• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فرقه مرتجع پشت کلمات روشنفکری

  • کد خبر : 18765
  • 11 دسامبر 2018 - 11:18

مدت هاست فرقه رجوی با سیاست و دودوزه بازی می خواهد چهره مرتجع و بنیاد گرایانه فرقه اش را در پشت کلمات روشنفکری پنهان کند .

گوئی فرقه رجوی به ادراک جدیدی از اسلام رسیده است که سایر علما اعم از تسنن و شیعه از رسیدن و درک آن عاجز بودند  و اکنون این نوابغ قرن، آن را بداهه از منبع فیض دریافت نموده اند و می خواهند تمامی پرده ها را از دین را کنار زده و چهره دموکراتیک و نوعی از اسلام را به دنیا معرفی کنند .
باز داستان ساده و تکراری اسلام خوب و اسلام بد یا به عبارت دیگر داستان موش و گربه که در دنیای سیاست باعث کسب و کار و نهایتا جنگ ویرانی می شود . بارها مسعود رجوی گفته و اظهار کرده که جنگ ما با حکومت اسلامی جنگ ایدئولوژیک است و تا به امروز با این مفاهیم تمامی کشتارها و جنگ و خونریزیهای خود را توجیه کرده است . مصادیق آن زیاد است؛ اسلام مارکسیستی، اعتقاد به جنگ مسلحانه و تروریسم ، اعتقاد به اعدام انقلابی مردم و پاسدار کشی های سالهای ۶۰ به بعد، تهدید منتقدین به مرگ و اعدام انقلابی و مجازات، نماز و روزه اجباری و حجاب اجباری در مناسبات، انقلاب ایدئولوژیک ، طلاقهای اجباری از بین بردن خانه و خانواده ، تفتیش عقاید در نشستها.
هر یک از مفاهیم فوق نشانی از غیر اسلامی و دموکراتیک بودن باورهای دینی فرقه رجوی است .
در دنیایی که ملاک سنت و قرآن است خواه ناخواه در تضاد منافع در تعریف و تحلیل از قرآن و سنت اختلاف نظرهای بسیاری خواهد بود. مسعود رجوی در نشستهایش به صورت عریان و آشکار می گفت بعد از انقلاب ایدئولوژیک و طلاقهای اجباری زنان مجاهدین در حریم من یعنی رهبری عقیدتی هستند .
با این اوصاف باید پرسید مجاهدین از کدام اسلام دم می زنند؟ در این سال ها به تجربه دیده شده بجای تقسیم بندیهای اسلام به خوب و بد! باید باور و ایمان به حق حیات داشته باشیم باید به همه آدمها حق حیات داد نه مثل داعشیها که معتقدند شیعیان کافرند یا باید سنی شوند یا خون آنها مباح و حلال است و نه مثل مجاهدین که معتقدند بدون اعتقاد به اسلام دمکراتیک آنها مبارزه معنایی ندارد .
بله نباید با کلمات مردم را فریب داد چیزی به نام اسلام دموکراتیک وجود ندارد. دنیا، دنیای تعادل قواست و رجوی هزار بار از داعشی ها بدتر است و اگر روزی دستش به قدرت برسد هزار بار از داعشی ها وحشی تر و خون ریزتر خواهد بود .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز گلستان

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18765