• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

در دیدار اعضای انجمن خوزستان با برادر «غلامعلی قائم نیا» مطرح شد: اعضای فرقه رجوی سالهاست از تحولات جامعه ایران خبری ندارد / خدا لعنت کند رجوی را که دل مادر شکست

  • کد خبر : 18767
  • 11 دسامبر 2018 - 12:13

در مورخه ۱۳ آذر ۹۷ اعضای انجمن خوزستان در شهرستان شوش با خانواده غلامعلی قائم نیا از اسیران دربند فرقه رجوی دیدار کردند.

عباس قائمی نیا برادرغلامعلی از حضور اعضای انجمن در منزلشان تشکر کرد و گفت: اتفاقا بعد ازاینکه شنیدم مسئولین فرقه برادرم غلامعلی را به تلویزیون خودشان آوردند تا مثلا درمورد اعتراضات صنفی کارگران هفت تپه صحبت کند، خواستم خودم بیایم دفترانجمن تا دراین مورد با شما صحبت کنم. چون برادرمن سالهاست که ایران نیست وازشرایط داخلی و به خصوص مسائل کارگران نیشکر خبری ندارد .اتفاقا خواهر و دیگربرادرانم دوست داشتند اینجا  بودند .اما متاسفانه مادرم ناراحتی قلبی پیدا کرده و همه الان در بیمارستان بالای سر او هستند.
اعضای انجمن نجات خوزستان ضمن تشکر ازمهمان نوازی آقای قائمی نیا برای مادربزرگوارشان آرزوی سلامتی کرده و گفتند: متاسفانه همینطور است، این یکی ازروش های فرقه رجوی برای سوء استفاده ازاعضاست. برادرشما در واقع عضو ساده ای است که مثل بقیه اعضا سالهاست ازدنیای بیرون و از تحولات جامعه ایران خبری ندارد. بنابراین مطالبی که او درتلویزیون فرقه درمورد اعتراضات کارگران هفت تپه گفت معلوم بود ازقبل به او دیکته شده که چندین بارقبل ازآمدن به تلویزیون ازروی کاغذ آن را مرور و حفظ کرده، حال چرا می گوئیم دیکته شده است ؟ ما خودمان سالها درمناسبات فرقه رجوی بودیم وازمسائل درونی آن با خبرومطلع هستیم. درفرقه رجوی برای سوء استفاده بیشتر ازاعضا اصل براین بود که آنها را ازدنیای بیرون به خصوص جامعه ایران دربی خبری مطلق نگاه دارند، درفرقه رجوی فقط یک نوبت اخبار سیمای فرقه آن هم در حد نیم ساعت برای ما می گذاشتند که خبرهای آن دست چین شده بود ، هیچ روزنامه ای برای مطالعه وارد فرقه نمی شد و یا اخبار سایر کانالهای خبری به گوش ما نمی رسید وکلا ارتباط اعضا با جهان خارج ازفرقه حتی ارتباط با خانواده ممنوع و مرزسرخ بود. بر همین اساس اعضا نسبت به دنیای بیرون وروند تحولات پیشرفت آن هیچ اطلاع و شناختی نداشتند.
همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که کارگران هفت تپه وبقیه کارگران درایران مطالباتی به حق دارند که مسئولین امر می بایست درجهت حل آن تلاش جدی کنند اما فرقه رجوی همواره سعی کرده ازهراتفاقی که درایران رخ می دهد درجهت منافع خود با جوسازی و جعل اخبار سوء استفاده کند. مثلا درمدتی که کارگران هفت تپه دراعتراض بودند تلویزیون وسایت های فرقه با جاروجنجال وجعل اخبارسعی می کرد اوضاع درون ایران را بحرانی جلوه دهند. درحالیکه چنین اعتراضاتی درهمه کشورها رایج است. البته هدف فرقه این است که بتواند بربحران درونی اش سرپوش بگذارد وازطرف دیگربرای مدتی اعضایش را سرگرم وامیدوارنگاه دارد اما راه به جایی نخواهد برد .
قائمی نیا درادامه گفت: البته خانواده ما اقدام فرقه ازآوردن برادرم به تلویزیون خودشان را یک نوع سوء استفاده از وی می دانیم وآن را محکوم می کنیم. باید اضافه کنم که اعتراضات صنفی کارگران درایران اصلا ربطی به مسائل سیاسی و رجوی ندارد مثلا کارگران نیشکرمطالباتی به حق داشتند که الحمداله حل شده و از دیروزهم مشغول به کار شدند من اتفاقا درنظردارم نامه برای برادرم غلامعلی بنویسم تا به او بگویم که رهبران مجاهدین دارند او و بقیه نفرات را بازی می دهند بنابراین به جای اینکه عمرخودت را بیش ازاین درآلبانی و فرقه رجوی هدر دهی بهتر است که ازآنها جدا و نزد فرزندانت بروی.
درپایان اعضای انجمن خوزستان ضمن تشکرازمهمان نوازی آقای قائمی نیا گفتند: در فروپاشی فرقه رجوی وآزادی اسیران دربند آن هیچ شک وتردیدی نیست .

در ادامه نامه عباس قائمی نیا به برادر اسیر خود در فرقه رجوی را می خوانید:

خدمت برادر عزیز غلامعلی قائمی نیا
باسلام و آرزوی سلامتی ات
غلامعلی جان از فروردین ماه گذشته که با مادر و خانواده به خاطر تحویل سال جدید و مناسبت عید تماس گرفتی، بهت یادآوری کردم که دیگر ماندن درفرقه با توجه به اینکه سالیان شما را با دروغ و وعده های فریبنده دراسارت خود نگاه داشته جز اتلاف وقت و از دست دادن مابقی عمرتان فایده ای برایتان ندارد . از سکوت معنی دارت فهمیدم خودت هم درشک و تردید هستی و بالاجبار درآنجا مانده ای.

ازطریق دوستان سابقت که جدا شده و به کشور برگشته اند فیلم مصاحبه تو با تلویزیون فرقه را دیدم که ازحالت صحبت کردنت معلوم بود تورا به اجبار برای صحبت آورده بودند تا مثلا درمورد مطالبات کارگران نیشکر و وضعیت شهرمان شوش مطالبی را که دیکته شده مطرح کنی.
به خوبی معلوم بود که اطلاعات دقیقی از موضوع نداشتی وعمدتا مطالب مطرح شده درمورد وضعیت نیشکر هفت تپه و کارگرانش قدیمی و مربوط به قبل از انقلاب بود . جهت اطلاع، کارگران نیشکرهفت تپه همانند کارگران دیگر کشورها مطالباتی داشتند که سرانجام حل وهمه آنها برسرکارهای خود برگشتند. از این گونه اعتراضات و مطالبات هم اکنون درفرانسه ودیگرکشورها وجود دارد. و سران فریبکار مجاهدین سعی کردند ازمطالبات کارگران سواستفاده و آن را موضوعی سیاسی قلمداد کنند .غلام جان اگر یادت باشد ما درسال ۸۲ به اتفاق پدر ومادر وبرادرم به اشرف جهت ملاقات شما آمدیم درانجا هم باز به شما تاکید کردیم که فریب وعده های دروغین رهبران مجاهدین را مخور. مردم ایران به شدت از آنها متنفرهستند وامکان ندارد روزی بتوانند درایران قدم بگذارند. اکنون ۱۵ سال از آن تاریخ می گذرد ایا درستی حرف های ما برایت اثبات نشد؟ کمی بیشتر فکر کن. اگرچه می دانم خودت خیلی از واقعیت ها رامتوجه شده ای. از بچه های جدا شده شنیدم تو هیچگاه مسئولیت جدی و رده بالا دراین سازمان نداشته ای و همواره تو را درتشکیلات منزوی کرده بودند. الان چه شده که مسئولین این سازمان کت وشلوار و کرواتی به تن تو پوشانده و بر صفحه تلویزیون خودشان حاضر کرده اند؟ غلامعلی سالها مادرمان چشم انتظاربود تا شاید تو را دوباره درکنارخود ببیند، ولی متاسفانه چنین نشد وهمواره رنج درد دوری تو را با گریه سپری کرد والان چند روزی است که دوباره به خاطر بیماری قلبی حالش بدتر و دربیمارستان بستری شده است. واقعا گناه او چه بود ؟ آیا چیزی بعد ازخدا ارزشمندتر از مادرهست ؟ خدا لعنت کند رجوی را که دل او را شکست . الان آرزوی او این است که تو حداقل درکنارفرزندانت درآرامش زندگی کنی. پس بخاطر او همین کار را انجام بده وهرچه زودتر برو نزد فرزندانت. بخاطرمادرمان کمی بیشتر فکر کن وهمانند صدها نفردیگر ازدوستانت که بدنبال زندگی خودشان رفتند تو هم یک انتخاب درست انجام بده و برو نزد فرزندانت زندگی کن . شک ندارم خودت بهتراز ما می فهمی این سازمان دیگر آینده ای ندارد بنابراین ماندن بیش از این هیچ فایده ای ندارد .امیدوارم که بزودی خبرآزادیت را بشنویم .
قربانت

برادرت

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز خوزستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18767