• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خشونت علیه زنان در فرقه سرکوبگرِ رجوی

  • کد خبر : 18603
  • 02 دسامبر 2018 - 10:44

 از سال ۱۹۸۱ روز ۲۵ نوامبر به عنوان روز جهانی رفع خشونت علیه زنان جهان انتخاب شد.  ۱۸ سال بعد یعنی در اکتبر ۱۹۹۹این روز رسما در مجمع سازمان ملل به عنوان «روز بین المللی مبارزه با خشونت علیه زنان » نامگذاری و تصویب شد . با این حال پس از  گذشت چند دهه متاسفانه  هنوز شاهد خشونت سیستماتیک علیه زنان در گوشه و کنار جهان و به ویژه در فرقه قرون وسطایی رجوی هستیم.

بله دوستان  سران فرقه تروریستی رجوی و به طور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی اش تحت عناوین دروغین رهائی زنان و رفع ستم مضاف علیه زنان و ضرورت رهبری و ضرورت سرنگونی بیشترش خشونت گرایی و ستم مضاف علیه زنان را در مناسبات استالینی اش داشته و دارند.

مسعود رجوی با عنوان رهبری این فرقه با راه اندازی طلاق های اجباری تحت عنوان انقلاب کذایی مریم در گام اول زنان نگونبخت در تشکیلات  را مجبور به طلاق و جدایی از فرزندان خرد سال شان کرد و در گام بعدی برای کشتن همه عواطف و احساسات خانواده و مهر مادری در آنان نشست های مغز شویی تحت عنوان عملیات جاری و  غسل هفتگی را  در مناسبات مخوفش براه  انداخت  که البته برای تحت فشار قرار دادن زنان این نشست های غسل هفتگی بطور روزانه برگزار می شود و آنها باید همه لحظاتی را که برای فرزندان و شوهر خود داشته اند و اگر در خواب هم چنین لحظاتی داشته اند تحت عنوان لحظات و تناقضات جنسی و بقول خودشان «لحظات جیم» باید به طور مکتوب نوشته و در نشست جمعی لایه تشکیلاتی خود در حضور مسئول نشست خوانده و بعد حاضرین در این نشست باید  او را به خاطر داشتن چنین لحظاتی مورد ضرب و شتم و اهانت قرار دهند.

مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی در حالی از حقوق بشر و رهایی زنان جهان و به ویژه جنبش زنان ایران دم می‌زند و به طور فرمالیستی شورای رهبری و مسول اول فرمایشی را از زنان برگزیده است که زنان حق آرایش  فکر کردن به ازدواج و تشکیل خانواده و داشتن فرزند و یا آنهایی که قبلا ازدواج کرده و  فرزند دارند حق فکر کردن به فرزندان  و شوهر سابق خود را ندارند.  و زنان و دختران جوانی که فریب تبلیغات دروغین سازمان را خورده و به سازمان پیوسته اند حق ملاقات با خانواده شان را ندارند.

همچنین در تشکیلات استالینی رجوی زنانی که مخالف این افکار و اعمال خشونت گرایی علیه زنان در فرقه تروریستی رجوی بودند را سر به نیست کرده است  زنانی همچون مینو فتحعلی و الان محمدی هما بشر دوست دهها زن معترض دیگر که  تنها بخاطر مقاومت  و اعتراض علیه خشونت گرایی زنان در فرقه رجوی توسط شکنجه گران مریم عضدانلو کشته شدند.

حال با این اوصاف آیا خنده دار و مضحک نیست که این فرقه تروریستی زن ستیز و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه  دم از رهایی زنان و حمایت از جنبش رهایی زنان بزند؟ از نظر بنده  یکی از قربانیان این سازمان فرقه گرا و تروریستی هستم و از نزدیک شاهد خشونت گرایی سیستماتیک زنان در فرقه رجوی بودم؛ مریم عضدانلو رئیس جمهور مادام العمر فرقه تروریستی رجوی  ابتدا قبل هر چیز و قبل از هر ادعای دروغی در رابطه بایستی   بیاید این اعمال خشونت گرایی علیه زنان در سازمان را پاسخ بدهد .

یادداشت از: علی جهانی فرد

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18603

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی