• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نیش عقرب نه از ره کین است

  • کد خبر : 18803
  • 12 دسامبر 2018 - 12:33

چند روز قبل مقاله ایی خواندم که نوشته بود هر جداشده که خواهان گرفتن پول از دفتر فرقه رجوی است در وحله اول باید تعهد بدهد با نفراتی که از سازمان مجاهدین پول نمی گیرند سلام نکنند و هر اطلاعاتی از آنها به دست می آورند به دفتر فرقه اطلاع بدهند.

یکی از نفراتی که اسم و عکس آن روی میز فرقه بود من هستم. من که قبلا گفتم دفتر فرقه در تیرانا محل جاسوسی است و گر نه چه نیازی به دفتر بود مثل همه دنیا هر ماه می شود پول را به حساب فرد واریز کرد.

این موضوع را من قبلا گفته بودم که در مقابل پول چه می خواهند. حتی جاسوسی از نفرات داخل فرقه چه رسد نفرات جدا شده، این پول نیست که می دهند طناب دار دور گردن کسانی است که سه دهه شب و روز جان کندند ، خار خوردند و بار بردند. به قول سران فرقه جدا شده خوب و بد نداریم همه خائن و مهدور الدم هستند. حالا چه شده یک عده ایی خوب و عده ایی بد هستند نه اینها دارند به ریش این بیچاره های حقوق بگیر خودشان می خندند بله اینها فقط کارشان دو به هم زدن است و بس.

شما فقط کاری به یک طیف از جدا شده ها ندارید آن هم آقازاده ها است . آقایان محترم نیازی نیست که به حقوق بگیرها زحمت بدهید دنبال اطلاعات از من و دیگران باشند چون ما ترسی از هیچ کس نداریم .

راستی ترس شما از چیست که همه را مزدور می کنید؟ در نگاه شما از مادران پیر گرفته تا بچه های خردسال همه جاسوس و خائن، مزدور و خود فروخته هستند.

همه خوب شما را می شناسند. شما برای رسیدن به قدرت دست به هر کاری می زنید، از جاسوسی و وطن فروشی تا پادویی و نوکری اجانب بله شما حاضرید مردم ایران گرسنگی بکشند تا که به مطامع خود برسید. همچنانکه در جنگ ایران و عراق چنین کردید و به قول خودتان در عملیات فروغ جاویدان یا همان مرصاد ۵۵ هزار نفر را کشتید و یا زخمی کردید. یا اینکه در میدان شهراسلام آباد تعداد زیادی را اعدام جمعی کردید آن هم نفرات مجروح را، بله شما اینطور هستید. بله نیش عقرب نه از ره کین است اقتضای طبیعتش این است.

عضو جدا شده در آلبانی علی هاجری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18803