• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

اجرای شوی جدید پزشکی در آلبانی توسط فرقه ضدانسانی رجوی / گلریزان همیاری، ترفند فرقه برای پولشویی

  • کد خبر : 18602
  • 02 دسامبر 2018 - 10:58

در چندروز گذشته فرقه رجوی با انتشار کلیپی در آلبانی مدعی شد هواداران پزشک اروپایی و آمریکایی با مسئولیت فردی بانام دکتر فیروز دانشگری در « اشرف۳» ، به معالجه و مداوای اهالی شهرهای همجوار نیز اقدام می نمایند.

یاللعجب، آنها ادعا نمودند چندین بنیاد نیکو کاری در آلبانی و کشورهای اروپایی برای مداوای اهالی «اشرف ۳» ایجاد کردند.  زمانی که میانگین سنی ۲۱۰۰ نفر حاضر در کمپ تشکیلاتی فرقه رجوی ،  بالاتر از ۵۲ سال بوده و شدیدا با انواع مشکلات جسمی ریوی ، قلبی و حرکتی و حتی روحی و روانی  دست و پنجه نرم می کنند و با توجه به سوابق بسیار مشمئزکننده و ضدانسانی  سه دهه گذشته تشکیلات در عدم رسیدگی های حتی جزیی ساکنین قرارگاه اشرف در استان دیالی عراق ، بنظر می رسد سازمان در یک خیز تبلیغاتی و منفعت طلبانه و موج سواری در افکار عمومی کشور آلبانی مجبور به این شو و نمایش های مسخره و لو رفته شده است .

برفرض درست بودن حضور تعدادی پزشک مواجب گرفته اروپایی ، مشکلات پزشکی ساکنین کمپ «اشرف ۳»   آنچنان انبوه و زیاد می باشد که کفاف اقامت یک هفته ای آنان را می دهد .  چنانچه اعضای جدا شده از فرقه تروریستی رجوی به خوبی می دانند در واحد پزشکی و به عبارتی همان همان امداد قرارگاه اشرف دو تا سه پزشک عمومی حاضر بودند که دو نفر آنها حتی مدرک پزشک عمومی را هم دارا نبودند و دانشجوی سال ۴ و یا ۵ پزشکی ترک تحصیل شده بودند .

در مراجعات عمومی حتی برای مواردی همچون دیسک کمر به عمد و مطابق خواسته سازمان ادعا می کردند چیزی خاصی نیست و مقداری محدود داروی مسکن تجویز ، که بیشتر از ۱۰ عدد هم بالغ نمی شد . در مقر مربوطه همان نفر نیز، فرماندهان سرکوبگر نفاق مطلقا هیچ توجهی به شرایط حاد پزشکی او نمی کردند و همان فرد می بایست در همه کارهای کشاورزیهمانند انسان های اولیه و دوران پارینه سنگی و یا حمل وسایل و تجهیزات عمومی و یا ساخت و سازهای بی حاصل و به ظاهر عمومی قرارگاه  شرکت نماید و حق نق زدن و اعتراض هم نداشته باشد چرا که در جلسات مغزشویی هرشب موسوم به عملیات جاری زیر بمباران توهین و تحقیر و فحش و ناسزا قرار می گرفت .

به راحتی می توان سناریوی منفی فرقه رجوی را از برپایی چنین حرکاتی پیش بینی نمود . ایجاد بنیادهای فرمی و کلیشه ای در کنار برگزاری دوره های سه ماهه به ظاهر کمک مالی به مریم رجوی بانام گلریزان همیاری ! صرفا برای پولشویی درآمدهای حاصل ولی مخفی و غیرقانونی سازمان شامل اجاره رستوران هاو اماکن اجاره داده شده به اشخاص و شرکت های اروپایی و یا سود سهام متعلق به سازمان ولی با نام اشخاص حقیقی ایرانی ساکن اروپا ، می باشد . ضمن اینکه همین هیئت به اصطلاح ۴۵ نفره پزشکی حتی یکسال هم در کمپ اشرف ۳ حضور مستمر داشته باشند مشکلات نفرات حاضر در آنجا رتق و فتق شدنی نیست . پس انعکاس فیلم صف ۳۰ نفره اهالی آلبانیایی برای ویزیت توسط این پزشکان که قطعا بدون دریافت مواجب در آلبانی حضور نیافته اند ، برای پوشش تبلیغاتی اخبار منتشره علیه سازمان طی یک تا چهارماه اخیر در تیرانا بوده است .

مصطفی آزاد

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18602