• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

نگاهی به شیوه های پولشویی در فرقه حیله گر رجوی /  چرا فرقه رجوی مجموع کمک ها در همیاری مالی را نمی گوید؟ چگونه تمام افرادی که به نام هموطن با فرقه تماس می گیرند با فرهنگ خاص فرقه صحبت می کنند؟

  • کد خبر : 18819
  • 13 دسامبر 2018 - 12:11

«چرا در طی این سال ها که فرقه رجوی همیاری برای جمع آوری کمک مالی راه می اندازد یک بار نیامده است بیلان خرج سالانه خود را بدهد ؟ مگر نمی گویند مردم هزینه این رسانه را می پردازند ! با این شیوه پول های سیاه که وارد شده است را سفید می کنند . به خصوص اینکه تا به حال هیچ موقع آمار نداده اند که در این همیاری ها چه مقدار کمک مالی جمع شده است . در این صورت دست باز است با درست کردن سند های دروغین آمارهای میلیاردی در رابطه می دهند.»

پولشویی تحت پوش همیاری سیمای حقارت، موضوعی که هر ساله دو بار جماعت فرقه رجوی تحت عنوان همیاری با سیمای حقارت و بندگی ( سیمای مقاومت ملی ) راه اندازی می کند . با این بهانه شروع می کنند که هموطنان  به این فرقه کمک مالی می کنند و به ظاهر تماس های هم تحت این عنوان به نام  بعضی از شهرها با اسم یک فرد فرضی پخش می کنند . از آنجایی که الان در قرن بیست یکم هستیم و اکثر هموطنان یعنی تقریبا تمامی کسانی که در خارجه هستند با اقوام  دوستان خود در داخل وطن تماس تلفنی برقرار می کنند تجربه های فراوانی از بدی صدا و پارازیت صدای تماس ها دارند ، اگر به تماس هایی که از تلویزیون سیمای حقارت پخش می کند توجه می کنید ، متوجه می شوید که چقدر صدا صاف است .

آنها در بعضی موارد در پس زمینه صدای تماس یک پارازیتی می اندازند که عادی جلوه کند ، از سوی دیگر افرادی که چه از داخل ایران و چه از اروپا یا آمریکا به عنوان تماس گیرنده روی خط می آوردند تماما با فرهنگ خاص فرقه دارند صحبت می کنند. نکته بعد اینکه تمامی شرکت کنندگان از زن و مرد که روی خط می آورند ، همه مسئولینی که به عنوان مهمان شرکت کرده بودند را با اسم مستعار می شناسند و با اسم مستعار مجری برنامه و مسئول را خطاب قرار می دهند. نکته جالب تر این که از اکثر شهرها مثلا  تماس داشتند. نفر روی خط می آورند اما هیچ کدام اصلا لهجه ندارند که این هم ازعجایب این تماس گیرندگان است .

جای سوال دارد که این افراد شرکت کننده در داخل ایران چطور مسئولین را با اسم مستعار می شناسند و چطور این قدر صدا صاف و خوب است؟ چطور کسی که ۳۷ سال با این فرقه در تماس نیست با یک یا دو تماس با فرهنگ  فرقه  و اسم مستعار مجریان برنامه  دیالوگ می کند ؟ جواب این سوال به این شکل است.

در سال های ۲۰۰۳ که تازه این برنامه همیاری راه اندازی شده بود، آن زمان ستاد تبلیغات که برنامه تلویزیونی تولید می کرد در اشرف سابق بود و  در ستاد مرکزی مستقر بودند  . در زمان هایی که برنامه همیاری تولید می کردند، اعضا را به اتاق بغل در همان ستاد می بردند و آن اعضا به عنوان هموطن و هوادار شروع می کردند به نقش اجرا کردن ، دقیقا همان کاری که الان هم انجام می دهند .

هزینه های جمع آوری شده

موضوع بعدی جمع آوری هزینه های مطرح شده است که نفرات مختلف را می آورند و هر فرد عددی را تکرار می کرد . بر فرض اینکه این اعداد مختلفی که این افراد مطرح کردند  کمک مالی دادند ، در این سه روز چه مبلغی جمع آوری شد ؟ خیلی بالا دست بگیریم ماکزیمم هر چه بشود زیر ده میلیون یورو است که این هم زیر علامت سوال است، به فرض درست باشد . این ده میلیون یورو هزینه چند روز برنامه ماهواره ای سیمای حقارت است ؟ چرا در طی این سالیان که این فرقه همیاری جمع آوری کمک مالی راه می اندازد یک بار نیامده است بیلان خرج سالانه خود را بدهد ؟ مگر نمی گویند مردم هزینه این رسانه را می پردازند ! خوب بیایند گزارشی از مخارج سالانه فقط  ماهواره را بدهند که ماهی چند کرایه می پردازند؟ خرج های دیگر این ستاد تبلیغاتی تماما پیش کش این فرقه . در حالی خرج های جانبی از آب ، برق ، تلفن ، اینترنت ، کاغذ و کامپیوتر که چند برابر هزینه ماهواره است پیش کش . فقط یک قلم هزینه کرایه ماهواره که بیست چهار ساعته است چه مقدار است ؟ این هم از آن دروغ ها و کلاش بازیهای است که مرحوم معدوم مسعود رجوی پایه گذاری کرد و کماکان ادامه دارد .

موضوعی که خیلی مهم است و هیچ وقت تا اکنون اتفاق نیفتاده این است که بعد از این به اصطلاح همیاری فرقه رجوی نیامده اعلام کند و آمار بدهد که در این همیاری ها چه مقداری پول جمع کرده اند و همیشه مخفی کرده اند. مگر به قول سران فرقه همین مردم کمک نکرده اند چرا در پایان کار نمی آیند مانند همه احزاب که کمک مالی جمع می کنند اعلام کنند چه مقدار جمع آوری شده است .

 انتقال پول در اروپا و آمریکا ؟

در برنامه گلریزان یا همان همیاری  بعضی از افراد را آورده بودند طرف قمپز در می کرد که من مبلغ یک میلیون دلار از کانادا به سیمای حقارت کمک می کنم ( بهزاد متین ) یا فرد دیگری  اعلام  می کرد که   ۵۰۵٫۵۰۰ دلار از کانادا کمک می کنم  ( وحیده خرمی ) . یکی دیگر از آمریکا اعلام می کرد که ۴۰۰ هزار  دلار کمک می کنم ( سعید ) . اگر سران فرقه رجوی سرشان را مانند کبک توی برف فرو برده اند  اما دیگران در دنیای واقعی زندگی می کنند در این برهه از زمان جابجائی پول های کلان آن هم به خصوص از آمریکا و کانادا و آنهم افرادی که ایرانی باشند. به همین راحتی که نفرات در روی خط سیمای حقارت بیان می کنند نیست .

موضوع اصلی همیاری

واقعیت امر این است که  همیاری مالی از زمانی که انجمن پوششی «ایران اید» فرقه در انگلستان لو رفت و مبلغ دو میلیارد دلار آن توسط  دولت انگلیس مصادره شد به راه افتاد.

آنها در سال دو بار با عنوان همیاری و با دادن اعداد و ارقام بالا اعلام می کنند که این مبلغ کمک برای تامین هزینه های مالی نیمه اول یا نیمه دوم ماهواره است که توسط ایرانیان وهواداران پرداخت شده است. فرقه تا به حال هیچ موقع آمار نداده که در این همیاری ها چه مقدار کمک مالی جمع شده است . این است شیوه پولشویی های این فرقه جنایت کار که دست آنها دیگر رو شده است.

محمد کرمی

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18819