• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رابطه مرگ های مشکوک در مقر فرقه با حضور مریم رجوی در آلبانی

  • کد خبر : 18091
  • 03 نوامبر 2018 - 11:29

به فاصله دو روز، سایت های فرقه خبر فوت دو تن از اعضای فرقه به نام های «عبداله جعفرزاده» و «آرش پورغلامی» را منتشر کردند .

در مورد عبداله جعفرزاده در حالی که به نوشته سایت فرقه وی در روز پنجشنبه ۳ آبان فوت کرده اما سایت های فرقه با پنج روز تاخیر ، این خبر را در روز ۸ آبان منتشر نمودند . در مورد آرش پورغلامی نیز در سایت فرقه تاریخ وفات اعلام نشده است .
بهمن ماه سال گذشته بود که سایت های فرقه خبر فوت سه تن از اعضای فرقه به نام های «فخری اصفهانیان» ، «اکبر چاووشی» و «علی خلخال» را به فاصله چهار روز اعلام نمودند .
نکته قابل توجه اینکه مرگ همزمان این سه نفر در سال گذشته مصادف بود با زمان حضور مریم قجر در آلبانی، چرا که سران فرقه رجوی با ترفند های مختلف تلاش داشتند تا آزادی محدودی که اعضا با رسیدن به آلبانی به دست آورده بودند را با انتقال آنها به مقر جدید موسوم به اشرف ۳ (که برای اعضا تداعی کننده قرارگاه مخوف اشرف در عراق بود) از بین ببرند.

به همین دلیل و برای مغزشویی ، مریم قجر به آلبانی رفته بود و پروژه چند ماهه ی از نشست های پر استرسِ مغزشویی را از مرداد تا آذر ۱۳۹۶ در آلبانی به اجرا گذشت که حاصل آن انتقال اعضا به اسارتگاه اشرف ۳ بود .
امسال هم گزارش ها از آلبانی حاکی از آن است که مریم قجر مدتی است به آلبانی رفته و نشست های مغزشویی را با اعضا برگزار می کند.

بر اساس خبرهایی که جداشدگان از آلبانی می دهند ، موضوع این نشست ها این است که مریم قجر به اعضا می گوید اگر وعده رجوی مبنی بر سرنگونی جمهوری اسلامی تا بهمن ۱۳۹۷ محقق نشد ، علت نه در اشتباهات و فریبکاری های بی پایان رجوی ها بلکه مشکل در اعضا است که به درستی از انقلاب طلاق عبور نکرده اند!
هر چند مرگ این اعضا به علت بیماری در یک جمعیت که به ۲۰۰۰ نفر هم نمی رسد آمار بالایی از مرگ و میر است و خود باید توسط صلیب سرخ جهانی و دیگر سازمان های بین المللی و دولت آلبانی مورد بررسی قرار گیرد .
و هر چند این احتمال نیز زیاد است که سران فرقه برخی از این اعضا را عامدانه سر به نیست کرده باشند .
اما اگر حتی بپذیریم که سران فرقه تروریستی رجوی در این باره استثنائا درست گفته و این افراد بر اثر بیماری فوت کرده اند، همزمانی آن با نشست های مغزشویی مریم قجر نشان می دهد که در این نشست ها چه فشار و استرسی بر اعضا وارد می شود و در واقع عامل اصلی این مرگ و میرها استرس ناشی از فشارهایی است که مریم قجر و دیگر سران فرقه بر اعضا وارد می کنند و مسبب اصلی مرگ آنها هستند و روزی باید در قبال این جنایت ها جوابگو باشند.

نوشته صالحی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=18091

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی