• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

خاطره گویی منوچهر عبدی، عضو نجات یافته از فرقه رجوی: همه مسؤولین در فرقه رجوی به لحاظ فکری شبیه هم هستند / مریم قجر در آلبانی بیتوته کرده تا جلوی ریزش نیرو را بگیرید

  • کد خبر : 18564
  • 01 دسامبر 2018 - 8:18

من منوچهر عبدی یکی از اعضای نجات یافته از فرقه رجوی درآلبانی هستم . در تشکیلات فرقه همه مسئولین به لحاظ ساختار ذهنی و فکری شبیه هم هستند فقط بعضی ها بهتر و باورکردنی تر دروغ می گویند. اما کجا به آدم فشار می آید، آنجا که همراه با شنیدن دروغ آدم را نفهم هم فرض می کنند.

در لیبرتی که بودیم چند ماه قبل از اولین موشک باران یک روز فرمانده ام گفت که امروز برای کار مرمت و آماده کردن یکی از بنگالها که قرار بود اطاق کار یکی از زنان فرقه بشود می رویم. من هم ابزار و الزامات کار را برداشتم و با خودش به محل کار رفتیم. وقتی داخل بنگال رفتیم متوجه شدیم که این بنگال در زمان استقرار نیروهای امریکایی در لیبرتی مورد اصابت خمپاره قرار گرفته و در سقف بنگال سوراخ بزرگی ایجاد کرده. من در مورد سوراخی که در سقف بود و تعویض پلیت آن سوال کردم که باید پلیت آن عوض شود ولی فرمانده ام که اسمش علیرضا زنگی آبادی بود شروع کرد به زعم خودش ذهن من را کنترل کند که این موضوع را به بقیه نفرات در یگان مطرح نکنم که در لیبرتی امنیت جانی نداریم . وی در وصف کیفیت ساخت بنگالها کار توضیحی کرد و می گفت که ببین این بنگالها همه دارای سقف کاذب و دو جداره هستند و طراحی ساخت این بنگالها طوری است که اگر از سقف مورد اصابت قرار بگیره همان بالا منفجر شده و آسیبی به نفرات داخل بنگال وارد نمی شود. من واقعا از این مزخرفات و اراجیفی که سر هم می کرد خیلی حرص ام گرفته بود و آن را توهین به شعور خودم می دانستم.

در تشکیلات فرقه بر خلاف شعارهای مردم فریبِ فدا و صداقت، دروغگویی از بالا به پایین نهادینه و سیستماتیک می باشد برای همان هدف حفظ نیرو به هر قیمت، متوسل به هر دروغ و مزخرفی می شوند.

دو ماه بعد در اولین حمله موشکی درعراق بنگال روبروی ما از سقف مورد اصابت قرار گرفت. یکی از افراد داخل بنگال ازناحیه کمر نصف شد و بقیه نفرات داخل بنگال همگی مورد اصابت ترکش قرار گرفتند و صدمات جدی و جبران ناپذیری به آنها وارد شد.

در واقع فرقه رجوی آگاهانه و عامدانه با به کشتن دادن اعضای خود چه دراشرف با تحریک نیروهای عراقی و چه درمکان کوچکی مثل لیبرتی به قول مسعود ملعون که می گفت ما که سلاح نداریم باید با خون راه باز کنیم.
توسل به دروغ در فرقه ماهیت منحط این تشکیلات پوسیده و رو به زوال را نشان می دهد، باشد که روزی این فرقه کثیف و مردم فریب باید حساب خیانت ها و جنایتهایشان را به مردم ایران پس بدهند.
الان هم در آلبانی مریم قجر بیتوته کرده که جلوی فروپاشی و ریزش نیرو را بگیرید و همان خط عراق را در اینجا هم می خواهد پیاده کند . باز هم مثل هر سال که به بهمن ماه نزدیک می شویم وعده های پوشالی و نشست های پی درپی شروع می شود که امسال سال آخره ولی زهی خیال باطل.
فرقه رجوی کارنامه سیاه و پر از جنایت در ایران دارد. این فرقه منحرف و قدرت طلب بعد از آشکار شدن دشمنی اش با مردم و دولت ایران و ترورهایی که در ایران انجام داده و پناه بردن به دامن صدام دیکتاتور پیشین عراق در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله اینها درحافظه مردم ایران ماندگارشده و نزد مردم ایران بسیار منفورهستند.
امیدوارم که شرایطی فراهم شود که تمام اسیران فرقه از دام این فرقه جنایتکار نجات پیدا کنند.

منوچهر عبدی

انتهای پیام / سایت نجات یافتگان در آلبانی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18564