• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

گاف بزرگ فرقه رجوی در مستند جدید سفارشی: پوشک ها وضعیت جسمی فرقه رجوی را لو داد / سکانسی از یک مستندِ ناشیانه که از چشمان فرتوت منافقین پنهان ماند

  • کد خبر : 18845
  • 15 دسامبر 2018 - 13:02

فرقه رجوی در مستند سفارشی خود که از یک شبکۀ آلبانیایی پخش شد گاف بزرگی داد و تصویری از پوشک‌های مورداستفادۀ اعضای ازکارافتادۀ خود را پخش کرد که وضعیت جسمی فرقه رجوی را لو داد.

به گزارش پایگاه خبری‌-تحلیلی فراق به نقل از هابیلیان، چندی است فرقه رجوی در آلبانی تحت شدیدترین فشارها از سوی رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته است.

از زمان حضور اعضای فرقه در آلبانی، شبکۀ نشنال جئوگرافی، کانال ۴ انگلیس، شبکۀ الجزیره و چندین شبکۀ محلی آلبانیانی از این تروریست‌ها گزارش تهیه کردند. وجه اشتراک این گزارش‌ها و مستندها، ماهیت مخوف و رازآلود این فرقه تروریستی بود که طبعاً مطلوب سران این فرقه نیست؛ از همین رو سران این فرقه بر آن شدند که برای این موضوع چاره‌ای بیندیشند.

منافقین با استخدام تیم کاملی از یک شبکۀ آلبانیایی، سناریوی خود را به این شبکه و مجریِ ناشی آن دادند تا بر اساس آن مستندی از درون اردوگاه فرقه در ۲۰ کیلومتری تیرانا پایتخت آلبانی بسازد.

فرقه آدمکش رجوی در این مستند دست‌وپا می‌زند اعضای محصور خود را در این اردوگاه، به‌عنوان افرادی سرزنده و باروحیه نشان دهد که در حال تلاش برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. این فرقه از سوی دیگر تلاش می‌کند با مظلوم‌نمایی، گذشتۀ سراسر جنایت و خیانت خود را بپوشاند.

اما سکانسی از این مستند ناشیانه از چشمان فرتوت منافقین پنهان ماند. این سکانس یکی از اعضای این فرقه تروریستی در اردوگاه را نشان می‌دهد در حالی‌که کیسه‌های پلاستیکی از پوشک‌های بزرگسالان را به همراه دارد.

ناگفته نماند که این موضوع به‌تنهایی نمی‌تواند سوژۀ یک خبر و گزارش شود و بسیاری از افراد در کهنسالی بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند؛ اما این موضوع زمانی توجه‌ها را جلب می‌کند که این کهنسالان ادعا کنند می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را سرنگون کنند.

این موضوع نشان می‌دهد که این فرقه تروریستی در تنگنای عجیبی گرفتار آمده و هر روزی که بر آن‌ها می‌گذرد اعضای سالخوردۀ آن آرزوی سرنگونی را به گور می‌برند و بقیه اعضا که با حقه ‌و فریب به عضویت این گروهک درآمدند در اولین فرصت از آن جداشده و می‌گریزند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18845

ثبت دیدگاه

  1. این که پوشکها را حمل می کند ساسان محدث از اعضا و مسئولین قدیمی فرقه و از پرستاران بهداری و بیمارستان داخلی فرقه است که شغلش در عراق و اشرف هم همین بود. او خواهرزاده جلال آل احمد است. برادرش محمد رضا محدث هم از شکنجه گران فرقه می باشد.