• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سند روسیاهی دیگر از فرقه رجوی: پیوند فرقه تروریستی رجوی با سردمداران گروهک تروریستی کردستان

  • کد خبر : 18267
  • 11 نوامبر 2018 - 12:44

در این گزارش، سند روسیاهی غیر قابل انکار از پیوند فرقه تروریستی رجوی با سردمداران  گروهک تروریستی و تجزیه طلب حزب دمکرات کردستان ایران را مشاهده می کنید.

به گزارش فراق، تا کنون در مورد خیانت های اشرار ضد انقلاب بر علیه ملت ایران مطالب، گزارش ها و فیلم‌های زیادی دیده شده اما در این گزارش به افشای سندی می پردازیم  که نشان دهنده دوستی و پیوند عمیق تروریستهای حزب دمکرات با مسعود رجوی سرکرده منافقین و به تبع آن صدام حسین است.

بولتن نیوز در این باره نوشت: در این عکس دبیر کل حزب دمکرات در کنار مسعود رجوی در بغداد دیده می شود، در حالی که حزب دمکرات همیشه مدعی است یک سیاست مستقلی را داشته و دارد اما همیشه و در همە ادوار خلاف این ثابت شده و دست حزب دمکرات همیشه در جیب قدرت های وقت و حال حاضر منطقه بوده وهست.

قاسملو زمان جنگ تحمیلی دستش در دست صدام حسین و منافقین که در زمان حکومت بعث دارای قدرت فراوانی بودند و این واقعیت بعد از سقوط صدام و افشا شدن پروندههای بایگانی آشکار شد بوده است.

حزب منحله دمکرات در حال حاضر در اربیل ملاقات هایی را با سران عربستان سعودی داشته و محمد صالح قادری مبالغ هنگفتی را از عربها به خصوص  از سعودی ها دریافت کرده است.

در آن طرف قضیه مصطفی هجری هم در سفرهای اروپایی خود کاسه گدایی به دست گرفته و از آمریکا و کشورهای اروپایی به بهانه جنگ با جمهوری اسلامی پول و تجهیزات نظامی می گیرد و در اقلیم کردستان عراق هم غلام حلقه بە گوش بارزانی هستند.
در واقع باید گفت حزب منحله دمکرات و دیگر احزاب کرد اپوزیسیون ایران توان این را ندارند تا مستقل باشند و نخواهند بود.
سند روسیاهی گروهک های تروریست کردی را در حالی مشاهده می کنید که این گروهکها بارها نزد مقامات اقلیم کردستان و مردم کردستان ایران وانمود می کنند که منافقین در انفال کردهای عراق دست داشتند و هیچوقت این کار منافقین را فراموش نخواهند کرد! و اینگونه با سیاستمداران اقلیم و مردم کردستان بازی کرده و شعور آنها را به سخره می گیرند.

در زیر همچنین متن نامه عبدالرحمن قاسملو به مسعود رجوی که پر است فدایت شوم های او برای جنایتکاری مثل مسعود رجوی در سال ۱۳۶۰، و اوج خیانت های دایه های دلسوزتر ازمادر برای مردم کرد را می خوانید.

در متن این نامه آمده است:

دفتر سیاسی حزب دمکرات کردستان ایران

برادر مجاهد مسعود رجوی مسئول شورای ملی مقاومت

برای استقلال و آزادی جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران

با سلام و درودهای انقلابی و در تعقیب مذاکراتی که در باره شورا و هدفها و سازمان آن صورت گرفته است با در نظر گرفتن برنامه شورای ملی مقاومت و دولت موقت جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران که به امضای مشترک شما و آقای بنی صدر منتشر گردیده است ضمن اعلام موافقت حزب دمکرات کردستان ایران با اصول کلی اعلام شده برنامه ی مذکور بویژه با تأکید بر اصل مقدس خودمختاری کردستان،رسما پیوستگی حزب دمکرات کردستان ایران را به شورای ملی مقاومت برای استقلال و آزادی جمهوری دمکراتیک اسلامی ایران اعلام می دارد.
نماینده ی حزب برای حضور در شورا جداگانه معرفی می گردد. بی مناسبت نمیداند درودهای گرم و انقلابی برادران پیشمرگه و اعضای حزب دمکرات کردستان ایران را نثار قهرمانان مبارز و مجاهد که با خون خود هر روز و هر ساعت حماسه می آفرینند و تاریخ مبارزات انقلابی میهن عزیزمان ایران را بیش از پیش غنی می سازند بنمایم.

با اطمینان به پیروزی
دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران ـ عبدالرحمن قاسملو
پنجم آبانماه ١٣۶٠

ناگفته نماند اسنادی در دست هست که از ارتباط های مخفی این گروهکها با رضا ربع پهلوی و مریم رجوی هم حکایت دارد که به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18267