• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

شروع دور جدید گدایی در فرقه رجوی با عنوان «همیاری ملی» / آیا هزینه لباس های مریم قجر با همیاری ملی تامین می شود؟

  • کد خبر : 18320
  • 13 نوامبر 2018 - 13:57

فرقه رجوی هر سال فریبکارانه سفره گدایی خود را پهن می کند و با مظلوم نمایی خاص خود ازهمه می خواهد که کیسه گدایی اش را پرکنند تا مثلا فرقه آنها را در راستای موضوع موهومی بنام سرنگونی هزینه کند. حال این روزها هم مرتب در سایت ها و تلویزیون خود برای پهن کردن مجدد سفره گدایی خود تبلیغ می کنند.

حال چرا فرقه رجوی هرسال کیسه گدایی خودش را پهن می کند ؟ آیا واقعا هزینه های سرسام آور فرقه در اروپا با پول جمع آوری شده در برنامه همیاری خود تامین می کنند ؟ آیا خرج ومخارج، خورد وخوراک وهزینه های درمان حدود دوهزار نیروی پا به سن گذاشته با چندرقازی که دربرنامه همیاری ملی خود جمع می کنند تامین می شود ؟ آیا رشوه هایی که به شخصیت های اروپایی برای شرکت آنها درمراسماتشان می دهد با همیاری ملی تامین می شود ؟ و آیا هزینه های آرایش و لباس های مریم قجر با همیاری ملی تامین می شود ؟ آیا هزینه سرسام آور ماهواره ۲۴ ساعته برای پخش برنامه های کذایی خود باهمیاری ملی تامین می کنند ؟ وانبوه سئوالاتی دیگر ازاین قبیل .
حال واقعیت امر چیست؟ باید گفت که فرقه رجوی دردوران صدام بارخودش را به لحاظ مالی بست. یک قلم صدام هزینه فروش ۲۰ درصد نفت در روز را به رجوی می داد. این علاوه برمبالغی است که او به صورت دستی به سرکردگان فرقه می داد که فیلم تحویل دادن پول ازجانب ماموران استخبارات به عباس داوری بابت فروش اطلاعات موردی نظامی ایران به آنها و بابت همکاری با ارتش صدام درجنگ موجود است .
رجوی همان زمان با پول های صدام در اروپا وآمریکا شرکت های پوششی را برای تامین مخارج فرقه ایجاد کرد. یک قلم مثلا پمپ بنزینی که «مسلم اسکندرفیلابی» معروف به فیل آبی عضو شورای فرقه مسئول آن است دراصل مربوط به فرقه است .بعد ازصدام هم فرقه رجوی به خاطر انجام ماموریت های جاسوسی و فروش اطلاعات هسته ایی ومنابع اقتصادی ایران به آمریکا ماهانه ازآمریکا مبالغ هنگفتی گرفته وهمچنان هم می گیرد.
همچنین این فرقه طمعه خوارمدتهاست که درخدمت گاو شیرده منطقه یعنی عربستان قرارگرفته وازبابت مزدوری وجاسوسی برای این کشور مبالغ هنگفتی می گیرد به طوریکه بنا به خبرهای موثق هرساله بخشی ازمخارجی که فرقه برای گردهمایی خود درفرانسه هزینه می کند ازعربستان دریافت می کند پول هایی که این فرقه ازرژیم صهیونیستی به خاطر فروش مسائل هسته ایی وشرکت درتروردانشمندان هسته ایی ایران گرفته جای خود دارد .
بنابراین می بینید که اصلا فرقه رجوی مشکلی در تامین مخارج خود ندارد وموضوع برنامه همیاری ملی یا همان پهن کردن کاسه گدایی اش به این خاطر است که می خواهد موضوع مبالغی که ازبابت مزدوری ازکشورهای ذکر شده ودشمنان مردم ایران می گیرد را بپوشاند.
حال اگر فرقه رجوی با سیاست مزدوری برای صدام به خصوص دردوران جنگ تحمیلی به جایی رسید با ادامه روند سیاست مزدوری خود برای عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی هم خواهد رسید.
اما باید گفت که همه اقدامات خیانت آمیز فرقه رجوی در سینه تاریخ ثبت شده ومردم ایران سالهاست که فرقه رجوی را درزمره خائنین به کشورقرارداده وبه هیچ قیمتی ازآنها به خاطر خیانت های سالیانشان نخواهند گذشت قطعا بازمانده های رجوی هم همچون خود او ازصحنه اجتماعی تاریخی محو و دیگرنشانی ازآنها باقی نخواهد ماند.
یادداشت از: حمید دهدار
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18320