• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تشکیلات مریم رجوى در آلبانى به نقطه جوش رسیده است

  • کد خبر : 18168
  • 06 نوامبر 2018 - 10:52

وضعیت تشکیلاتى مریم رجوى در کشور آلبانى به نقطه جوش و انفجار خود رسیده است.

به گفته دوستان جدیداً جدا شده از تشکیلات فرقه، هرج و مرج عریان در تشکیلات با جو پلیسى و دیکتاتورى و سرکوب خود را نشان می دهد و فرماندهانش مستأصل از به انسجام در آوردن  نیروهاى تحت امر خود زیر تیغ و تپانچه مریم رجوى، قرار گرفته اند.

مریم رجوى هم به این دلیل مقر خود واقع در حومه پاریس را موقتاً به سمت آلبانى ترک کرده تا شاید ترفندى براى این معضل بیابد. اما از قرائن و شواهد موجود چنین بر می آید که مریم رجوى هم دیگر چیزى در چنته خود ندارد که بتواند به اصطلاح با انقلاب(زجر و تحقیر) درونى نفرات را قانع کند و روز به روز بر تعداد فراری ها از تشکیلات افزوده می شود. تنها ترفند مریم رجوى که قطعا از صاحب مرده و فرارى فرقه یعنى مسعود رجوى، به إرث برده است، بحث اجتماعى و روى آوردن به ملأ پیرامون خود یعنى مردم و دولت مردان آلبانى است که این هم با هر هزینه هنگفتى که اجرا شود، جواب نخواهد داد و مردم و دولت مردان آلبانى کاملا به تروریست بودن و تفرقه افکنى باند رجوى در کشور خود، واقف هستند و خواب رجوى در این مورد نیز تعبیر نخواهد شد.

در ضمن، نفرات هم تجربه گذشته ننگین چنین ولخرجی هاى بى ثمرى را دارند و این ترفند هم در درون تشکیلات گیرایى نخواهد داشت و کسى وقعى به آن نخواهد گذاشت و تعهد و مسئولیتى نخواهند پذیرفت.

در این میان، مریم رجوى مانده است که چکار کند. از بس مورد نفرت  همگان است که حتى از نزدیکى با محرم ترین و با اعتمادترین رده هاى تشکیلاتى خود هراس داشته و به جاى اینکه در پادگان بسته و خود ساخته براى اسیران در آلبانى به نام «اشرف ٣» رحل أقامت گزیند و در بین به اصطلاح جگر گوشه هاى تشکیلاتى اش، قرار گیرد، در یک هتل پنج ستاره شیک در تیرانا، مسکن موقت گزیده و از آنجا هدایت کشتى به گل نشسته اش را بر عهده گرفته است و روزانه با برگذارى مهمانی هاى زیاد و دعوت از دولت مردان و مردم آلبانى براى شرکت در این مهمانی ها، می خواهد به افراد روحیه باخته و متزلزل و ناراضى درون تشکیلات، روحیه داده و جو نارضایتى و فرار را موقتاً سد نماید اما محال است که مثل گذشته موفق شود و این بازار مریم رجوى هم با کسادی و سردى مواجه شده است و خواهد شد.

اما جالب ترین نکته دراین بین تبلیغات شیطان سازى مریم رجوى است که براى انحراف افکار دیگران تمام هم وغم خود را بر ضد جدا شده ها و به ستوه آمده هاى تشکیلاتش  گذاشته و اصطلاح مزدور ایران، براى آن ها تزریق می نماید و اطلاعیه پشت اطلاعیه بر علیه جدا شدگان اخیر که حتى تا هفته قبل در پادگان اشرف ٣ در آلبانى بودند و آن ها را «مجاهد لم یرتابو» و گوهران بى بدیل و مجاهدین صدیق، خطاب می کرد، به یک شبه وقتى از تشکیلاتش بیرون آمده و خواهان ملحق شدن به خانه و خانواده خود هستند، مزدور خطاب می کند و می خواهد بدینوسیله از افراد درون تشکیلات زهر چشم گرفته و آن ها را بترساند.

اما مریم رجوى  نمی فهمد که دیگر این ترفند نخ نما براى همه رو شده و طنابش پوسیده است و این زوج شیطان صفت رجوى است که دستش هر روز بیشتر براى مردم ایران و جهان و افراد خودش رو می شود،  آن ها هستند که از ملت خود بریده و به ملت خود پشت کرده اند و جوانان این مرز و بوم را به خاک و خون کشانده اند و مزدور و خود فروش  بیگانگان شده اند.

با این وصف، ننگ و نفرین أبدى بر این زوج ضد بشر و درنده خو و شیاد و روبه صفت که در قرن بیست و یک و با کمک اربابان خارجی، به دنبال برده داری و گروگانگیری از مردم ایران است.

یادداشت از: عبدالکریم ابراهیمی

انتهای پیام /  ایران فانوس

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18168

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی