• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعضای فرقه رجوی و باقی عمر

  • کد خبر : 18638
  • 04 دسامبر 2018 - 10:42

رجوی که به شدت تشنه رسیدن به قدرت بود سال ۶۰ استراتژی عملیات تروریستی وانفجارات کوربرای بقول خودش ضربه زدن به راس نظام را درپیش گرفت وبه نیروهایش وحتی درمحافل سیاسی قول داد که تا ۶ ماه دیگر ایران سرنگون می شود و بلافاصله هم  شورای به اصطلاح مقاومت تشکیل داد تا مثلا اداره امور کشور را تا قبل ازانجام  انتخابات ریاست جمهوری بدست بگیرد!

اما رجوی ازاین خط غلط وخیانت آمیزش نتیجه ایی نگرفت و درنهایت به طرزمضحکی ازایران به دیارفرنگ فرارکرد . بعد از آن بی سر و صدا استراتژی جنگ منطقه یا همان آزاد سازی منطقه را در پیش گرفت که بعد ازچند سال بازسرش به سنگ خورد تا اینکه  سال ۶۲ با طارق عزیز نخست وزیر وقت عراق دیدار و رسما آمادگی پیوستن خود ونیروهایش را به دشمن متجاوز یعنی صدام اعلام کرد تا شاید با بهره گیری ازامکانات ارتش بعث وازطریق صدام به قدرت درایران برسد.

وی  سال ۶۵ رسما وارد خاک عراق شد و در توجیه این خیانت رفتن خود به زیر قبای صدام  گفت می روم تا آتش برافروزم برکوهستانها ! رجوی مغرورانه استراتژی جنگ آزادیبخش را اعلام وارتشی را با استفاده ازامکاناتی که صدام به اوداد تاسیس کرد وگفت تنها راه سرنگونی پیوستن به ارتش آزادیبخش اوست وبه دیگر گروههای سیاسی هم پیام داد که اگرمی خواهید درآینده سیاسی ایران سهمی داشته باشید بهتر است به عراق آمده و وارد ارتش به اصطلاح آزادیبخش او شوید.

همان موقع همه گروه های سیاسی مخالف دولت ایران این اقدام رجوی را یک خودکشی سیاسی وخیانت به کشور دانستند . رجوی حتی درهمان زمان تعداد زیادی ازمسئولین فرقه خود را به خاطر مخالفت با استراتژی اوسرکوب واز صحنه حذف کرد ودر درون تشکیلاتش مخالفت با استراتژی خیانتش را مرز سرخ دانست.

رجوی از روز ورود به عراق تا زمانی که صدام در راس حکومت عراق بود برای مقبول افتادن نزد او ازهیچ خیانت وجنایتی علیه مردم ایران وحتی مردم عراق فروگذار نکرد  اما بعد ازسقوط  صدام رنگ عوض کرد و برای بقاء فرقه اش  خط موازی با آمریکا را درپیش گرفت و بی سر و صدا به سمت تغییراستراتژی رفت.

البته برای جلوگیری از فوران اعتراضات اعضا وجدایی آنها همچنان می گفت ارتش آزادیبخش، درحالیکه توسط  آمریکا خلع سلاح شده بودند وفقط چوب دستی داشتند.

البته خود رجوی مدتی بعد برای عدم پاسخگویی به نیروها وافکارعمومی برای همیشه خودش را گم وگور کرد. مریم همسرسوم وی که درجنایات شوهرش شریک بود امورات فرقه را بدست گرفت. او نیز ادامه بقای فرقه اش را خط سوخته آویختن به دشمنان مردم ایران را درپیش گرفت تا شاید رویای رسیدن به منصب پوشالی ریاست جمهوری مثلا محقق کند اما درنهایت دیدیم که تمامیت فرقه اش را به طرزمفتضحانه ایی ازعراق به کشور آلبانی اخراج کردند تا  الباقی عمرخود را به پایان ببرند .

با ورود فرقه به آلبانی بحران درونی فرقه به دلیل بالا گرفتن تناقضات اعضا وموج جدایی آنها بالا گرفت. مریم قجرکه در استیصال مطلق قرارگرفته بود استراتژی مزدوری برای عربستان ،ا سرائیل وآمریکا را درپیش گرفت و به حمایت آنها  دل بست وامثال جان مکین را به آلبانی درجمع اعضای فرقه اش برد تا مثلا به آنها روحیه بدهد .

مریم قجر براساس تحلیل های غلط وخام خیالانه اش به نیروهایش قول داد که تا بهمن ۹۷ سرنگونی محقق می شود وازآنها خواست که تا ان زمان در فرقه بمانند اما ظاهرا تحلیل های کشکی مریم قجرنه تنها نتوانست در نیروهایش ایجاد انگیزه کند بلکه روند مسئله داری اعضا و جدایی آنها روبه افزایش نهاد این مسئله بطوری جدی شد که خود مریم مجبور شد برای مهار اوضاع ازفرانسه وبه آلبانی برود  تا با انجام یکسری نشست های مغزشویی جلوی ریزش شدید نیروهایش را بگیرد.

وی که ظاهرا فهمیده آبی ازدشمنان مردم ایران برایش گرم نمی شود این بار با تحلیل غلط از اعتراضات صنفی مردم ایران به نیروهایش گفته کانون های شورشی که وجود عینی ندارند به زودی سرنگونی را محقق خواهند کرد و ظاهرا آن را به عنوان استراتژی جدید خود برای سرنگونی اعلام کرده و از مسئولین فرقه خواسته تا می توانند با جو سازی زیاد در مورد اعتراضات صنفی مردم ایران نیروهای وامانده اش را برای ماندن در فرقه دلگرم کنند.

اما باید به این زن شیاد گفت که بقول معروف شتر درخواب بیند پنبه دانه . مردم ایران درست است که نسبت به وضعیت بد معیشتی خود اعتراض دارند اما آنها هرگز به دشمنان خارجی اجازه سوء استفاده ازاعتراضات واحساساتشان نخواهند داد، فرقه رجوی که جای خود دارد . پروسه خیانت آمیزفرقه برای مردم ایران روشن است بنابراین مریم قجر بهتر است بیش ازاین زندگی اعضایی که سالهاست آنها را به دنبال سراب سرنگونی کشانده هدرندهد وبگذارد باقی مانده عمرشان را درآرامش سپری کنند .

حمید دهدار

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18638

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی