• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حمایت بی شرمانه مریم رجوی از جنایتکاران حمله تروریستی اهواز

  • کد خبر : 18337
  • 14 نوامبر 2018 - 11:45

سیمای اختناق فرقه رجوی دربخش خبری دوشنبه ۲۱ آبان اقدام به پخش اطلاعیه ای به نقل از مریم رجوی نمود.

مریم رجوی دراین اطلاعیه ضمن محکوم کردن اعدام به اصطلاح شهروندان عرب آنها را شهید نامید. اگرچه این خبراز منابع رسمی تایید نشده واستاندار خوزستان هم آن را تکذیب کرد ولی این موضع گیری مریم رجوی از چند جهت قابل تامل و ارزیابی می باشد.

افرادی که بقول رجوی دراهواز اعدام شده و او آنها را هموطنان عرب خوزستانی نامید احتمالا همان تروریست های جنایتکار و تجزیه طلب گروه الاحوازیه می باشند که صبح روز شنبه ۳۱ شهریورماه در جریان یک رژه نظامی نیروهای مسلح و درسالگرد تجاوز نظامی صدام به ایران بیش از ۲۵ نفر را شهید و۶۸ نفررا مجروح نمودند.

این حمله تروریستی واکنش ها وموج محکومیت بسیاری از کشورها، شخصیت ها، شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل را به دنبال داشت. درجریان این اقدام جنایتکارانه یک کودک چهار ساله ویک خبرنگار شهید شده بودند. یعقوب حرالتسطری رهبرگروه تروریستی وتجزیه طلب الاحوازیه مسئولیت این جنایت را به عهده گرفت.

همزمانی این عملیات تروریستی با سالروز آغاز تجاوز عراق به ایران و خوزستان خود گویای آن است که تا چه حد این گروه در راستای سیاست بیگانگان عمل می کند.

صدام درچنین روزی با شعار حمایت از مردم عرب به خوزستان حمله کرد و صدها شهروند عرب وخوزستانی را به خاک و خون کشید اما سیلی محکمی از مردم خوزستان وعرب های مرزنشین دریافت کرد.

دردوران اسارت مزدوران بعثی صدام بیشترین فشار را روی اسرای عرب وارد می کردند. سوالات اساسی مردم خوزستان به خصوص هموطنان عرب زبان از مریم رجوی که برای آنها اشک تمساح می ریزد این است:
۱- چرا درقبال حمله جنایتکارانه ۳۱ شهریور که به شهادت ومجروح شدن دهها نفراز جمله یک کودک گردید خفقان گرفتی وحاضربه محکوم کردن آن نشدی درحالیکه افکارعمومی جهانیان و رهبران کشورها ونهادهای حقوق بشری به طرز بی سابقه ای آن رامحکوم کردند
۲- تعدادی زیادی از قربانیان این حمله جنایتکارانه از شهروندان عرب بودند چگونه است در آنجا حس دلسوزی شما برانگیخته نشد ؟ آیا احساس دلسوزی درقاموس تو استاندارد دوگانه دارد؟
۳- در آن سالها  که به عنوان نیروی دست نشانده ومزدور صدام درعراق برعلیه مردم ایران عملیات مشترک نظامی به خاک میهن انجام می دادی چرا درقبال کشتار وحشیانه و بمباران شهروندان عرب درشهرهای خرمشهر، سوسنگرد واهواز باسکوت خود مهرتایید بر جنایات صدام می زدی؟
۴- مردم خوزستان و به ویژه عرب زبانان از همان روز این حمله تروریستی با شرکت در گسترده ترین راه پیمایی خواستار اشد مجازات برای عاملان وپشتیبانان این اقدام جنایتکارانه شدند. آنها به هیچ وجه این جنایتکاران را هموطن و یاهم زبان خود قلمداد نمی کنند.
مریم رجوی به عنوان یکی دیگراز مثلث جنایت وتروریست درکنار الاحوازیه وداعش که همگی از جانب سرویس های اطلاعاتی شیوخ سعودی حمایت مالی و لجستیکی می شوند از جانب جنایتکاران سرویس های امنیتی سعودی ماموریت دارد با فریب افکار عمومی و نهادهای حقوق بشری مانع از مجازات این جانیان که درچنگال عدالت اسیر شدند بشود تا این مزدوران دست باز را درکشتارهرچه بیشتر مردم داشته باشند و وی هم نان مزدوری که با خون هموطنان خوزستانی و به خصوص شهروندان عرب آمیخته می شود را بخورد ولی کور خوانده است و جز ننگ ونفرت ابدی چیزی نصیبش نخواهد شد.

یادداشت از: علی اکرامی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18337

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی