• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مقر«اشرف ۳» آبستن حادثه ها / اوضاع فرقه رجوی وخیم تر از هر زمان دیگر است

  • کد خبر : 18784
  • 12 دسامبر 2018 - 10:41

مریم رجوی درعمل، درست برعکس آنچه می گوید انجام می دهد و هیچ وقت هم ابایی ندارد که اصول سیاست و ایدئولوژی خود را براساس منافع شخصی اش تعریف کند.
وی درظاهرمدعی است که برای ایجاد دمکراسی درایران مبارزه می کند ولی توجه ندارد که درخت را از میوه اش می شناسند. فرقه رجوی در تشکیلات خود کاربرد ترس و وحشت را مشروعیت بخشیده وبه روش هایی متوسل می شود که عزت وکرامت انسانی را لگد کوب می کند.
سازمان مریم همانند یک کارخانه ربات سازی است که ربات های تولیداش قدرت تشخیص ندارند و همیشه آماده پیروی از عجیب ترین دستورهاست.
مریم رجوی در توجیه این عمل خود می گوید اکثریت اعضا این وضعیت را پذیرفته اند و به میل خود درفرقه مانده اند این عجیب ترین پارودکسی است که اتفاق می افتد و اعضا به اسم مبارزه برای آزادی خود را از آزادی محروم می سازند و به طور کامل درخدمت اهداف یک کوتوله دیکتاتور قرار می گیرند.

درحال حاضر اوضاع فرقه وخیم تر از هر زمان دیگراست و بیش از هرزمان دیگری نیازمند این است که کنترل روح و روان افراد را در اختیار بگیرد تا آنها راه راگم کنند و توانایی نشان دادن واکنش را از دست بدهند یعنی به راحتی هیپنوتیزم شوند وهر وعده دورغینی را باور کنند.
مسعود و مریم رجوی سالهاست که اعضا را درسراب سرنگونی به گروگان گرفته اند و هیچگاه هم درقبال چرایی محقق نشدن این وعده پاسخگو نبوده و نیستند.
بیش از چندماه از حضور مریم درآلبانی می گذرد خبرهای رسیده حاکی است که دراین مدت تمامی کارها به جز آشپزخانه تعطیل شده و همه وقت اعضا صرف شرکت در نشست های کله پزی و یا اصطلاح علمی آن شستشوی مغزی می شود. از دی ماه گذشته که اعتراضات و درخواست مطالبات قشرهای مختلف روی داد مریم رجوی با تحریف واقعیت ها و بزرگ نمایی وحشتناک اخبار این اعتراضات تلاش نمود در اذهان این نیروها چنین القاء که دوران سرنگونی فراهم شده وآنها می بایست که آمادگی لازم را داشته باشند.
ابتدا قرار بود که نظام ایران در دی ماه وسپس آبان و درنهایت ۲۲ بهمن ۹۷ سرنگون شود ولی بعد از فروکش کردن اعتراضات به ناچار مسعود رجوی را با پیام شماره ۱۱وارد صحنه کردند. وی در این پیام تلاش کرد اذهان نیروها را از ۲۲ بهمن منحرف وبه یک آینده و زمان نامعلوم سمت و سو بدهد.
ولی برخلاف انتظاراین پیام مسئله ساز شد و اعضا را درگیر این تناقض ذهنی ساخت که پس سرفصل بهمن ماه چه می شود؟ حضور مریم در آلبانی و مقر «اشرف ۳» از همین نقطه ضروری شد.
با توجه به وخامت وضعیت ذهنی اعضا، مریم رجوی که اقامت یک هفته ای را دردستور کار خود قرار داده بود مجبور به تمدید زمانبدی تا این تاریخ شد و به گفته خودش تا تمامی اذهان نیروها را صاف و راست و ریس نکند از آلبانی نخواهد رفت.
مریم رجوی باز همانند گذشته تلاش نموده که تاخیردر روند سرنگونی را به گردن اعضا بیندازد درکنار نشست های فشرده و طولانی مغز شویی دعوت از برخی شبکه های خبری و شخصیت های بدون مصرف خارجی به «اشرف ۳» هم در دستور کار قرار گرفته است تا اعضای مسخ شده درنشست ها را در برابردیدگان آنها قرار بدهد.
دیدار این اکیپ ها از «اشرف ۳» درشرایطی صورت می گیرد که خانواده های اعضا همچنان از دیدار عزیزان خود محروم می باشند، خانواده هایی که اعلام آمادگی کرده اند تمامی هزینه های سفربه آلبانی را خود بپذیرند ولی سران فرقه حاضرند هزاران دلار برای این عناصر بی مصرف هزینه کنند تا پای خانواده ها به مقراشرف ۳ نرسد.
مریم رجوی بیهوده تلاش می کند مسیرتاریخ را تغییر دهد، مقر«اشرف ۳» آبستن حادثه ها ست. دیگر نمی توان با وعده های فریبنده و به کارگیری پیچیده ترین اسلوب مغزشویی مغز و ذهن اعضا را درکنترل خود گرفت. شرایط متفاوت آلبانی و دسترسی اعضا به رسانه ها وفضای مجازی و از همه مهم تر فعالیت های روشنگرایانه اعضای جداشده آرام آرام تاریخ را به سمت ومسیر واقعی خود رهنمون می سازند.

یادداشت از:علی اکرامی
انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18784

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی