور ما هم رویه خصمانه درپیش گرفتند و دائم به دنبال بهانه ایی برای جنگ افروزی هستند.

اخیرا وزیربوفالوی دولت ترامپ به نام مایک پمپئو تزداده وگفته مین های کنارجاده ایی تعداد زیادی ازسربازان آمریکایی را کشته که ما ایران را دراین رابطه مسئول می دانیم و از آن نخواهیم گذشت !

حال ازمزخرفات وزیر خارجه آمریکا که بگذریم فرقه رجوی را بنگیرید که همواره آتش بیار معرکه شده  و با جعل اخبار به دنبال ایجاد بحران علیه کشورخود است. البته برای فرقه مفلوک رجوی عادت شده که هر فرد احمقی دراین دنیا حرف از به کارگیری گزینه نظامی بزند آن  را پروبال دهد شاید که گزینه نظامی علیه ایران اتفاق بیفتد.

واقعا چقدرسران فرتوت و پا بگور این فرقه دراوج بی شرافتی و احمقی به سر می برند که متوجه تغییرات جهان و بیداری ملت ها به خصوص بیداری ملت ایران علیه چپاولگری دولت مردان آمریکا نمی شوند.

باید سران پوشکی فرقه رجوی بدانند عصرآنها با هر دم تکان دادنی تمام شده ومطمئن باشند که ملت ایران اولا تره هم برای مزخرفات ترامپ و یارانش خرد نخواهند کرد و اگر دست از پا خطا کنند خاطر جمع باشید که همه ملت ایران متحد  و یکپاردر  مقابلشان خواهند ایستاد. ثانیا به فرض که آمریکا هم اقدامی علیه ایران انجام دهد بازخاطرجمع باشید که چیزی به شما نخواهد رسید چون خیانت های شما ازیاد ملت ایران نخواهد رفت وتا ابد منفورآنها هستید.

بنابراین باید به همه سرکردگان کودن و پوشک پوش فرقه رجوی گفت که شما در همان گورستان آلبانی دفن می شوید و کشور ایران به لوث شما آلوده نخواهد شد.

یادداشت از: حمید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18918

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی