• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

در دیدار اعضای انجمن نجات خوزستان با خانواده «مسعود بیرون رو» عنوان شد: فرقه رجوی روزهای پایانی حیات ذلت بارخود را می گذراند

  • کد خبر : 18314
  • 13 نوامبر 2018 - 12:24

روز دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷ اعضای انجمن نجات خوزستان با خانواده مسعود بیرون رو (مودت) در منزلشان واقع در شهرستان بهبهان دیدار کردند.

در این دیدار اعضای انجمن در خصوص وضعیت اسفبار اعضای ساکن درآلبانی واعمال فشارهای ضد انسانی سرکردگان فرقه برای ماندن آنها در مناسباتشان توضیحاتی ارائه داده و گفتند علی رغم همه اقدامات سران فرقه روند مسئله داری وجدایی اعضا به روبه افزایش است و همین مسئله باعث شد تا خود مریم رجوی سراسیمه ازفرانسه برای مهار اوضاع نابسامان درون فرقه به آلبانی برساند .
مریم رجوی در طی چند روز نشست با اعضا، سعی کرده آنها را بازهم با وعده های توخالی سالیان خود وشوهرمفقودش مبنی برسرنگونی برای ماندن درفرقه خام کند اما بنا به خبرهای موثق رسیده ازدرون فرقه اکثراعضا علنا با بیان تناقضات مزخرفات مریم مبنی برسرنگونی زود رس را به تمسخر گرفتند .
اعضای انجمن همچنین درخصوص اقدامات فرقه علیه خانواده توضیح دادند سرکردگان فرقه ازآنجائیکه می دانند جایگاهی در بین مردم ایران ندارند طی مدت اخیربا تعدادی ازخانواده های اعضا تماس برقرارکرده و سعی کردند با فریبکاری از آنها درجهت اهداف فرقه سوء استفاده کنند که خانواده ها هوشیاری به خرج داد و توطئه های سران فرقه را خنثی کردند .

واقعیت این است فرقه رجوی روزهای پایانی حیات ذلت بارخود را می گذراند هرچند سران آن سعی می کنند با سیاست مزدوری برای عربستان ، آمریکا و اسرائیل چند صباحی به حیات نکبت بار فرق خود بیافزایند اما درنهایت ازاین سیاست مزدوری خود هم سودی نخواهند برد .
آقای هوشنگ بیرون رو ضمن تشکر از حضور اعضای انجمن در منزلشان گفت من خودم اسیر جنگی بودم وهمان موقع مسئولین فرقه می آمدند اردوگاه وسعی می کردند ما را به اشرف ببرند متاسفانه برخی فریب خورده و با آنها رفتند من چون اول از رفتار وعملکردشان در ایران متنفر بودم فریب نخوردم و نرفتم. واقعا الان آنهایی که با این گروه رفتند جز اینکه عمر و زندگی خودشان را ازدست دادند چیز دیگری به دست نیآوردند برادرمن اسیر نبود اما متاسفانه دوران فازسیاسی فریب حرف و شعارهای رجوی را خورد و در نهایت رجوی او را به دنبال سراب کشاند الان او چه چیزی بدست آورده ؟ هیچ فقط عمرش را تلف کرد به هرحال امیدوارم که برادرم آگاه شده وهرچه زودتربه این نتیجه برسد که ماندن بیش ازاین درگروه رجوی برایش فایده ایی ندارد و بهتراست که جدا شده و به دنبال زندگی که دوست دارد برود. ما به عنوان خانواده وی هرکاری که لازم باشد برای نجات او انجام می دهیم .
این دیدار بیش از یک ساعت به طول کشید و در پایان اعضای انجمن خوزستان ابراز امیدواری کرده که روز به روز روند آگاهی وجداشدن اعضا از فرقه ضدانسانی رجوی افزایش یابد تا آنها بتواند باقی مانده عمرخود را در آرامش و بدون اسارت بگذرانند.

انتهای پیام / انجمن نجات خوزستان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18314