• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

در نشست تعدادی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در کرمانشاه عنوان شد: شگردهای فرقه رجوی برای تهی کردن اعضای خود

  • کد خبر : 18828
  • 15 دسامبر 2018 - 11:21

عده ای از خانواده های اسیران فرقه رجوی در دفتر انجمن نجات استان کرمانشاه حضور به هم رساندند و از نزدیک با هم به بحث و تبادل نظر درخصوص چاره اندیشی برای رهایی عزیزانشان پرداختند .

این خانواده ها به پیشنهاد خود از آقای سعداله سیفی، جداشده جدید هم دعوت به عمل آوردند تا از آخرین وضعیت عزیزانشان اطلاع پیدا کنند.
دراین جلسه سیفی از شگردهایی که فرقه برای تهی کردن خود او به کاربرده واز نامردی هایی که در حق او روا داشته پرده برداشت .
از جمله اینکه فرقه رجوی چگونه از طرف او زمانی که درفرقه بوده برای خانواده نامه نگاری نموده و از آن طریق پیام ها و دستورات غلط وغیرواقعی از طرف وی برای داخل و خانواده ارسال کرده وموجب چه تنش های جبران ناپذیری شده است .
خانواده های مآوایی(محمدعلی سیتنه) ، نجفی (داریوش(، مرادی (هوشنگ) ، لطفی ( علیمراد) ، مرادپور(یحیی) و تعدادی دیگر دراین گردهمایی از سیکل و سناریوی گروگان بودن عزیزانشان و پروسه هایی که درعراق برای رهایی عزیزان خود تلاش نموده اند وسازمان برای آنها ارزشی قائل نبوده سخن گفتند و درپایان برادامه تلاش خود درجهت رسوا نمودن این گروگان گیری به نام مبارزه و مقاومت پای فشردند .
خانواده ها از دولت ومسئولین و دیپلماسی خارجی ایران خواستند درخصوص رهایی این گروگانها ازطریق مقتضی اقدام بین المللی به عمل آورند .
همچنین خانواده ها به صورت ویدیو کنفرانس با یکی از جداشدگان که درکشور آلبانی ساکن است ازکانال انجمن تماس گرفته و از آخرین اخبار کشور آلبانی و فرقه خبرهای جدیدی کسب کرده وهرکدام جداگانه جویای عزیزان خود بودند.
دراین ارتباط این جداشده نیز قول داد که درراستای رهایی سایر دوستانش از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز کرمانشاه

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18828