• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

کسی تره هم برای سخنان فرقه رجوی خرد نمی کند

  • کد خبر : 18739
  • 10 دسامبر 2018 - 11:43

«زهره اخیانی» از تروریست های وطن فروش و معروف رجوی در سیمای این فرقه گفت:« آمریکا به ایران قول داد که ما را متلاشی کند و هر کاری از دستش برمی‌آمد انجام داد. قرارگاههای و سلاحهایمان را گرفتند. تیف تأسیس کردند و ما را در جمیع جهات محاصره و به دفعات کشتار کرد. ولی ما بر پایه کس نخارد ثانیه به ثانیه جنگیدیم و بالاخره ایران را شکست دادیم. از هر مجاهد اشرفی اگر بپرسید راز پایداری با دست خالی چه بود خواهد گفت انقلاب خواهر مریم و اصل «کس نخارد» و «می‌توان و باید».

لطفا به این حرفها کمی دقت کنید که «اخیانی»  در برنامه به اصطلاح همیاری تحویل مخاطب می دهد. البته برای کسانی که در نشستهای رجوی نبوده باشند این حرفها ممکن است واقعی به نظر بیاید اما برای کسانی که درون این فرقه بوده اند به خوبی مشخص است که تماما دروغی بیش نیست.

همینجا باید از «اخیانی» سئوال کرد به راستی شما که این همه از اصل کس نخارد استفاده کردید ممکن است لطف کنید و کمی هم از نشستهای درونی خودتان واینکه ژنرال «ادیرنو» به شما قول سلاح وحمله به ایران را داده بود وشما آموزش ها وتمرینات نظامی خود را تحت نظر آمریکایی ها شروع کرده بودید را پخش کنید واینکه چگونه درتمام مدت به آنها اطلاعات می دادید.

اگر واقعا با اصل کس نخارد وانقلاب مریم پاک رهایی تمام مسیر را رفته اید، چرا بحث های «اپورتونیست» را راه انداختید درحالیکه طبق تعریف های سیاسی همیشه «اپورتونیست» در راس است ونه در دم.

واقعا شما درست می گوئید اینکه آمریکا در تلاش بود که شما را از بین ببرد، پس از لیست خارج شدن شما به چه دلیل بود؟ یا اینکه از ریل خارج کردن شما در عراق بگذریم چرا در طی این سالیان هم درعراق ماندید و هم نیروها را به کشتن دادید؟ فقط به خاطر منافع شخصی خودتان و به قدرت رسیدن رهبر مفروضتان بود و نه چیز دیگری کما اینکه بارها دولت عراق ازشما خواست که آن کشور را ترک کنید اما بازهم مثل همین حرفها شما حاضر نیستید که نشستهای داخلی را پخش کنید تا مردم واقعیت را بفهمند .  همین رجوی واحمد واقف بودند که می گفتند ظرف مدت کوتاهی با این دولت به توافق می رسیم وجاده امری سنگلاخ است . به راستی که شما این همه دم از کس نخارد می زنید وتوطئه های آمریکا چرا یک بار بطور واقعی و شفاف این نشستها را پخش نمی کنید ویا حرفهای مژگان پارسایی که می گفت: اگر آمریکایی ها بروند  یک دقیقه هم درعراق نخواهیم ماند.

شما که این همه به انقلاب مریم رجوی معتقد هستید چگونه است که همین الان هم نیروها اجازه  تماس با خانواده خود را ندارند ؟

اگر کمی هم از این جنبه اظهار فضل می کردی  ویا اجازه می دادی  که سایرین در برنامه های به اصطلاح مستقیم و آزاد شما حرف خودشان را بزنند بد نبود. آنقدر دگم هستید که حتی به اندازه دیکتاتورترین حاکمان هم اجازه شنیده شدن صدای یک انتقاد را نمی دهید.

لطفا بروید این بساط خود را جای دیگری وبرای کرات دیگر پهن کنید چون دیگر کسی حتی تره هم برای این حرفهای شما خرد نمی کند .

یادداشت از: م. افروز

انتهای پیام / فراق

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18739