• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نحوه پوشش اخبار فرانسه و ایران در سایت های فرقه منفور رجوی:  وقایع فرانسه نشان داد فرقه رجوی تا چه میزان وطن فروش است

  • کد خبر : 18750
  • 10 دسامبر 2018 - 11:29

​« آنها با تمام مشکلات اقتصادی و غیره  از آمریکا نمی خواهند بیاید دولت فرانسه را سرنگون کند و برای تحریک بیگانگان سایتهای هسته ای را در همکاری با سرویسهای جاسوسی اجنبی لو نمی دهند.»

وقتی اخبار فرقه رجوی  در مورد ایران را می خوانید یا نگاه می کنید به صورت حیرت انگیز همه چیز در مورد ایران سیاه و تاریک است. هر آنچه به غرب و اروپا برمی گردد گل و بلبل است.

من حدودا یازده سال است که در سوئیس زندگی می کنم و از وضعیت مالی و معیشتی مردم اینجا به خوبی آگاه هستم اما ترسیم اینکه ما در اینجا با مشکلات مالی واقتصادی روبرو هستیم برای سایر مردم کار ساده ای نیست چون مخالفین ایران همیشه با اخبار دروغ غرب و اروپا را جامعه ای بدون مشکل نشان داده اند.

البته همه جوامع نکات مثبت و ضعف دارند اما اینکه باید همیشه اخبار منفی درمورد ایران در اخبار مخالفان ایرانی باشد برای ما عادی شده است . مخالفان ایران امروز علنا وطن فروشی را تشویق و ترغیب می کنند و می گویند باید از مردم فرانسه یاد گرفت. اما آنها با تمام مشکلات اقتصادی و غیره  از آمریکا نمی خواهند بیاید دولت فرانسه را سرنگون کند و برای تحریک بیگانگان سایتهای هسته ای را در همکاری با سرویسهای جاسوسی اجنبی لو نمی دهند.

اما اخبار کوتاهی در مورد وقایع اخیر فرانسه :

اعتراض ها سراسر فرانسه را فرا گرفت، اعتراض جنبش ضد سرمایه داری و مخالفان سیاستهای اقتصادی دولت فرانسه در دومین شنبه سیاه،  تا پاسی از شب در پایتخت و برخی شهرهای فرانسه ادامه داشت.

این تظاهرات در حالی برگزار شد که وجود یکصد هزار پلیس و ژاندارم با تجهیزات زرهی، خیابانهای فرانسه به ویژه پایتخت را به پادگان تبدیل کرده بود.

همچون روزهای قبل اعتراض ها با حمله پلیس به  خشونت کشیده شد.

معترضان به نظام سرمایه داری در پاریس شعار «مکرون استعفا استعفا» سر می دادند.

در شهرهای دیگر هم مخالفان اعتراض خود را به گوش الیزه نشینان رساندند. بنابر اعلام وزارت کشور فرانسه ۱۵۰۰ نفر زخمی و بازداشت شده که از این تعداد حدود هزار نفر روانه زندان شده اند. چند خبرنگار هم بر اثر اصابت گلوله های پلاستیکی زخمی  شدند.

وزیر کشور فرانسه گفت: نیروهای امنیتی همچنان در پاریس و دیگر مناطق فرانسه حضور خواهند داشت. رئیس جمهور فرانسه از عملکرد پلیس ضدشورش و ژاندارم ها دفاع کرد.

قرار است احزاب مخالف دولت در مجلس فردا مکرون را استیضاح کنند. نخست وزیر فرانسه پس از نشست با مقامات امنیتی بر  ادامه گفتگو میان دولت و معترضان تاکید کرد. مخالفت ها با سیاستهای دولت مکرون از ۲۶ آبان  آغاز شد.

با گسترش مخالفت ها دولت وادار شد از موضع خود درخصوص افزایش مالیات بر سوخت عقب نشینی کند. اعتراض ها تاکنون  پنج کشته برجا گذاشته است.

با گسترش اعتراضات پلیس راه‌های منتهی به ساختمان پارلمان و دفتر نخست‌وزیری را مسدود کرد.

​اما تنها با یک نگاه به سایتهای  وابسته به فرقه رجوی ضد ایران و غیر ایرانی بودن فرقه رجوی  هویدا می شود.  گویا رئیس جمهور این فرقه آقای ترامپ است و این فرقه و مخصوصا مریم و مسعود رجوی  شهروند آمریکا هستند  و آنها  دنبال منافع ملی آمریکا . در سایت  آفتابکاران سیاست دنبال شده فرقه رجوی این است که دنیا را علیه ایران بسیج کند و با تشویق دنیا به جنگ با ایران خواستار نابودی ایران هست،  اما سر تیتر خبرهای سایت آفتابکاران فرقه رجوی برای قضاوت مردم :

_ نشریه اینترنتی واشنگتن فری بیکن در گزارشی نوشت: دولت ترامپ فاش کرد ایران در ساخت چند تونل زیرزمینی به داخل اسرائیل که شبه نظامیان حزب الله و دیگر نیروهای تروریستی از آن ها برای حملاتی استفاده می کنند، نقش داشته است. مقام های دولتی آمریکا نگران این هستند که تهران در صدد فراهم کردن مقدمات یک جنگ منطقه ای عظیم باشد.

_ پرزیدنت ترامپ: اجازه نمی دهیم ایران به بمب اتمی دست پیدا کند

_بریتانیا و فرانسه خواستار برگزاری جلسه شورای امنیت در باره موشکهای ایران شدند

_وزارت خزانه‌داری آمریکا دو ایرانی دیگر را تحریم کرد

_پومپئو: ایران یک موشک بالیستیک با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای آزمایش کرده است

​​یادداشت از: میرباقر صداقی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18750

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی